Kissani ja kotitöiden jakaminen
Kissani ei suostu tekemään mitään kotitöitä vaan vetoaa siihen, että ne ovat akkojen hommia ja että sillä on täysi työ pestä korvansa ja vahtia pihaa ikkunasta joka päivä.
Mitä teen? Keskustelu ei auta :(
Kommentit (12)
Meillä asiat ovat kyllä hyvin. Kissa tekee mitä haluaa ja minä teen loput, eli kaikki.
Me on jaettu kotityöt kissojen kans näin: tiskit/minä, ruoka/minä, siivous/minä, ulkoilu/kissat, naukuminen/kissat, leikkiminen/kissat...
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 21:06"]
Jätä se sika
[/quote]
Kissa, ei sika ;)
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 21:03"]
Meillä asiat ovat kyllä hyvin. Kissa tekee mitä haluaa ja minä teen loput, eli kaikki.
[/quote]
Meillä menee jako kutakuinkin samallalailla :D
Mun kuningatarkissa manipuloi mut ottamaan sille kissanpennun kaveriksi. Kertoi kauniita tarinoita siitä kun itse ei voi enää lapsia saada, syytti jopa minua kun leikkautin hänet. Ja äidilliset tunteet kuulema heränneet. No arvatkaa vaan, toi kissa ei lasta itselleen kaivannutkaan, vaan ORJAA. Nyt orjuuttaa penturaasua täällä pyykin pesulla ja syö kaikki ruuat jos ei tee hommia.
Et ole ap ilmeisesti ymmärtänyt paikkaasi kotitaloudessasi. Sinä olet PALVELIJA 24 h/vrk, kissasi palveltava, 7 pvää viikossa. Näin ollut 2000 vuotta ja tulee olemaan seuraavat 2000 v. Emansipaatioyrityksesi ovat vain säälittäviä.
Oletko leikkauttanut sen? Jos olet, syytä itseäsi. Kissasi on nyt pelkkä konsultti.
Meillä tuo nuorempi kissa sentäs välillä putsailee ruuantähteitä lattioilta. Mutta valikoiden; sipsit ja juustot kelpaa, mut peruna ei niinkään.
Meillä kissa sentään yrittää tiskata kielipesurillaan.
Harmi vain, että tahtoo askareensa tapahtuvan vain silloin, kun olen vasta aloittamassa sapuskointia.
Kissa on oikeassa. Hän on herra talossa, alistu sinä nyt orjan osaasi äläkä vingu siinä!