Olen varma, että "tapailemani" mies onkin varattu
Perkele. En ollut aiemmin kysynyt suoraan, koska en halunnut vaikuttaa hullulta mutta nyt erinäiset asiat (joissain asioissa esim. pussiin puhuminen/muuttuvat yksityiskohdat, hetkittäinen totaalikatoaminen/puhelimen ignooraaminen) alkoivat vaikuttaa niin epäilyttäviltä että oli pakko kysyä suoraan.
Huoh, oli miten oli niin tuhoon tuomittuahan tämä on; oli tyttöystävää tai ei niin eihän nämä epäilykset hyviä ole - syyttä tai syystä.
Tulin johonkin avautumaan, kun rupesi turhauttamaan :D
Kommentit (3)
Nyt kysyinkin suoraan viestillä - ainakaan vielä ei ole vastannut. Olemme tavanneet vasta muutaman kerran eikä kyläily ole tullut vielä puheeksi - olen itse muutenkin niin vanhanaikainen että tapaan mieluummin ensin useamman kerran julkisesti ja sitten vasta jommankumman kotona. Olemme kuitenkin keskustelleet paljon ja ikävä kyllä muistini on hyvin pikkutarkka, muistan siis häiritsevänkin helposti pienetkin yksityiskohdat/kommentit ja vaikka ne hetkeksi unohtuisivatkin, seuraavassa hetkessä jos tarina onkin edes hieman eri, muistan sen heti :D
Ap
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 22:09"]Nyt kysyinkin suoraan viestillä - ainakaan vielä ei ole vastannut. Olemme tavanneet vasta muutaman kerran eikä kyläily ole tullut vielä puheeksi - olen itse muutenkin niin vanhanaikainen että tapaan mieluummin ensin useamman kerran julkisesti ja sitten vasta jommankumman kotona. Olemme kuitenkin keskustelleet paljon ja ikävä kyllä muistini on hyvin pikkutarkka, muistan siis häiritsevänkin helposti pienetkin yksityiskohdat/kommentit ja vaikka ne hetkeksi unohtuisivatkin, seuraavassa hetkessä jos tarina onkin edes hieman eri, muistan sen heti :D
Ap
[/quote] Kyllä ne huomaa, kannattaa luottaa omaan vaihtoon välillä. Ehdottomasti sulla on oikeus tietää onko joku varattu vai ei. Itse voin omasta kokemuksesta kertoa, että tutustuin erääseen mieheen ja todella kiinnostunut minusta ollut, mutta on varattu. Olemme olleet ystäviä jo monta vuotta, ja nyt viimeksi annoin pakit, sen vuoksi koska en halua en halua kokea sitä, että olisin varatun kanssa. Mielessä on visio perheestä ja lapsista ja koko suhde perustuu alusta asti luottamuksella, miten voi rakastua jo jonkin vilpittömästi tai haaveilla jostain ihmisestä jos toinen on varattu. Omasta mielestä tein oikean ratkaisun, vaikka tuntui pahalta ja meillä on todella vahvoja tunteita, luulisin näin toisia kohtaan, mutta jos mies ei uskalla ottaa sitä riskiä, että on sinkku ja eroaa niin ei. Enkä halua valheelle perustuvaa tarinaa. Tsemppiä kuitenkin sinulle! Selvitä ihmeessä mikä on totuus, mutta älä jää odottelemaan!
Mulla on tapana kysyä suoraan. Tietenkin tuollaisesta voi puhua.