Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä lääke ketipinorin tilalle?

Vierailija
04.08.2015 |

Kenelläkään kokemuksia? En pysty kuitenkaan nukkuman ilman sitä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle löytyi täydellinen kombinaatio: mirtatsapiini ja rivatril. Olen näitä syönyt jo vuosia ja toimii, ilman ketipinorin sivuvaikutuksia. 

Vierailija
2/5 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla käytössä melatoniini 3 mg ja Azona 250 mg. Kauan söin Azonaa vaan 100 mg ja toimi sekin. Azonalla on vaan ikävä sivuvaikutus eli laittaa huomaamaan, kun nousee nopeasti istumasta seisomaan, mutta jos on hyvä fyysinen kunto ja liikunnallinen elämä, tämän vaikutuksen kestää ja se vähenee. Azona ei lisää ruokahalua, mitä tuo mirtzapiini ja ketipinor tekee.

Vierailija
4/5 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2015 klo 08:13"]Mulla käytössä melatoniini 3 mg ja Azona 250 mg. Kauan söin Azonaa vaan 100 mg ja toimi sekin. Azonalla on vaan ikävä sivuvaikutus eli laittaa huomaamaan, kun nousee nopeasti istumasta seisomaan, mutta jos on hyvä fyysinen kunto ja liikunnallinen elämä, tämän vaikutuksen kestää ja se vähenee. Azona ei lisää ruokahalua, mitä tuo mirtzapiini ja ketipinor tekee.
[/quote]

Siis huimaamaan

Vierailija
5/5 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 12:18"]

Mulle löytyi täydellinen kombinaatio: mirtatsapiini ja rivatril. Olen näitä syönyt jo vuosia ja toimii, ilman ketipinorin sivuvaikutuksia. 

Rivatril on bentsodiatsepiini siis diabam johdannainen. Kivassa koukussa olet :(