164cm/71kg
Kommentit (46)
Se missä tuntee itse terveeltä. Kyllä se kroppa kertoo jos ylipainon aiheuttamia ongelmia.
Minä painan 62kg näyttäen ihan hyvältä.
Riippuu niin monesta asiasta, ettei voi sanoa. Normaalin BMI:n väliltä mikä tahansa, missä itse tunnet voivasi hyvin. Olen 163cm ja kitkuilen normaalipainon ja ylipainon rajalla, voisin olla noin 5kg hoikempikin, mutten pidä sitä isona ongelmana, kun vaatteet sopii, makkaroita ei ole ja liikun paljon.
ihanne nainen jonka kaikki mitat on 152 cm/kg
Tuo 71 on aivan hyvä. Olen 164/77 ja urheilen päivittäin, bmi on toki joo lievää ylipainoa mutta vaatekoko m, litteä vatsa, lihaksikas olemus. En laihduta, olen ihan tyytyväinen.
Mutta, samalla painolla voi kyllä näyttää pahasti pulskalta jos ei ole urheilutaustaa.
Naisille pituus minus 111
164-111=53
Jos vähän vaatimaton olet - 54 on ok
58-70kg, riippuen rakenteesta ja kehonkoostumuksesta.
50-67 kiloa, vaihtelee ihmisen mukaan. Joillekin 67 tuntuu liian raskaalta ja toisilla 50 alkaa vaikuttaa jo vaaralliselta alipainolta, riippuu siis täysin ruumiinrakenteesta. Toisaalta normaalipainon ylä- ja alarajat ovat harvoin ihannepainoja, joten voisi tuota varmaan kaventaa lukemiin 52-65.
Minä olen 164cm/79kg ja mielestäni sopiva. Voin toki puhua vain omasta puolestani.
Jos tuo paino tuntuu sopivalta niin se on ihan sopiva, muutama ylikilo ei terveyttä vaaranna. Jos välttämättä haluaa laihduttaa niin hyvä määrä olisi n. 5 kiloa, siinä vaiheessa oot normaalipainoinen.
Vierailija kirjoitti:
48-55 kg.
Älä viitsi. Alle 50-kiloisena ap olisi alipainoinen ja siihen laihduttaminen on terveydelle vaarallista. Tällaiset ehdotukset aiheuttavat syömishäiriöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
48-55 kg.
Älä viitsi. Alle 50-kiloisena ap olisi alipainoinen ja siihen laihduttaminen on terveydelle vaarallista. Tällaiset ehdotukset aiheuttavat syömishäiriöitä.
Älä viitsi. Parin kilon alipainosta ei ole mitään haittaa. Lievä alipaino ja niukka syöminen on tutkimuksissa yhdistetty pitkäikäisyyteen.
Ihmisillä (lähinnä miehillä) ei ole mitään käsitystä painosta. Mua on luultu 60-kiloiseksi ja sit on oltu uskomattoman järkyttyneitä kun olen sanonut olevani 74. Olen siis urheilullinen, lihaksikas 165/74, vaatekoko 38-40.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
48-55 kg.
Älä viitsi. Parin kilon alipainosta ei ole mitään haittaa. Lievä alipaino ja niukka syöminen on tutkimuksissa yhdistetty pitkäikäisyyteen.
Mistä tutkimuksesta puhut?
54kg