Oletko epävarma kropastasi?
Koen oloni todella epävarmaksi kropassani. Ennen koin oloni ihan hyväksi. Mutta sitten näin millaisia kuvia mieheni oli tykkäillyt instassa. Isotissisten herukuvista. Koko suhteemme ajan. Suutuin tosi paljon. Eihän tuommoisista kuvista nyt suhteessa ollessa tykkäillä. Minulle tuli todella paha mieli ja itsetuntoni laski. Hyi stana.
Minulla on aina ollut pienet rinnat ja olen aina tosi ollut laiha. Haluaisin olla muodokkaampi mutta minuun ei vain tartu läski. Poikkeuksena se, kun olin raskaana ja minulle tuli 20kg painoa lisää. Kysyin silloin mieheltäni että mitä mieltä hän on pepustani. Se oli kasvanut valtavasti ja täynnä raskausarpia. Hän oli sitä mieltä että se oli paaaljon parempi kuin ennen raskautta. Samoin maidon noustessa hän oli ihan innoissaan rinnoistani ja pyysi että ottaisin niistä hänelle r*nkkumateriaalia. Ei ollut ennen tuommoista pyyntöä esittänyt. Noh, nyt olen samoissa mitoissa kuin ennen raskautta. Rinnatkin tyhjät pussit. En halua näyttää kehoani miehelleni. Olisin siihen itse ihan tyytyväinen mutta tiedän että hän tykkäisi muodokkaammasta. En anna hänen hyväillä rintojani. Menisi r*nkkaamaan niille instagramin herukuville. Ahdistaa.
Mitä mieltä olette omasta kehostanne? Saa kertoa epävarmuuksista ja hyvistä puolista. Anteeksi kun nillitän mutta tämä asia on painanut pitkään mieltäni.
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Joo tykkään.
Mistä pidät kropassasi? Koko paketista? Oletko aina tykännyt vai löytänyt vasta myöhemmin itsevarmuuden? Saako sitä prismasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo tykkään.
Mistä pidät kropassasi? Koko paketista? Oletko aina tykännyt vai löytänyt vasta myöhemmin itsevarmuuden? Saako sitä prismasta?
Muodosta ja leveistä hartioista. Tasanen paketti. Ei näitä prismasta saa vaan ihan Jumalan lahjana saa näitä.
Uuden potentiaalisen kumppanin kanssa olen TODELLA epävarma, mutta muuten en. Viihdyn kehossani, mutta noissa tilanteissa tunnen riittämättömyyttä.
...Tai ehkä en vain ole kohdannut oikeaa ihmistä, joka saisi minut tuntemaan oloni hyväksi tilanteessa kuin tilanteessa.
Kyllä. Näillä keleillä on epävarmaa pysynkö pystyss' vai kaadunko. On liukasta!
Joo tykkään.