Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos juotti yhden pullon viiniä, oletteko humalassa?

Vierailija
06.03.2022 |

Miten on? Tuleeko krapula?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli krapula jo kolmesta.viinilasista perjantaina päivällisellä.

Vierailija
2/16 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, olen varmasti sammunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mukava hiprakka, mutta ei mitenkään naamat. Aika sopiva määrä alkoholia.

Seuraavana päivänä voi olla vähän ohut olo, mutta ei niin pahasti etteikö siitä buranalla ja kahvilla selviäisi.

Vierailija
4/16 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen, 167cm ja 86kg. En tule yhdestä viinipullollisesta miksikään. Enkä mielelläni juo vähempää, eli en kyllä tarjoa pullostani jos siitä joku on kärkkymässä itselleen.

Toisen pullollisen jälkeen alkaa olla aika soivat oltavat. Sitten voidaan aloittaa katsomaan että mitäs tänään.

Vierailija
5/16 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Littra viiniä ja kaksi litraa oluttta.

Vierailija
6/16 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin,  todella humalassa. En ole kahteen vuoteen juonut alkoholia ja jo ennen sitäkin niin on ollut huono alkoholin kesto.

Vierailija
7/16 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Littra viiniä ja kaksi litraa oluttta.

Menen senn jälkeen nukkumaan.

Vierailija
8/16 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen, 167cm ja 86kg. En tule yhdestä viinipullollisesta miksikään. Enkä mielelläni juo vähempää, eli en kyllä tarjoa pullostani jos siitä joku on kärkkymässä itselleen.

Toisen pullollisen jälkeen alkaa olla aika soivat oltavat. Sitten voidaan aloittaa katsomaan että mitäs tänään.

No et varmasti tule tuolla Massalla Olen sinua 23cm pidempi ja vain 5kg painavampi.

M33

Vierailija
9/16 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No et varmasti tule tuolla Massalla Olen sinua 23cm pidempi ja vain 5kg painavampi.

M33

No mistä tässä nyt piti keskustella? Minun painostanu, vai oliko se sinun massa? Vai eiku sun pitäis kertoa se olotila viinipullollisen jälkeen? Et tiedä, etkä osaa kertoa, kuin että minkä verran on vaikuttanut yhteensä yhden pullollisen juominen nyt viimeistn 3 kuukauden aikana keskimäärin niihin luistelutyylin kilpanoupeus-lenkkeihin 6krt/vko. Joo anna olla, ei tarvii alkaa laskemaan.

Vierailija
10/16 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin olen. Puoli pulloa tekee sopivan hiprakan. Ja olen 163 cm ja 102 kg, joten ei se ole massasta kiinni.

Vierailija
11/16 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen humalassa kunnolla ja tulee jonkin tasoinen krapula. N31

Vierailija
12/16 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo puolikkaasta tulee ainakin vähän humalaan. Riippuu tietysti, kuinka paljon aikaa käyttää sen pullollisen juomiseen.

Vierailija
13/16 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Vähän hiprakassa.

Vierailija
14/16 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa 6 pientä keskiolutta, pienen hiprakan saa aikaiseksi.

Vierailija
15/16 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullo tunnissa niin oon kännissä kuin käki ja kaikenlaista hullua tulee mieleen kuten että Jeesuksella ja Pietarilla oli h0m0 suh de

Vierailija
16/16 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yleensä juo kuin puolikkaan pullon. Riittää alle 50-kiloiselle. Dokasin reippaammin 20 vuotta ja olin krapulassa kolmesti, eli en kai ole sille herkkä.