Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko pelkällä lenkkeilyllä saada hyvän kropan?

Vierailija
04.08.2015 |

Vai mitä muuta pitäisi tehdä?

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 14:49"]Lenkkeilijät on juurikin noita laihaläskejä. Tiedän useamman naisen joka harrastaa vain lenkkeilyä. Ihan kivannäköisiä ja sporttisia mimmejä mutta se "maratonaari"-vartalo on aika no go.

T: "Mieluummin vaikka vaan läski kuin laihaläski"
[/quote]
Mun mielestä kyllä maratoonarivartalo ja laihaläskivartalo ovat aika erilaisia koostumukseltaan, vaikka vaatteet päällä näyttäisivätkin kutakuinkin samalta.

Vierailija
42/58 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, maratoonari on yleensä laihalaiha.

Siis kilpailukykyinen maratoonari, ei mikään 7h tallustaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 13:51"]

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 13:46"]

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 13:43"]

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 13:41"]

Riippuu mitä tarkoittaa hyvällä kropalla. Jos tarkoittaa jotain sellaista jossa näkyy sixpack vatsalla ja on selvästi lihaksikas kautta kropan, niin ei. 

Muuten taas voi olla minusta hyvän näköinen ilman mitäänkin liikuntaa, ellei laita hyvän näköisyyden ehdoksi lihaksikkuutta. 

[/quote]

En tarkoita mitään sixpäkkejä, mutta sillai että on kiinteä ja kuitenkin suht timmi, ei roiku joka paikka, eikä tietty ole ylipainoakaan. -ap-

[/quote]

Mä olen mielestäni tuollainen, ja inhoan kaikkea liikuntaa enkä harrasta sellaista. Olen 165 cm, 53 kg, hoikka mutta kurvikas. Ei kyllä roiku mistään mitään eikä pursua, ja tykkään tästä tiimalasin muodostakin joka kropassani on ihan luonnostaan.

[/quote]

Jep, kun on saanut voittajan geenit (eli naiselle hyvät rinnat ja sen klassisen tiimalasivartalon) niin painon ja kropan saa pidettyä 97 % muita naisia parempana kun katsoo, että pysyy hoikkana :)

Ei mun ainakaan tarvi tehdä mitään kroppani eteen ja silti olen kuulemma "aivan täydellinen".

[/quote]

Että mä nautin teistä kaikista saatanan katkerista ja rumista läskilehmistä, jotka ootte alapeukuttaneet mun kommenttia kropastani :D

Vituttaako, että joillain on hyvä vartalo ja teillä ei?

Vierailija
44/58 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 14:27"]

Riippuu mitä tarkoittaa hyvällä kropalla. Jos tarkoittaa jotain sellaista jossa näkyy sixpack vatsalla ja on selvästi lihaksikas kautta kropan, niin ei. 

Muuten taas voi olla minusta hyvän näköinen ilman mitäänkin liikuntaa, ellei laita hyvän näköisyyden ehdoksi lihaksikkuutta. 

[/quote]

En tarkoita mitään sixpäkkejä, mutta sillai että on kiinteä ja kuitenkin suht timmi, ei roiku joka paikka, eikä tietty ole ylipainoakaan. -ap-

[/quote]

Mä olen mielestäni tuollainen, ja inhoan kaikkea liikuntaa enkä harrasta sellaista. Olen 165 cm, 53 kg, hoikka mutta kurvikas. Ei kyllä roiku mistään mitään eikä pursua, ja tykkään tästä tiimalasin muodostakin joka kropassani on ihan luonnostaan.

[/quote]

Jep, kun on saanut voittajan geenit (eli naiselle hyvät rinnat ja sen klassisen tiimalasivartalon) niin painon ja kropan saa pidettyä 97 % muita naisia parempana kun katsoo, että pysyy hoikkana :)

Ei mun ainakaan tarvi tehdä mitään kroppani eteen ja silti olen kuulemma "aivan täydellinen".

[/quote]

Vähän aikaa. Kohta jo rupsahdat, eikä siihen mikään auta. Muista kuitenkin hymyillä miehille.

[/quote]

Sitten rupsahdan jos rupsahdan.

Mulla on kropan ohella mahtava luonne, hyvä ura ja ihailtava elämä. Ja kauniit kasvot on aina olleet.

Ei mua enää vanhempana kiinnosta olla kaikkien miesten kuolaama objekti, syvällisemmät arvot ovat silloin tärkeämpiä. Liikkumisen olen kyllä aloittanut, mutta vain terveyden takia. Ulkonäöllisesti sitä kun en edes tarvitse...:)

Vierailija
45/58 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi.tein vuoden verran niin ja olin laihaläski,mitat 173&58kg.mutta peilissä ei hyvältä näyttänyt.lopetin aerobisen vaihdoin raskaaseen salitreeniin ja nostin kaloreita.nyt näyttää jo hyvälle,173&61kg,timmi mutta muodokas.

Vierailija
46/58 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 15:03"]

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 14:27"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Vähän aikaa. Kohta jo rupsahdat, eikä siihen mikään auta. Muista kuitenkin hymyillä miehille.

[/quote]

Sitten rupsahdan jos rupsahdan.

Mulla on kropan ohella mahtava luonne, hyvä ura ja ihailtava elämä. Ja kauniit kasvot on aina olleet.

Ei mua enää vanhempana kiinnosta olla kaikkien miesten kuolaama objekti, syvällisemmät arvot ovat silloin tärkeämpiä. Liikkumisen olen kyllä aloittanut, mutta vain terveyden takia. Ulkonäöllisesti sitä kun en edes tarvitse...:)

[/quote]

Syvällisemmät arvot noista sun kommenteista loistaakin. Yleensä mahtavimpia tyyppejä todellakin ovat juuri ne, jotka itse sitä korostavat olevansa.

Vierailija
47/58 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 13:44"]

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 13:42"]

Ei. Pelkällä lenkkeilyllä saa anorektisen/laihaläskisen kropan. Lihaskuntoharjoitteita mukaan, joko kehonpainolla tai kuntosalilla tehtynä. :)

[/quote]

Kerro minulle minkälainen on laihaläskisen kropan? Itse en ihannoi millään tavalla kroppaa mallia bodari. -ap-

[/quote]

Rasva palaa sieltä missä sitä on vähän eli kädet ja reidet. Vartalosta tulee hoikka kuikelo. Painoja nostelemalla saa muotoja käsiin ja jalkoihin. Myös rintojen ryhti on kiinni niiden alla olevista lihaksista. Jos vain lenkkeilet, saat kivat työhanskat etumukseen.

Vierailija
48/58 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 14:24"]

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 14:19"]

En ole ap, mutta itseäni kiinnostaa se, pääseekö mahamakkaroista eroon lenkkeilyllä. Tai mitä ulkoisia vaikutuksia lenkkeilyllä ylipäätään on? Onko mitään? Roikkuvatko mahamakkarat mukana vielä joulunakin, jos nyt koko syksyn hölkötän menemään esim. 3 krt viikossa?

[/quote]

Ei ne lähde mihinkään muutakuin laihtumalla. Eli syöt vähemmän ja se maha lähtee.

Ei siis tarvitse tehdä mitään, tarvitsee vain kestää nälkää hieman.

[/quote]

Lihasmassan lisääminen lisää rasvan polttoa 24 H/VRK

Vierailija
49/58 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 15:15"]

Ei. Pelkällä lenkkeilyllä saa anorektisen/laihaläskisen kropan. Lihaskuntoharjoitteita mukaan, joko kehonpainolla tai kuntosalilla tehtynä. :)

[/quote]

Kerro minulle minkälainen on laihaläskisen kropan? Itse en ihannoi millään tavalla kroppaa mallia bodari. -ap-

[/quote]

Rasva palaa sieltä missä sitä on vähän eli kädet ja reidet. Vartalosta tulee hoikka kuikelo. Painoja nostelemalla saa muotoja käsiin ja jalkoihin. Myös rintojen ryhti on kiinni niiden alla olevista lihaksista. Jos vain lenkkeilet, saat kivat työhanskat etumukseen.

[/quote]

Laihaläskit alapeukuttaa?

Vierailija
50/58 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Nope. Rasva lähtee siinä järjestyksessä, kuin mitä genetiikka sanelee.

Käsistä yleensä nopeasti, kun niissä yleensä verenkierto on hyvä ja beta-adrenoreseptoreita runsaasti. Reidet ovat, etenkin naisilla, ihan toinen juttu - huono verenkierto ja runsaasti alpha-adrenoreseptoreita, mihin katekolamiinit eli adrenaliini ja noradrenaliini takertuvat. Myös sillä on merkitystä, että onko kehonrasva tyydyttynyttä vai kerta- tahi monityydyttymätöntä. Tyydyttymättömät triglyseridit irtaantuvat rasvasoluista hanakammin.

Muuten asiallinen posti. Pilkkua on kuitenkin nusaistava...

Vierailija
51/58 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 15:24"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Käsistä yleensä nopeasti, kun niissä yleensä verenkierto on hyvä ja beta-adrenoreseptoreita runsaasti. Reidet ovat, etenkin naisilla, ihan toinen juttu - huono verenkierto ja runsaasti alpha-adrenoreseptoreita, mihin katekolamiinit eli adrenaliini ja noradrenaliini takertuvat. Myös sillä on merkitystä, että onko kehonrasva tyydyttynyttä vai kerta- tahi monityydyttymätöntä. Tyydyttymättömät triglyseridit irtaantuvat rasvasoluista hanakammin.

[/quote]

Juu, tarkoitin, että suhteessa vähän sitä rasvaa on käsissä ja reisissä + niissä aktiivisuus on isompaa kuin vyötäröllä. Siksi lenkeilyllä EI SAA helposti muotoja vaan niitä pois.

Vierailija
52/58 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

#51 jatkaa:

Naisilla rasvaprosentin alentaminen (tietyn rajapyykin jälkeen) on ihan tieteellisesti todistetusti vaikeampaa kuin miehillä juurikin mainitsemistani syistä johtuen.

Ei toki mahdotonta.

Vierailija
53/58 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 15:27"]

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 15:24"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Juu, tarkoitin, että suhteessa vähän sitä rasvaa on käsissä ja reisissä + niissä aktiivisuus on isompaa kuin vyötäröllä. Siksi lenkeilyllä EI SAA helposti muotoja vaan niitä pois.

[/quote]

Miehillä reisissä ja ylipäätäänkin alakropassa on yleensä suhteellisen vähän rasvakudosta. Ja siellä se rasva on kaikista tiukimmassa ja lähtee viimeisenä.

Naisilla taasen, hmmm....no eipähän ainakaan yleensä ole viskeraalirasvaa niin kuin ylipainoisilla miehillä.

Vierailija
54/58 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä arkielämässä mielestäni kauneimmat naiset ovat juoksijoita ja joogaajia. Itsekin olen näitä lajeja harrastanut, joskin nyt on liikunta tauolla elämäntilanteen takia.

Salimimmeillä tuntuu usein olevan vähän turhan tanakka ja jotenkin tasapaksu olemus. Mutta varmaan makuja on monia.

Vierailija
55/58 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni juuri juoksemalla tulee liikaa tasapaksu kroppa. Ehkä tietysti kyseessä joku maratoonari. Mutta ei niillä mitään uumaa ole. Näin miehenä minulle toimii kroppa jossa on uuma.

Tosin ei se salihommakaan välttämättä sitä uumaa luo. Sanoisin että 50% juoksua ja sitten sellaista jalkapainotteista aerobiccia 50% että tulee takamuksiin lisää massaa.

Vierailija
56/58 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 15:43"]

Mielestäni juuri juoksemalla tulee liikaa tasapaksu kroppa. Ehkä tietysti kyseessä joku maratoonari. Mutta ei niillä mitään uumaa ole. Näin miehenä minulle toimii kroppa jossa on uuma.

Tosin ei se salihommakaan välttämättä sitä uumaa luo. Sanoisin että 50% juoksua ja sitten sellaista jalkapainotteista aerobiccia 50% että tulee takamuksiin lisää massaa.

[/quote]

Aerobicci on aeroa sekin. Pitää treenata massaa isoilla painoilla.

Vierailija
57/58 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 14:05"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Minkäikäisiä te "täydellisen" kropan omaavat olette, ja oletteko esim olleet raskaana useamman kerran?

Itsekään en ole pahemmin liikuntaa (mitä nyt satunnaisesti salilla/jumpissa/lenkillä käynyt) harrastanut, ja mulla on aina ollut melko kiinteä kroppa, ja mikä parasta, olen ollut tyytyväinen siihen. Paino on aina ollut ja on edelleen normaalipainon alarajoilla. 

No, nyt reilu 30v kahden lapsen jälkeen huomaan että en olekaan ihan niin timmi enää. Vatsa roikkuu, samoin takapuoli on "löysempi" kun ennen. Ja nyt mietin että riittäiskö minulle liikunnaksi ihan vaan lenkkeily pari kolme kertaa viikossa. Kiinteyttääkö se esim vatsaa tarpeeksi?

Eikä se ulkonäkö todellakaan ole ainoa syy harrastaa liikuntaa, vaan ihan omaa jaksamista ajatelen myös. Onhan sillä tosi paljon terveydellisiä vaikutuksia! Sen takia en oikein ymmärrä näitä, jotka kehuskelevat sillä etteivät harrasta liikuntaa, kun ei vaan tarvi (ulkonäön puolesta ehkä)..-ap-

[/quote]

Olen 41. Ei kroppani mihinkään ole muuttunut siitä kun olin kaksikymppinen, ei muodoltaan. Iho on ehkä vähän veltostunut esim. dekoltee-alueelta, mutta ei vielä tissit riipu, maha roiku tai mitään. Lapsia minulla ei ole, ehkä siitä johtuu että kroppa on säilynyt samanlaisena kuin nuorena. 

Itse en jaksa noita terveydellisiä vaikutuksia murehtia. Kautta aikojen ihmiset on pysyneet ihan riittävän terveinä ihan arkiliikunnalla, uskon että pysyy nytkin. Jaksamisen kanssa ei ole koskaan ollut ongelmia, päinvastoin, joskus tuntuu että energiaa on ihan liikaakin kun pitäisi tylsää istumatyötä jaksaa tehdä. 

t. 7

Vierailija
58/58 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 14:25"]

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 14:13"]

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 13:45"]

Laihaläski näyttää hyvältä vaatteissa, alasti ei niinkään.

Salille mars.

[/quote]

Eikai sali nyt voi olla ainoa vaihtoehto?? Miten ihmiset pärjäsivät ennen kuin tuli kuntosalit?!

[/quote]

Indeed. Fyysinen  työ, arkiliikunta, vähemmän istumista - noilla pääsee jo pitkälle, jos ihan yleistä hyvinvointia ja peruskunnon säilymistä ajattelee. Ei kuntosali ole mikään ainoa oikea vaihtoehto sen enempää kuin mikään muukaan liikuntalaji.

[/quote]Paitsi että 97 % töistä nykyisin on niin kevyitä, että PELKÄSTÄÄN niitä tekemällä ei pysy atleettisessa kunnossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän