Kerron nyt raivostuttavasta ihmistyypistä (aiheuttaa vaaratilanteita liikenteessä)
Olen itsekin kammonnut ajamista ihan ekoilla kerroilla, kun ajoin yksin autokoulun jälkeen. Siitä ei ole vuosikausia aikaa, joten muistan sen kuin eilisen. On minulla muutamia vuosia kuitenkin ollut jo kortti. Nykyään olen itsevarma kuski, paitsi täysin vieraissa paikoissa kun en vielä hahmota homman nimeä.
OLI MITEN OLI, AJOIN KOHTI MOTARIA JA JO ENNEN SITÄ EDESSÄNI OLI H--E---L---VETINMOINEN HIDASTELIJA.
T I E S I N tismalleen mitä on edessä, jos tämä sankari kääntyy kiihdytysrampille. Tämä on tullut koettua jo monet kerrat. Ja sinnehän i d a r i totta kai kääntyi.
Kiihdytysrampilla i d i o o t t i köröttelee NOIN 50 KM/H, SIIS TODELLISEN NOPEUDEN MUKAAN, EI MITTARIN!!!! RAMPILLA, JOSSA TÄYTYY K I I H D Y T T Ä Ä JA AJAA SATASTA!!!
V .... u että raivostutti, ampaisin täysiä ohi kiihdytysrampilla ja liityin tielle OIKEALLA NOPEUDELLA.
Oikein kihisen raivosta, kun ajattelen näitä itsekkäitä p a s k o j a , jotka vaarantavat muut autoilijat ihan tuosta noin vaan eivätkä ymmärrä pysyä h.....tin kaukana yleisistä teistä!!!
Jos pelottaa niin h.....sti, niin harjoittelulle varataan aikaa silloin, kun muuta liikennettä on mahdollisimman vähän. Tai jos se ei onnistu, niin pysytään poissa auton ratista.
Olen nykyään tosi herkkä ohittelemaan muutenkin, en jaksa yhtään noita h....tin matelijoita. Annan muutaman sekunnin aikaa nostaa nopeus normaaliin, muuten menen ohi heti kun pääsen. Mutta tässäkin on se, että AINA OHI EI VAIN PÄÄSE. Usein se itsekäs v ... ttupää tukkii tien kilometritolkulla, kun joko a) tie on niin mutkikas, että ohi ei pääse turvallisesti tai b) ohitus on kielletty tai c) jatkuvasti tulee autoja vastaan.
Että vihaan itsekkäitä p...a...s...k...o...j...a!!!!!!
Kommentit (77)
Muutenkin on h....tin itsekästä pakottaa muut ohittelemaan siksi, ettei itse viitsi ajatella muita ja ajaa sujuvasti v....uun tukkimasta tietä. Ohittaminen on kuitenkin aina jonkin sortin riski eikä ikinä voi tietää millainen sekopää se ohitettava voi olla. Raivostun itsekkäistä ihmisistä niiiiiin paljon!!!
Pitäisi säätää miniminopeus, josta saisi poiketa ainoastaan kuorma-autolla tms. menopelillä, joka ei kulje kovempaa. Ja sitä olisi valvottava samoin kuin ylinopeuksia.
Tuo moottoritien rampilla ei-kiihdyttäminen on mielestäni päiväsakkorikos ilman muuta.
Ketään ei kiinnosta aapeen mielipiteet.
Mielellään ei ajeta moottoriteillä, jos taidot ei riitä sellaiseen.
Muutaman vuoden ollut ajokortti ja pullistelee kuin tekijä mies. Kasva vähän niin ymmärrät että kaikki ei aina vain mene niin kuin sinä haluat.
Vierailija kirjoitti:
Mielellään ei ajeta moottoriteillä, jos taidot ei riitä sellaiseen.
Eikö taidot riitä ohittamiseen moottoritiellä? Aika heikot taidot.
Olen samaa mieltä. Nysvääjien kannattaa pyytää joku oikeasti ajotaitoinen kuskiksi.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi säätää miniminopeus, josta saisi poiketa ainoastaan kuorma-autolla tms. menopelillä, joka ei kulje kovempaa. Ja sitä olisi valvottava samoin kuin ylinopeuksia.
Tuo moottoritien rampilla ei-kiihdyttäminen on mielestäni päiväsakkorikos ilman muuta.
Törkeyden huippu. Minäminäminä ja minun hel....tin kammoni. Ylipäätään en käsitä minkä takia tällaiset pelkurit ovat auton ratissa?! Koska kuten sanoin, se harjoittelu hoidetaan silloin, kun muuta liikennettä on mahdollisimman vähän, jolloin näitä pelkureita ei näe liikenteessä, koska he eivät siellä ole silloin kun muut ovat. Joten harjoittelu ei ole mikään tekosyy vaarantaa muiden henkeä ja turvallisuutta. Ihan samalla tavalla minä harjoittelin yöaikaan enkä mennyt muiden sekaan sekoilemaan ennen kuin sain itsevarmuutta.
Vierailija kirjoitti:
Muutaman vuoden ollut ajokortti ja pullistelee kuin tekijä mies. Kasva vähän niin ymmärrät että kaikki ei aina vain mene niin kuin sinä haluat.
Meillä on täällä nysvääjäidari linjoilla. Pullistelen, koska minä sentään uskallan ajaa kuten normaalit ihmiset enkä vaaranna muiden henkeä. Tajuatko edes kuinka vaarallista on estää muiden kiihdytys motarille liityttäessä?! Etpä taida sen vertaa ymmärtää.
Ap vihaa siis itseään, itsekäs paska kun on.
Ainahan näihin törmää. Pitäisi olla niin että ihan tonttuilun havainnut voisi ottaa kortin pois. Matka loppuisi siihen.
Kaikki ei mene kuten minä haluan, sen sijaan kaiken täytyy mennä kuten liikennesäännöt sanovat. Kiihdytysrampilla KIIHDYTETÄÄN, ei tukita tietä ja vaaranneta muiden henkeä!!!!!!!!!
Aika hyvä veto ap, hienoa sarkasmia.
Mun mielestä tuohon asiaan pitää saada selvennys. Rampilta tullessa ohittaa saisi vain suoraan vasemmalle kaistalle niin ettei estä edellä ajanutta liittymästä, ja jos tulee kolari niin ohittaja on automaattisesti syyllinen. Tunne on mielenkiintoinen kun itsellä on huonosti kiihtyvä systeemi ja peilistä pärskii himokas saksalainen joka selvästi aikoo könytä niskaan. Tiedät jo että se tulee tunkemaan siihen tilaan johon itsesi pitäisi mahtua. Mitäs teet?
Vierailija kirjoitti:
Aika hyvä veto ap, hienoa sarkasmia.
Mun mielestä tuohon asiaan pitää saada selvennys. Rampilta tullessa ohittaa saisi vain suoraan vasemmalle kaistalle niin ettei estä edellä ajanutta liittymästä, ja jos tulee kolari niin ohittaja on automaattisesti syyllinen. Tunne on mielenkiintoinen kun itsellä on huonosti kiihtyvä systeemi ja peilistä pärskii himokas saksalainen joka selvästi aikoo könytä niskaan. Tiedät jo että se tulee tunkemaan siihen tilaan johon itsesi pitäisi mahtua. Mitäs teet?
Viitsisitkö kirjoittaa seuraavan viestisi suomeksi? En älynnyt tuosta yhtään mitään. Ohitin ihan vasemmalta, mistä muualtakaan????
Ajoin kerran yhden mummon ohi, kun oli jäänyt kiihdytyskaistan päähän nököttämään ja odottamaan sellaista hetkeä, ettei autoja tule sillä tiellä minkä liikenteeseen liitytään.
Vierailija kirjoitti:
Mihin teillä on kiire? Muutaman minuutin säästäminen liikenteessä on ihan turhaa.
😂😂😂😂😂😂😂 Minulla oli kiire liittyä moottoritielle, jossa muut autoilijat syöksyvät ohi satasta :):):):) ihan yritin päästä hengissä perillä :):):):):):):)::) siksi KIIHDYTIN KIIHDYTYSRAMPILLA, toisin kuin tieni blokannut itsekäs p...as...ka, joka körötteli kiihdyttämisen sijaan. Enkä muutenkaan halua körötellä, vaan edetä sujuvasti. Minulla ei välttämättä ole kiire mihinkään, haluan vain ajaa sujuvasti!!
Vierailija kirjoitti:
Ajoin kerran yhden mummon ohi, kun oli jäänyt kiihdytyskaistan päähän nököttämään ja odottamaan sellaista hetkeä, ettei autoja tule sillä tiellä minkä liikenteeseen liitytään.
Toivottavasti hän tajusi edes hävetä. Uskomatonta.
Nainen.