Draco Malfoy
Kommentit (112)
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 20:12"]En ymmärrä, mitä siinä nähdään. Ärsyttävä snobikakara.
Legolas <3
[/quote]just siks!
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 19:18"]Villisilmä vauhkomieli, touch my talallaa..
[/quote]??
Jos 'ihmisen' sielu on noin ruma (pelkuri, raukka), ei sitä mikään naama pelasta!!!
Draco olisi varmasti villi sängyss
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 02:18"]Draco olisi varmasti villi sängyss
[/quote],.vink vink
Remus. Uhh. Ahdistaa vain että sillä on sama nimi kuin koirallani, vois olla sängyssä ufo olo voihkia koiran nimeä...
Saisi hyviä fanitarinoita dracost!
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 01:13"]
Ron <3
[/quote]
Tyhmä kuin vasemman jalan saapas.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 02:24"]Remus. Uhh. Ahdistaa vain että sillä on sama nimi kuin koirallani, vois olla sängyssä ufo olo voihkia koiran nimeä...
[/quote]
Mieti nyt ku sun koiras tulis siihen viereen ihmettelemään, että mitä se emäntä nyt hokee mun nimeä koko ajan. :D
Mut Draco ja Sirius, ah <3
Pottereiden suurin mysteeri: http://weknowawesome.com/wp-content/uploads/2012/01/neville-hottest-harry-potter-550x498.jpg
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 01:19"]Äh, te olette aivan tyystin eri elokuvassa! Kaikenmaailman Luciukset ja Dracot, pelkkiä siloposkia! :D Sen sijaan Hobitti-trilogian Thorin Oakenshield, mmm...
[/quote] Ottaisin Thorinin, Legolaksen ja Aragornin sänkyyni, ei tarvitse paketoida, tulevat heti käyttöön :P
Olin kyllä ihan ihastunu siihen joskus noin 11-vuotiaana ku se eka leffa ilmesty :D oe voe.
Olin ihastunut Dracoon silloin kun kaksi tai kolme viimeistä Harrya tulivat, vaikka olen 100% hetero
M26
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 01:53"]Draco vois puhua mulle kärmeskieltä tuolla alhaalla jos ymmärrätte mitä tarkoitan
[/quote]vie kikkelis muualle