Saako siis lapset kakata hiekkarannalle?
Kommentit (16)
Ei saa. Miksi kysyt? Jos lapsi vahingossa päästää kakan, se on siivottava pois.
Ei tietenkään saa sehän todella epäsiistin näköistä rannalla sen jälkeen jos siellä 40 lasta käy kakkaamassa.
Kyllä esim. alle 10-vuotiaat voivat minusta tehdä tarpeensa rannalle. Pienet kun eivät osaa pidätellä vielä yhtä hyvin kuin aikuiset.
Kakkasko rannalle vai rannalla, esim puskaan ym? Koska omani kakkasi uimarannan viereiseen pusikkoon koska vessoja ei ole.
Saa saa, sen kun kaivaa kuopan, ja paskoo sinne, ja hiekkaa päälle.
Mua ällöttää...Mitähän tauteja leviää veteenkin kun lapsenne näköjään saavat ulostaa missä tahansa.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 19:15"]Kyllä esim. alle 10-vuotiaat voivat minusta tehdä tarpeensa rannalle. Pienet kun eivät osaa pidätellä vielä yhtä hyvin kuin aikuiset.
[/quote]
Siis ihan oikeasti jos rannalla käy päivän aikana 100 ihmistä ja niistä noin 45% olisi lapsia ja kaikki alle 10 vuotiaat kävisi kakalla rannalla nii mikä haju ja näkö siellä olisi sen jälkeen. Sitten pitäsi rannan kunnossapitäjien käydä siivoamassa lasten pas*oja!
Jos se kuuluu lapsen vanhempien kulttuuriin, niin perinnäistapoja tietenkin tulee kunnioittaa.
Kyllä minun lapseni kakkaa hiekkarannalle. T. HattuKukka
Laittakaa vaipat semmoisille lapsille jotka eivät voi pidättää.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 19:21"]Kyllä minun lapseni kakkaa hiekkarannalle. T. HattuKukka
[/quote]
No kerääkö Hattukukka sitten itse omin pikkukätösin kakat pois rannalta?
no saa, mut koiria ei saa viedä sinne