Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te eronneet joilla lapsia

Vierailija
04.08.2015 |

Miten lapset asuvat? Viikko-viikko? Vai toisella viikot ja toisella viikonloput, vai minkälainen systeemi teillä on käytössä? Kuinka vanhat lapset?

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 19:04"]

Asutaan melkein toistemme naapureissa joten aika sujuvasti ja joustavasti lapset vaihtaa taloa. Yleensä ovat meillä töiden mukaan, kumpikin tekee vuoron perään putkeen 3-5 päivän ajan lyhyempää työpäivää että pystyy olemaan enemmän muksujen kanssa. Ja silloin kun lapset on toisella, tehdään vastaavasti pidempää päivää. Mies oli lomalla juhannukseen, minä heinäkuun ja mies nyt pari viikkoa että saatiin lapsille pitkät lomat. Niin, muksuilla ikää 11v, 7v ja 5v.

[/quote]

Meillä myös tähän tyyliin. Lapset olivat eron aikaan 6-10 ikävuoden välillä, erosta aikaa viitisen vuotta. Asutaan lähekkäin lasten isän luona, joten vuorotyötä tekevän isän ja tilanteen mukaan ovat jommallakummalla. Lomat pyritään pitämään eri aikoihin.

Vierailija
62/66 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana lukea, että monet ajattele oikeasti lastenetua, eikä omaa napaa. Meillä mies halua viikko-viikko systeemin, eikä halua kuullakaan mistään muusta, ja vissin ei oo väliäkään miten lapset sen ottavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis asutaan lähekkäin lasten isän kanssa... =)

Nro 40

Vierailija
64/66 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset asuu minun luona ja minulla on yksinhuoltajuus. Tapaavat isäänsä niin paljon kuin mahdollista -toisinaan enemmän ja useimmiten vähemmän. Isä alkoholisti. Noin kerran kuukaudessa viikonloppu ja muutama arkitapaaminen on aika keskiarvo. Silloin kun sillä on raitis kausi, haluaa pitää lapsiaan luonaan enemmän ja se on minulle ok. Lapset 9 ja 12, asutaan 5 km äteellä toisistamme, joten jos iskä käy juomaan, lapset osaa lähteä pois ihan omin avuin.

Vierailija
65/66 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko ja viikko ei lapsen kannalta ole hyvä. Meillä meni kivuttomasti. Viikonloppuisin isä tapasi noin joka toinen ja välillä putkeen pari vl. Keskellä viikkoa päivä pari. Lomat yleensä ja kesälomilla n 6 viikkoa. Nyt täysi-ikäinen.

Vierailija
66/66 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset 3 ja 5, isä näkee silloin tällöin, ei sitä kiinnosta.. Vaikka aikoinaan lapsia halusi, mutta sanoi jos eroan, niin lapset on isättömiä sitten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä