Meidän Skoda Octaviassa vika enkä pääse tänään Prismaan ostoksille
Pitäisi käydä ostamassa omalle perheelle alkuviikon ruoat Prismasta. Perheeseen kuulu minun lisäksi vaimo, meidän yhteinen lapsi ja vaimon lapsi aiemmasta suhteesta. Eilen vaimo kävi baarissa exän kanssa, kun sen pitää päästä välillä irrottelemaan. Itselläni oli ihan mukava ilta lasten kanssa, katsottiin yhdessä elokuvaa ym.
Mutta kun meidän Skoda Octaviassa on nyt joku vika, niin en pääse lähtemään Prismaan. Oi voi… mitä tässä nyt tekisi.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvaileppa vikaa niin kerron miten se korjataan
t: Octavia mies v. 1998 lähtien.
En tiedä muuta kuin että auto ei vaan millään käynnisty. Olen insinööri, mutta en kovin hyvä tällaisissa käytännön korjausjutuissa. Oi voi…
Onko akku kuinka vanha? Laitat kattovalon, onko himmeä? Kuuluuko starttimoottorista mitään? Näin naisautoilija etsisi vikaa
Akku näyttäisi olevan kunnossa ja kuuluu vähän ääntä, kun yrittää käynnistää, mutta ei vaan käynnisty. Oi voi…
Laturi, sytytystulpat
Kirjoitelkaa muutkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä muuta kuin että auto ei vaan millään käynnisty. Olen insinööri, mutta en kovin hyvä tällaisissa käytännön korjausjutuissa. Oi voi…
Onko akku kuinka vanha? Laitat kattovalon, onko himmeä? Kuuluuko starttimoottorista mitään? Näin naisautoilija etsisi vikaa
Akku näyttäisi olevan kunnossa ja kuuluu vähän ääntä, kun yrittää käynnistää, mutta ei vaan käynnisty. Oi voi…
Laturi, sytytystulpat
Kirjoitelkaa muutkin
Ok, kiitos vinkeistä. Kunpa olisin kätevämpi näissä käytännön hommissa.
Harmi.
Skeidaa ei voi kutsua autoksi eikä muijasikaan taida olla hääppöinen. P..a elämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laturi, sytytystulpat
Kirjoitelkaa muutkinOk, kiitos vinkeistä. Kunpa olisin kätevämpi näissä käytännön hommissa.
Osta semmoinen huolto-opaskirja siinä opastetaan. Mutta joo, olet insinööri, mutta kai osaat sentään lukea? Ymmärrätkö työkaluista mitään?
Vierailija kirjoitti:
Harmi.
Skeidaa ei voi kutsua autoksi eikä muijasikaan taida olla hääppöinen. P..a elämä.
Skoda on hyvä auto ja helppo huoltaa.
Vierailija kirjoitti:
Moi peris!
Kukas se tämä ”peris” on? Mä olen Timo vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi peris!
Ilmeisesti asut Liljalaaksossa Turussa ja vaimosi on Janica Näätä. Vaimosi exä on ilmeisesti esiintynyt belgialaisessa eineshampparimainoksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi peris!
Ilmeisesti asut Liljalaaksossa Turussa ja vaimosi on Janica Näätä. Vaimosi exä on ilmeisesti esiintynyt belgialaisessa eineshampparimainoksessa.
Sori, mutta nyt sekoitat mut johonkin toiseen. Me asutaan Hyvinkäällä ja käyn Hyvinkään Prismassa aina ostoksilla.
Vierailija kirjoitti:
Eikö kenelläkään ole mitään hyviä neuvoja? Oi voi…
Lainaa naapurin Toyota Camry, sillä pääsette kaupasta takasinkin.
Vierailija kirjoitti:
Pensa loppu
Ei ole, kun just tankkasin perjantaina viimeksi.
Tankkiisi on voinut tulla vahingossa reikä.
Yleistä nykyäön
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö kenelläkään ole mitään hyviä neuvoja? Oi voi…
Lainaa naapurin Toyota Camry, sillä pääsette kaupasta takasinkin.
Meidän lähin naapuri on sellainen tatuoitu isokokoinen mies, jolla on viritetty Mazda. En tohdi siltä kysyä autoa lainaksi.
Mitäpä jos kävisitte perheinenne ravintolassa syömässä ja sen jälkeen puoliskon kanssa jotain jännää. Vai onko siihen keskustaan liikaa matkaa kävellen? Kyllä sitä sen verran rahaa on, vaikka sitten luotolla, vaikka myös siihen auton korjaukseen täytyisi varautua rahallisesti. Kohta alkaa taas jo pihanlaittokausi, ja yleensä siinäkin joutuu ostaan kaikennäköistä.
Up
Missähän voisi olla vika ja mitä voisi tehdä?
Mulla keittää tämä skooda 120. Voi voi voi!
Vierailija kirjoitti:
Up
Missähän voisi olla vika ja mitä voisi tehdä?
Oi voi… en ole vieläkään päässyt lähtemään Prismaan.