Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teinini inhoaa äitipuoltaan

Vierailija
04.08.2015 |

Mies vaihtoi minut lennosta toiseen kuusi vuotta sitten. Uusi nainen lapsineen muutti tilalleni puolen vuoden päästä. Lapsi näki minun itkevän paljon, mutta koskaan en haukkunut tai mustamaalannut ketään. Eron syy nyt oli selvä lapsellekin.

Tänään kävi ilmi, että teini ilmoittaa aika ajoin tälle äitipuolelleen vihaavansa ja toivovansa, että tämä muuttaisi pois...

Että tällaiseksi lapseni elämä siis kääntyi.// Muilla samanlaisia kokemuksia?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 19:46"]

Mulla oli äitipuoli, joka ei jostain syystä pitänyt siskostani. Kun sain kuulla miten hän puhui minun siskostani, en enää nauttinut isälleni menosta, pysyin siellä omassa huoneessa, en puhunut äitipuolelleni. Mua jotenkin loukkas tosi paljon se, miten se puhu meistä esim omalle siskolleen. Lopulta se johti siihen, että katkaisin välini isään, ja tuohon äitipuoleen. Sitä en halua sinun lapsesi kokevan, ei ole kivaa. Yritä puhua teinillesi, yritä saada hänet ymmärtämään ettei siitä vihaamisesta ole hyötyä. Mielummin ei puhu mitään, kuin sitten sanoo vihaahansa. Tsemppiä tilanteeseen!

[/quote]

olen sanonutkin, mutta teini sanoo äitipuolen aloittavan ekana. Lapsellista, joo. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi