Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mielipiteitä 17v & 29v yhteen menneestä pariskunnasta?

Vierailija
04.08.2015 |

Nykyään jo 6 yhteistä vuotta takana.

Naimisiin 3 vuotta sitten.

Esikoinen syntynyt kun nainen 23v ja mies 35v.

Haaveilevat toisen lapsen syntymisestä kun nainen 25v ja mies 37v.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto.

Vierailija
2/17 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä on numeroita ja minun puolesta 16v saa seurustella 40 vuotiaan kanssa. Ei sitä laki kiellä ja 16v on tarpeeksi kypsä päättämään seksielämästään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mies on kyllä onnellinen, kun saanut noin nuorta ja tiukkaa pillua. Kateellinen olen.

Vierailija
4/17 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto.

Vierailija
5/17 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 17:16"]

Ikä on vaan numero.

t. N19 ja M36

[/quote]

Niin.. Nainen teini ja mies lähentelee neljääkymppiä. Mikäs siinä.

Vierailija
6/17 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuohan on ollut positiivinen asia siskollesi! Ei mitään pahaa sanottavaa. Onnea heille!

Ollessani 17 aloin seurustelmaan 27 vuotiaan miehen kanssa. Suhde loppui, muttei johtunut ikäerosta, siinä mielessä ei ollut mitään ongelmaa.

Vierailija
7/17 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä juttu kun on onnistunut, siskosi varmaan on ollut ikäistään kypsempi ja mies ehkä vähän ikäistään "lapsellisempi". Yleisesti ottaen minusta vielä 12 v:n ikäero ei ole mikään ihan älytön, vaikka itseäni ei todellakaan kiinnosta noin paljon vanhemmat miehet, oma mieheni on mua vuoden vanhempi. Kerran seurustelin itseäni 7 v vanhemman miehen kanssa ja oli mulle liian vanha, mies puhui avioliitosta ja lastenhankinnasta ja mulla oli ihan muita suunnitelmia, oli opiskelut vasta alullaan ja haaveita ulkomaille muustosta yms.

Mutta mehän ollaan kaikki erilaisia ja mikä sopii toiselle ei taas toiselle käy ollenkaan. Mun serkulla puolestaan on itseään 9v vanhempi vaimo ja vaikuttavat oikein onnellisilta, ovat olleet yhdessä jo n. 20 v. Itsestäni ikäero noinkin päin tuntuisi liian suurelta, muutama vuosi suuntaan tai toiseen on mulle paras. Siinä että mies on kovin paljon vanhempi on kai vaan se huono puoli, että mies vanhenee ja rapistuu naista nopeammin ja kuoleekin keskimäärin paljon nuorempana. Mistäs sitten vanha nainen uuden miehen löytää? Mutta joo, ei kai kaikkia asioita voi järjellä aina ajatella, tunnekin vie. Toivottavasti siskos liitto kestää!

Vierailija
8/17 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 11:06"]

Ikä on vaan numero.

t. N19 ja M36

[/quote]

Niin.. Nainen teini ja mies lähentelee neljääkymppiä. Mikäs siinä.

[/quote]

Miten tuo heidän parisuhde sinua liikuttaa? jos se ei ole omaan mieleesi, pääasia ettei se ole sinun parisuhteesi silloin! Jokainen on sellaisen ihmisen kanssa joka tekee onnelliseksi, kohtuuden rajoissa tietenkin ja musta tuo on kohtuuden rajoissa, koska nainen kuitenkin yli täys-ikänen ja mieskin vielä useamman vuoden alle nelikymppinen. :)

Jotkut vain löytävät onnen tuollaisista jutuista. Ei ole ihan niitä yleisimpiä juttuja ehkä, mutta sallittakoon erilaisuutta!

Vierailija
9/17 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 11:08"]

No tuohan on ollut positiivinen asia siskollesi! Ei mitään pahaa sanottavaa. Onnea heille!

Ollessani 17 aloin seurustelmaan 27 vuotiaan miehen kanssa. Suhde loppui, muttei johtunut ikäerosta, siinä mielessä ei ollut mitään ongelmaa.

[/quote]

Kiitos onnitteluista siskoni puolesta. :) hän on todellakin onnensa ansainnut! Ihana ihminen. <3

Muistan vaan kun siskoni tutustui 15-vuotiaana tähän 27-vuotiaaseen mieheen ja heistä tuli ensiksi ystävät, niin voi sitä joidenkin ihmisten kauhistelua. Täällä palstallakin näkee välillä ihan ihme saarnausta ikäeroista ja haukutaan ne suhteet aivan pystyyn joissa ikäeroa on hieman enemmän ja jos suhde on alkanut kun toinen on ollut huomattavasti nuorempi. Sietäis kahtoo sellasten ihmisten peiliin vaan!

Toiset ne uskaltaa vaan olla omia ihtejänsä ja elää täysillä. :)) siitä oon just siskossani ylpeä, et hän uskaltaa olla mitä on ja tehdä valintoja muiden mielipiteistä välittämättä! Rohkea pieni sisareni. ;)

Vierailija
10/17 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 11:19"]

No hyvä juttu kun on onnistunut, siskosi varmaan on ollut ikäistään kypsempi ja mies ehkä vähän ikäistään "lapsellisempi". Yleisesti ottaen minusta vielä 12 v:n ikäero ei ole mikään ihan älytön, vaikka itseäni ei todellakaan kiinnosta noin paljon vanhemmat miehet, oma mieheni on mua vuoden vanhempi. Kerran seurustelin itseäni 7 v vanhemman miehen kanssa ja oli mulle liian vanha, mies puhui avioliitosta ja lastenhankinnasta ja mulla oli ihan muita suunnitelmia, oli opiskelut vasta alullaan ja haaveita ulkomaille muustosta yms.

Mutta mehän ollaan kaikki erilaisia ja mikä sopii toiselle ei taas toiselle käy ollenkaan. Mun serkulla puolestaan on itseään 9v vanhempi vaimo ja vaikuttavat oikein onnellisilta, ovat olleet yhdessä jo n. 20 v. Itsestäni ikäero noinkin päin tuntuisi liian suurelta, muutama vuosi suuntaan tai toiseen on mulle paras. Siinä että mies on kovin paljon vanhempi on kai vaan se huono puoli, että mies vanhenee ja rapistuu naista nopeammin ja kuoleekin keskimäärin paljon nuorempana. Mistäs sitten vanha nainen uuden miehen löytää? Mutta joo, ei kai kaikkia asioita voi järjellä aina ajatella, tunnekin vie. Toivottavasti siskos liitto kestää!

[/quote]

Kiitos. :) siskoni on sanonut, että sitten kun miehestä aika jättää, hän ei välttämättä halua edes uutta miestä! koska on rakastanut nykyistään niin paljon ja muutenkin vaikka siskoni on hyvin herkkä, hän on myös hyvin itsenäinen ja omillaan toimeen tuleva nainen. Ei aina kaipaa edes miestä tai ystäviä hössöttämään lähelleen, viihtyy myös yksinään. Ja jos siskoni haluaisi vielä yli 60-vuotiaana uuden miehen jos nykyisestä aika jättää ennen häntä, niin onhan tuota nykyisinkin jo netissä kaikkia deittisivustoja joihin on rekisteröitynyt yli 60-vuotiaita ihmisiä ja tulevaisuudessa vielä enemmän, joten varmasti kaksi vanhaakin ihmistä voi löytää uuden rakkauden toisistaan halutessaan. Ja nykyisin varmasti järjestetään myös deitti iltoja senioreille jossain, johon uutta rakkautta etsivät vanhat ihmiset voi mennä. Tai sitten sen uuden kumppanin tapaa ihan kadulla. En ole vielä niin vanha että olisin kauheasti näihin perehtynyt. :D Mulla ja saman ikäisellä miehelläni ei ole vielä edes lapsia, oon siinä mielessä ihan erilainen kun siskoni että mä haluan lapsia vasta 30+ ja olen seurustellut nykyisen mieheni kanssa vasta 4v.

Vierailija
11/17 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto.

Vierailija
12/17 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vastaamassa että huono juttu koska noin nuorena pettyy niin helposti eikä suhteessa ole mitään järkeä jos toinen on 17 ja toinen 29,ellei 17 vuotias ole erittäin kehittynyt älyllisesti ikätasoonsa korkeammalle yms. Mutta nyt tossa tilanteessa ei oo mitään pahaa kun et oo alaikäinen mutta muista kjitenkin että sitten kun sä oot 40 niin se on jo 52.....

Vierailija
13/17 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 16:19"]

Olin vastaamassa että huono juttu koska noin nuorena pettyy niin helposti eikä suhteessa ole mitään järkeä jos toinen on 17 ja toinen 29,ellei 17 vuotias ole erittäin kehittynyt älyllisesti ikätasoonsa korkeammalle yms. Mutta nyt tossa tilanteessa ei oo mitään pahaa kun et oo alaikäinen mutta muista kjitenkin että sitten kun sä oot 40 niin se on jo 52.....

[/quote]

Tuota, en puhu nyt itsestäni. Vaan siskostani. Pikkusiskoni on syntynyt -92 ja on avioliitossa -80 syntyneen miehen kanssa. Itse olen syntynyt -86 ja parisuhteessa myös -86 syntyneen miehen kanssa. Mutta oman siskon kohdalla olen ainakin saanut todistaa että tuollainen yhtälö toimii! Ovat toisilleen täysin luodut. Täydellinen pari yhdessä, voi sanoa että vakka on kantensa löytänyt ja tuollainen on ehkä vuosisadan rakkaustarina.  ♡

Minkä takia 40-vuotias nainen ei voisi hyvin olla myöskin 52-vuotiaan miehen kanssa? kypsän aikuisen ikäisiä ihmisiä molemmat ja 52-vuotias mies voi olla myös erittäin charmikas, miksi sellainen ei siis sopisi hyvin kypsälle 40-vuotiaalle naiselle... :) jos kahta ihmistä yhdistää oikea rakkaus, niin ei ne sillon ajattele kumppanistaan että " hyi, kun tuo on niin oksettavan vanha, en minä tuollaisen kanssa voi olla..." vähän sama juttu kuin jos toinen sairastuu vakavasti, niin oikea rakkaus kestää! Ihan pöhköjä minusta nuo sinun jutut. Ei sovi ollenkaan omaan ajatusmaailmaani, joten en voi myöskään ymmärtää niitä. Mutta jokainen ajatelkoot tavallaan. :)

Siskoni on myös ihan tavallinen talliainen kuten myös ukkonsa, joten ei se vaatinut sitä että mun siskon täytyy olla joku Einstein, pystyäkseen olemaan yhdessä miehensä kanssa. :)

Ja haluaisin myös esittää vasta kysymyksen sinulle, jos siskoni on halunnut esimerkiksi nuorena lapset, 20-25vuotiaana ja keretä ennen lasten syntymää myös mennä naimisiin, kuinka kauan hänen olisi pitänyt vielä odottaa että saa olla miehensä kanssa?? jos siis tämä mies on hänelle se ainut ja oikean tuntuinen. Eikö ole hyvä, että sitä yhteistä elämääkin kerkeää kertyä rauhassa ennen suuria päätöksiä, eikä niin että hutastaan tehdä vuodessa kaikki isot ratkasut? Siskoni ja hänen miehensä olivat kavereita 2 vuoden ajan myös ennen seurustelua, joten suin päin ei hypätty edes suhteeseen ja musta se on aivan hyvä ajatus kerta ikäeroakin on ollut hieman enemmän! Parhaat ja kestävimmät suhteet syntyy tasaiseen tahtiin rakentamalla ja sopivin askelten edeten. :)

Eikä tämä ole ollenkaan huono juttu, itse saanut pettyä aikuisiällä myös monta kertaa joten se ikä ei todellakaan katso pettymystä! ja rakkaudessa nyt ei ylipäätään ole järkeä, rakkaus on enemmän tunnepuolinen juttu, kuin niin että sillä olisi mitään tekemistä järjen kanssa ... ;)

Vierailija
14/17 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto.

Vierailija
15/17 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto.

Vierailija
16/17 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä on vaan numero.

t. N19 ja M36

Vierailija
17/17 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä on vaan numero.

t. N19 ja M36

[/quote]

Juuri näin! :) niinhän se on aina ollut.

Vähän aikaa sitten iltasanomissa uutisoitiin rakastavaisista 126 vuoden takaa, jotka olivat olleet 17-vuotias ja 30-vuotias, en tiiä lukiko täältä kukaan muu sitä juttua? :)

Mutta tuollanen päälle parikymppisen ja kolmekymppisen suhdehan on just hyvä ja kiihottavin vaihtoehto. ;) nainen nuori ja kaunis, ei välttämättä tarvitse olla enää mikään lapsellinen, voi olla ihan kypsäkin... Mies taas iällisesti myös vielä aika nuori, komea ja kypsempi mitä naisen oman ikäiset miehet! :)

Just täydellinen yhdistelmä!! :) ei täydellisempää voi ehtiä, ei ihme että se pistää niitä kateeksi joilla oma elämä on jotenkin onnetonta... koska siihenhän se kalikka just kolahtaa ja koira älähtää. ;)