Lomaläskeistä eroon
viis viikkoa oon syönyt, juonut ja maannut. En oo meikannut kertaakaan. Lompsinut kotona verkkareissa. Puuhaillut lasten kanssa. Hirvee juurikasvu. Normaalisti käyn salilla, jumppaan ja lenkkeilen 3-4 krt viikossa, koko loman aikana en oo liikkunut kertaakaan. Katsoin tänään peiliin ja hyi helvetti, mikä mätisäkki katsoi takaisin. Stressi on kyllä loman aikana hävinnyt, enää ei väsytä eikä ahista, joten kaipa tää makoilu tuli tarpeeseen... Pitäisi vaan päästä taas normikuosiin. Vinkkejä?
Kommentit (10)
Sori, ei ole antaa vinkkejä. Kilot vaan lähti kun palattiin lomalta...
Ensinnäkin mä olen 100 % varma, että sun olo olisi tällä hetkellä vielä rennompi ja levänneempi ja stressivapaampi, jos olisit lomallakin liikkunut! Liikuntahan just tekee noita kaikkia!
Mutta asiaan: normikuosiin pääset liikkumalla ja syömällä järkevästi. Ei siihen mitään oikotietä ole.
Eikö toi Ap riitä että oot levännyt? Älä ole itseäsi kohtaan liian ankara.
Syöt vähemmän kuin kulutat, pyri 500-700g viikossa tahdilla pudottamaan läskit pois :)
Ilmeisesti olet normaalisti liikunnallinen, eli eiköhän se paino siitä normalisoidu pikkuhiljaa, jos ei, niin vähennät kaloreita.
Kertoo aika paljon ihmisestä, jos itsestään normaalisti huolehtiminen on niin valtava vaiva ettei siihen lomalla pysty.
Hyvä kunto ja hoikkuus on normaali tila. Pitää tunkea ylimääräistä ruokaa suuhunsa, jotta lihoo - sen olet kuitenkin jaksanut tehdä!
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 21:06"]Kertoo aika paljon ihmisestä, jos itsestään normaalisti huolehtiminen on niin valtava vaiva ettei siihen lomalla pysty.
Hyvä kunto ja hoikkuus on normaali tila. Pitää tunkea ylimääräistä ruokaa suuhunsa, jotta lihoo - sen olet kuitenkin jaksanut tehdä!
[/quote]
Lässyn lässyn
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 21:06"]
Kertoo aika paljon ihmisestä, jos itsestään normaalisti huolehtiminen on niin valtava vaiva ettei siihen lomalla pysty. Hyvä kunto ja hoikkuus on normaali tila. Pitää tunkea ylimääräistä ruokaa suuhunsa, jotta lihoo - sen olet kuitenkin jaksanut tehdä!
[/quote]
Myönnän kyllä, että liikunnan avulla itsestä huolehtiminen on kyllä loman aikana jäänyt. Olin niin poikki, etten ole kerta kaikkiaan jaksanut raahautua salille. Punttitreeni ja jumpat ovat tuntuneet vastenmieliseltä pakkopullalta, vaikka normaalisti siitä pidänkin. Liikunta on rajoittunut rahallisia kävelylenkkeihin koiran kanssa ja jaliksen ja suliksen pelaamiseen pihalla. Ajattelin kuunnella itseäni ja pitää vähän taukoa. Tiedän, että into löytyy, kun vain jaksaisi aloittaa, mutta kynnys siihen tuntuu tosi korkealta... Jostain pitäisi saada se tsemppi vetää salikuteet päälle ja lähteä.
ap
Joo ja ylimääräistä on kyllä tullut syötyäkin: jätskii, makkaraa, olutta... aika eri ruokaa kuin tavallisesti. Eli takana kunnollinen kuukauden repsahdus...
ap
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 21:40"]Joo ja ylimääräistä on kyllä tullut syötyäkin: jätskii, makkaraa, olutta... aika eri ruokaa kuin tavallisesti. Eli takana kunnollinen kuukauden repsahdus...
ap
[/quote]
No tuskin tuossa paria kiloa enempää lihoo! Ei mulle ainakaan kerry enempää vaikka herkuttelen
Hahaa sama täällä, vinkkejä jakoon!