Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset, jotka ovat yhtäkkiä erilaisia

Vierailija
06.03.2022 |

Tiedättekö ihmisiä, jotka ovat joskus täynnä energiaa ja positiivisutta, ja sitten yhtäkkiä kun soitatte heille, he ovat ihan vaisuja ja omituisia? Sitten taas toisena kertana ovat energisiä ja positiivisia.

Kokemuksia?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kokemusta tällaisesta?

Vierailija
2/9 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä kai kaikilla mielialat vaihtelee. Vaikka normaalisti olis positiivinen ja energinen ei se tarkota sitä että aina olis. Kaikkien tunteet vaihtelee. Tai sitten en ymmärtänyt kysymystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan elämän tilanteesta. Yritän aina olla iloinen kun puhun puhelimessa vaikka olisin kuullut surullisia uutisia.

Vierailija
4/9 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä kai kaikilla mielialat vaihtelee. Vaikka normaalisti olis positiivinen ja energinen ei se tarkota sitä että aina olis. Kaikkien tunteet vaihtelee. Tai sitten en ymmärtänyt kysymystä.

Kyllä sinä varmaan ymmärsit kysymyksen ihan oikein. Tässä tapauksessa kontrasti vain on niin suuri, että herättää ihmetystä. ap

Vierailija
5/9 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen juuri tuollainen. 🙈

(En pidä puhelimessa puhumisesta, haluan jutella kasvokkain.

Monesti luullaan minun olleen nukkumassa, kun vastaan puhelimeen. 🤪)

Vierailija
6/9 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sellainen. Ollut koko ikäni. Välillä täynnä ideoita, tarmoa ja iloa, yhtäkkiä synkkä, väsynyt ja toivoton. Ja taas vaihtuu mieliala ja käytös. On tosi kuluttavaa liidellä korkeuksissa ja vajota syvyyksiin ilman mitään syytä.

Vierailija
7/9 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma elämäntilanteeni kukaan ei soita.Miksi ? Olen 2 vuoden sisällä menettänyt 17 ihmistä kuolemalle.Joten minun ei uskaleta lähestyä.kerohan sen että vain nistä 3kpl tuli soitona: Siskon,veljen ,mies ystäväni kuolemat.13 kpl. kylmänä tekstiviestinä ja 1kpl. kirjenä!Varmasti olen muttunut,ihan varmasti. En pysty käsitelee edes kuolemia.Olen varmasti aivosumua .Elän hetkessä,mutta aivoni ei ota vastaan mitään tutun serkun kumin valitus kerho toiminassa muilta: Jalkaa,selkää särkee,tai uneton yö naapureiden takia.Ei vaan jaksa kunella,ei ole enpatiaa antaa.Olen kai sit tyly,outo kumma?

Vierailija
8/9 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No totta kai on vaisua, kun kesken itsetyydytyksen joku soittaa.

Vierailija
9/9 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitatko yllättäen? Energinen ihminen voi kerätä voimia pirtsakkuuden esiin tuomiseen tietyissä tilanteissa. Energia kuluu sen esittelyyn. Sitten jos soitat yllättäen, toinen ei ole ehtinyt keksiä, miksi olisi taas erityisen myönteinen ja aikaansaava.