LEGO Masters Suomi Virallinen
Suomen parhaan lego-rakentajan etsintä alkaa 17.3 MTV3:lla. Jaakko Saariluoman juontamassa ohjelmassa kahdeksan erilaista rakentajaparia kilpailee toisiaan vastaan näyttävissä ja vaativissa haasteissa. Kilpailijoilla on käytössään hulppeat kolme miljoonaa LEGO-palikkaa, joilla toteuttaa villeimmätkin ideansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/suomen-parhaan-lego-rakentajan-etsi…
Kommentit (615)
Paras tiimi voittaa, ja se on ollut selvää alusta asti kuka se on.
Tää on jotenkin niin sympaattinen ohjelma.
Vierailija kirjoitti:
Niin on! Harmittaa kun loppuu. Hyvän mielen ohjelma.
Kiva ohjelma mutta minustakin tuomarointi pitäisi jakaa useammalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleekohan uusi tuotantokausi ensi vuonna?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleekohan uusi tuotantokausi ensi vuonna?
Koko ajan on kilpailijahaku käynnissä. Onneksi! :)
Tino alkoi hermoilla, Velmeri olis jo rauhoitellut että hyvin se menee!
Olipa hyvä sarja! Rupesi ihan itkettämään, kun näki voittajien riemun. Oikea pari voitti!
Hanna on niin aurinkoinen ja ilmeikäs!
Katoin, että se on duunissa arkkitehtitoimistossa.
" pitää yllättää...Näytä tissit!" :)
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Esa on ollut hyvä tuomari. Esim huomauttanut ajoissa jos jollain alkaa mennä pieleen tai ei vastaa tehtävänantoa.
Vierailija kirjoitti:
Hanna on niin aurinkoinen ja ilmeikäs!
Katoin, että se on duunissa arkkitehtitoimistossa.
" pitää yllättää...Näytä tissit!" :)
Onko oikeasti arkkitehtitoimistossa töissä? Melko huolestuttavaa, kun ottaa huomioon, että tekninen osaaminen ja esim. kestävän sillan rakentaminen oli tämän parin heikkouksia...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Esa on ollut hyvä tuomari. Esim huomauttanut ajoissa jos jollain alkaa mennä pieleen tai ei vastaa tehtävänantoa.
Voihan se olla arkkitehtitoimistossa vaikka talousosastolla.
Onnea parhaalle parille :) Selkeät voittajat ja munkin suosikit alusta saakka.
Muutenkin sijoitukset meni kohdilleen, toki mielummin olisin nähnyt Onnin&Vernerin kolmansina.
Hyvä kausi ja hyväntuulinen ohjelma.
Hieno tuo harmaa kivinen vuori jolla onkin silmät ja nuo kiviset sormet,
ihan kuin jostain LOTR, entit tai örkit, maastosta ilmaantuukin jouko jättiolento.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan se olla arkkitehtitoimistossa vaikka talousosastolla.
Onhan tuo tuomari ainakin yhden legon kehittänyt, inspiroinut, sen kumiankan :))
mun mielestä viimesen rakennelman perusteella väärä pari kyl voitti :/
Itse tykkäsin aina niiden tyttöjen töistä. Tuossa finaalissakin. Mutta ilmeisesti ei ole tarpeeksi teknistä taitavuutta.
Oli kyllä niin sympaattinen ohjelma, että en oo varmaan ikinä mitään vastaavaa katsonut. Kaikki kilpailijat olivat mukavia ja taitavia, ja ihan oikea pari voitti. Upeita taidonnäytteitä kaikki ohjelmassa näytetyt työt. Harmi että menee taas vuosi, ennenkuin tulee kakkoskausi.
Onnea ihanat pienet nörttipojat!!! Se mikä oli kyllä ehkä itselleni yllättävää että tällä voittajakaksikolla vaikka ehkä mielenkiinto olikin enemmän tuohon tekniseen härvelien rakentamiseen,
mutta heillä löytyi kyllä ihan riittävästi myös tuota luovuutta siihen mielikuvitusmaailmaan, mikä oli todella hienoa. Onnea heille!
Toivon että Ville ja Peter voittaa. Harmi kun Onni ja Velmeri ei ole mukana finaalissa, mun suosikit.