Aion lopettaa verojen maksun. En vain tiedä miten.
En ymmärrä miksi minun täytyy maksaa veroja kun ne käytetään kuitenkin lapsilisiin ja lasten kouluihin ja vastaaviin.
Minulla ei ole perhettä eikä puolisoa enkä niitä ikinä saa, koska kukaan ei minua kelpuuta. Miksi minun pitää maksaa toisten perhe elämä kun itse en moista saa ikinä kokea. Aion selvittää miten voin jättää verot maksamatta. Tarvittaessa teen kansalaisaloitteen asiasta.
Kommentit (26)
Vero.fi sivulla taitaa olla chattiruutu, esitä kysymyksesi siellä, verottaja varmaan auttaa ihan mielellään.
No niin v*ttuiluksihan tämä meni mutta se ei kyllä yllätä. Pointti oli siinä että miks minun ja muiden tahtomattaan yksinäisten pitää maksaa perhe elämään ja parisuhteeseen etuoikeutettujen edut? Jos olet niin hyväosainen että saat parisuhteen ja pääset lapsia tekemään niin voisit itse maksaa kulut.
Ap
Vanha ketju, mutta nyt todella ajankohtainen. Miksi minä joudun maksamaan ulkomailta tulevien muuttajien elämän? Enhän itse siitä hyödy, olen vain maksaja.
Vierailija kirjoitti:
No niin v*ttuiluksihan tämä meni mutta se ei kyllä yllätä. Pointti oli siinä että miks minun ja muiden tahtomattaan yksinäisten pitää maksaa perhe elämään ja parisuhteeseen etuoikeutettujen edut? Jos olet niin hyväosainen että saat parisuhteen ja pääset lapsia tekemään niin voisit itse maksaa kulut.
Ap
Sama pätee tukiin. Hommaa hyvä työ ja elä hyvin.
Palkasta, työttömyyskorvauksesta ja eläkkeestä menee verot. Siinäpä ihmisen elämänputki.