Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

164cm/71kg

Vierailija
06.03.2022 |

Mikä olisi sopiva paino?

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

seisottaja kirjoitti:

ihanne nainen jonka kaikki  mitat on 152  cm/kg

Tulee tästä kommentista kyl pedovibat ellet sit ite oo joku alle 175cm manletti.

Vierailija
22/46 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normi paino ap:lle on 48-67 kg.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo 71 on aivan hyvä. Olen 164/77 ja urheilen päivittäin, bmi on toki joo lievää ylipainoa mutta vaatekoko m, litteä vatsa, lihaksikas olemus. En laihduta, olen ihan tyytyväinen.

Mutta, samalla painolla voi kyllä näyttää pahasti pulskalta jos ei ole urheilutaustaa.

Tämä oli tärkeä kommentti! Nimenomaan vartalon koostumus merkitsee. Lihaksia vai rasvaa jne?

Urheilleilla (kuten itsekin olen) ei todellakaan voi eikä pidä tuijottaa jotain bmi lukua, koska täysin väärä.

Urhelijamies 180 cm eli lihaksikas pyysi mua arvioida hänen painonsa ku narisin ihannepainoista. Ei läskiä, jämäkkä... Arvioin et hän painaa 80-85. Paino oli 120 kg, eikä siis yhtään extra rasvaa tms.

Vierailija
24/46 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 164cm/79kg ja mielestäni sopiva. Voin toki puhua vain omasta puolestani.

Se on jo merkittävä ylipaino.

Vierailija
25/46 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mikä on omasta mielestäsi sopiva. Jos nyt et ole poikkeuksellisen lihaksikas, niin 50-55 kg tietämillä on normaalipaino, riippuen ruumiinrakenteesta.

Vierailija
26/46 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo 71 on aivan hyvä. Olen 164/77 ja urheilen päivittäin, bmi on toki joo lievää ylipainoa mutta vaatekoko m, litteä vatsa, lihaksikas olemus. En laihduta, olen ihan tyytyväinen.

Mutta, samalla painolla voi kyllä näyttää pahasti pulskalta jos ei ole urheilutaustaa.

Tämä oli tärkeä kommentti! Nimenomaan vartalon koostumus merkitsee. Lihaksia vai rasvaa jne?

Urheilleilla (kuten itsekin olen) ei todellakaan voi eikä pidä tuijottaa jotain bmi lukua, koska täysin väärä.

Urhelijamies 180 cm eli lihaksikas pyysi mua arvioida hänen painonsa ku narisin ihannepainoista. Ei läskiä, jämäkkä... Arvioin et hän painaa 80-85. Paino oli 120 kg, eikä siis yhtään extra rasvaa tms.

No juu, mutta näin lihaksikkaita on varsin harvassa. Myös ruumiinrakenne vaikuttaa hieman, toiset ovat luonnostaan sirompia kuin toiset.

Vierailija
27/46 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sama, oon 166 cm pitkä ja kun kävin vaa'alla olin 70 kg. On urheilutaustaa ja oli täysi järkytys, että olen ylipainoinen. Vaatteet ovat yleensä kokoa 34/36 ja näytän aika hoikalta. En tajua.

Vierailija
28/46 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruumiinrakenne vaikuttaa paljon.

Jos on nuori, lihaksikas ja X-kroppainen, voi näyttää hyvältä aika painavanakin koska vatsa on pyykkilauta ja vyötärö kapea. Mustaa legginsiä päälle niin kukaan ei erota onko niissä pakaroissa ja reisissä lihaksia vai rasvaa.

Muussa tapauksessa sitten ei näytä hyvältä.

Vierailija
29/46 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruumiinrakenne vaikuttaa paljon.

Jos on nuori, lihaksikas ja X-kroppainen, voi näyttää hyvältä aika painavanakin koska vatsa on pyykkilauta ja vyötärö kapea. Mustaa legginsiä päälle niin kukaan ei erota onko niissä pakaroissa ja reisissä lihaksia vai rasvaa.

Muussa tapauksessa sitten ei näytä hyvältä.

Tässähän ei nyt kysytty näyttääkö jonkun mielestä hyvältä.

Vierailija
30/46 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä painan 62kg näyttäen ihan hyvältä.

Mulla myös se oikea paino. Pituus 164

Vierailija
31/46 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 64 kg.  Alle 64 kiloisena tuon pituinen on vielä normaalipainoinen. Painoindeksi on tuolloin  vielä alle 25

Vierailija
32/46 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun arvioidaan painavan 65 vaikka painan 85. Jopa lääkärit kirjoittavat minut normaalipainoiseksi vaikka virallista ylipainoa on ainakin 10-15 kiloa. Silloin, kun painoin pituus -111 näytin elävältä kuolleelta -- luurankolta, jonka päälle oli pingotettu nahkaa.

Vierailija
33/46 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alle 64 kg.  Alle 64 kiloisena tuon pituinen on vielä normaalipainoinen. Painoindeksi on tuolloin  vielä alle 25

Tuon pituisen painoindeksi olisi alle 25 myös 67-kiloisena. 64-kiloisena painoindeksi on 23,8. Ihan hyvä paino sekin.

Vierailija
34/46 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kai ihan sinusta itsestäsi? Jos on hyvä olla tuossa painossa niin ole vain. Tuon painoisena olet BMI:n mukaan lievässä ylipainossa, mutta lievä ylipaino ei ole vaarallista varsinkin kun tuo sinun numerosi on normaali painon ja lievän ylipainon raja tuntumassa.

Itse samanpituisena toivoisin olevani 55 kiloinen. Sen painoisena sain eniten huomiota ja kaikki hokivat kuinka hoikka olen. Tuon painoisena löytyy myös helposti kivoja vaatteita.

60-65 kilokin on minulle vielä kiva paino, jossa näytän nätiltä, mutta kun menee tuosta yli niin en tunne enää itseäni kauniiksi. 75 kilossa alan tuntemaan läskini kehossani niin että ne häiritsevät.

Tulipas painoanalyysi, mutta itse olen samanpituinen ja minulla on laihdutusoperaatio meneillään ja paino juttuja on tullut mietittyä ihan liikaa.

Vierailija
35/46 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se riippuu ruumiinrakenteesta. Olen tuon pituinen ja 51-52kg. Ja ihan sopiva on, 50 on jo just alipainon puolella, mutta minä olen oikeasti todella hento ja pieni luinen. Joten jossain 70kg olisin jo reilusti ylipainoinen. Tai vaikea uskoa että 20kg lihasta saisin. Ja tässä painossakin olen mallia tiimalasi. Vyötärö 60cm.

Vierailija
36/46 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 164cm/79kg ja mielestäni sopiva. Voin toki puhua vain omasta puolestani.

Jotkut tykkää olla lihavia, minä en.

Olen 72kg ja todella ylipainoinen, haitat on todella pahat. Hengästyn, närästää, on uniapneaa, kroppa tursuaa, vaatteet ei mahdu eikä istu, lonkat särkee, polvet rutisee.

10 kiloa pitää saada todella nopeasti pois

Vierailija
37/46 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riippuu niin monesta asiasta. Itse olen 165 cm ja 62 kg, tuntuu että olen vähän punkero ja pari kiloa saisi olla vähemmän.

Vierailija
38/46 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saman pituinen, tavoitteena 60kg ja kiinteytys.

Vierailija
39/46 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä ei varmaankaan päästä täydelliseen yhteisymmärrykseen. Jos olisin tuon pituinen, tavoittelisin 52-54 kilon painoa mieluiten. Mutta toki jonkun mielestä se sopivin paino on 80, joten ihan itse täytyy nyt tehdä omat päätelmät ja muodostaa asenteet.

Vierailija
40/46 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

180cm mies ja paino 120kg eikä yhtään rasvaa? Hyvän steroidit kaverilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi