Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aika creepyä, kuollut tuttava kummittelee facebookissa

Vierailija
04.08.2015 |

Häneltä oli tullut horoskooppipostaus, varmaankin joku automaatti lähettää puolesta. Huh! En ymmärrä miksei puolisonsa ole poistattanut tiliä... ehkei ole halunnut.. Olen jotenkin odottanut, että tili poistettaisiin eikä minun tarvitsisi poistaa tätä enää erikseen kavereistani (hullua juu..) Mitä tehdä? Miten te olette toimineet jos joku sukulainen, ystävä tms. on kuollut ja hänellä jäänyt tili facebookiin?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se mies sen poistaa jos ei ole tunnuksia? Muistaakseni ei ollut mikään helppo homma tuo tilin poistaminen jos ei niitä tunnuksia tiedä.

Vierailija
2/7 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulainen ei sitä pois sieltä saa, ellei tiedä tunnuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estä uutissyötteestä

Vierailija
4/7 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 15:36"]Sukulainen ei sitä pois sieltä saa, ellei tiedä tunnuksia.
[/quote]

Saahan. Facebookiin pitää esittää kuolintodistus ja poistavat näin kuolleen profiilin tai halutessa voi tehdä siitä muistosivun.

Vierailija
5/7 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama. Tosin kuollut oli kai enemmän ystävä kuin tuttava. Pidin hänestä paljon. En koe kummittelua ahdistavana, vaikka joskus profiilikuvan näkyminen kirpaisee. Jotenkin lohdullista, surullisen nautinnollista. Sinä Olit, jätit meihin merkin, olet edelleen muistoissa. Tosin tämä ihminen olisi nauranut horoskoopeille ja kirjoittanut niistä vittumaisen ironisen postauksen.

Vierailija
6/7 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kuoli nuorena ystävä. En kuitenkaan pystynyt poistamaan hänen numeroaan puhelimesta. Järkytys olikin kova kun yhtenä päivänä puhelimessa vilkkui saapuva puhelu häneltä; pikkusiskoni oli "perinyt" liittymän.

Vierailija
7/7 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

*pikkusiskonsa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme