Mitkä ovat olleet elämäsi parhaat muistot?
Tässä jutussa joku neurokirurgi teoretisoi, että kun ihminen kuolee, aivot ehkä käyvät läpi ne elämän parhaat muistot:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/sattuma-paljasti-tutkijoille-mita-a
Jos tämä olisi totta ja kuolisit nyt, mitkä muistot sinä näkisit?
Kommentit (29)
Paljon muistoja miehestäni, jonka kanssa olen ollut yli 40 vuotta. Kaikki elämäni kissat, lapsuuden leikkejä, nuoruuden kotibileitä, ystäviä, harrastuksia, luontoelämyksiä, ulkomaanmatkoja.
Mieheni kanssa häät, se rakkaus oli niin läsnä, kun vihdoin ja viimein tulin raskaaksi ja syntyi lapsi.
Se äidinrakkaus on ihmeellinen
Kesäpäivät lapsena mummolassa, lapseni syntymä.
Lasten syntymä
Työttömäksi jääminen
Joss 20 vuotta takaperiin ajatellaan niin runkannut suuurimman osan ajasta, lopun viiina juoden. Lapsuuus ajat vanhempieen riiitelyä ja peruskouulu koulukiusaaaamista.
Isän kanssa lapsena hevosella haettiin heinäkuorma ladosta.
Lapsuuden kesät siskon ja kavereiden kanssa, mummola, lemmikit, oman lapsen saaminen.
se kun pääsin työkyvyttömyyseläkkeelle 26 vuotiaana
Lapsuus ennen koulua, omat lapset pienenä
Mummon hoidossa kesällä. Lihpullia, uusia perunoita ja mustikkapiirakkaa. Lämpimiä kesäpäiviä. Sen jälkeen vain synkkyyttä.
Niitä on niin paljon, että vaikea valita. Lapsuuden kesät Punkaharjulla ehkä.
Omien lasten kanssa on lukemattomia niin ihania hetkiä. Vauva- ja pikkulapsiaikana monet kesämuistot ja toisaalta talvet olivat ihania. Kaikki oli silloin jännittävää, uutta, kutkuttavan ja kuplivan iloista.
On myös jäänyt mieleen nuoruuden reppureissu, ja eräs päivä, kun päädyimme hiljaiselle palmurannalle vaatimattomaan majataloon. Istuin lämpimällä rannalla katsellen tähtitaivasta ja kuunnellen meren pauhua hiljaisuudessa. Olin nuori ja rakastunut eikä mikään olisi voinut olla paremmin.
Mun lapsuusajan muistoja kuvaa ehkä parhaiten Arttu Wiskarin biisi Mökkitie.
Omiin lapsiin liittyviä juttuja. Tänäänkin saatiin muistoja, hiihdimme aurinkoisella jäällä ja paistoimme makkaraa laavulla.
Onkohan jollain se päivä kun sain ylennyksen? Kun pääsin maakunta-pilipalipuljun johtajaksi?
Kun sain kissani :3 lapsuus oli myös mukavaa. Kun menin isäni kaa ekaa kertaa vuoristorataan. Mökkireissut. Kun pääsin opiskelemaan. Kun tapasin mieheni.
Vanhempieni kanssa toisessa kaupungissa viettämä loma ILMAN sisaruksiani. Olin 5. Mummin ja ukin tupakantuoksuinen ihana talo maalla. Mieheni tekemä kosinta Wienissä, yllättäen, lasteni syntymät.
Nuoruus, ihanat festarit Ilosaaressa vuosi toisensa perään ❤️ Lapsen kanssa oleminen ❤️
Todennäköisesti näkisin mun lapset kasvamassa, leikkimässä ja nauramassa ja puuhaamassa. Kaikki kolme olivat niin ihania nähdä joka päivä. Kyllä me joskus riideltiinkin, vaan niin kai läheiset ihmiset joskus tekee.