Haluaisin elää hippinä viidakossa kissojen kanssa
tietysti meren äärellä saisi sijaita se viidakko. Sepä vasta olisi kunnon elämää.
Kommentit (8)
Ei muuta kun muutat viidakkoon kissojesi kanssa. Etelä-Amerikasta varmasti löytyy paikka sinulle. Muista kuitenkin että sinn pitää myös syödä, juoda ja asua jossakin. Vaatteetkaan ei olisi pahitteeksi.
Ei siellä pärjää tuollaiset äkkinäiset. Eksoottiset taudit, tulehdukset ja suolistoameebat vaivaavat. Myrkylliset hämähäkit, skorpionit ja käärmeet pyörivät jaloissa. Olen itse asunut eksoottisessa maassa ja liikkunut viidakossa. Kyllä siellä aluksi kivaa on, mutta pitemmän päälle raskasta. Ryöstelijätkin riesana.
Ne sun kissat olisivat varmaan sitten jotain jaguaareja ja puumia.
Muuta Intiaan, Goalle. Siellä on meri ja viidakkoa ja pilvin pimein hippikavereita sulle.
Ei hippi voi elää kuin urbaanissa ympäristössä, jossa sähkö tulee seinästä, raha kelagoldilla ja kämppä yhteiskunnalta. Kallio voisi sopia hipille.
Hipit ajavat omaa vihreää agendaansa muiden kustannuksella (toisten taskut on omat taskut periaatteella). Syy-seuraussuhteet ovat tuntematon käsite, eikä kokonaisuuksia osata hahmottaa.
Hippi olisi viidakossa päivässä vainaa, ilman yhteiskunnan tukea.
Miten ajattelin ruokkia kissasi jossain paratiisisaaressa? Äläkä syötä kissoillesi kalaa, kissojen ruuan pitää olla pääosin lihaa. Metsästät siis kissoillesi lihaa ja syöt itse hippityyliin kasviksia?
😽