Olen laihtunut 2 koronavuoden aikana 25kg, mites muut?
Kommentit (30)
Mun elämä ei ole ollut pandemian aikana juuri mitenkään erilaista kuin ennen pandemiaa. Töissä käynyt ja harrastanut kuten ennenkin. Ei ole kiloja tullut eikä mennyt.
Salit oli pitkään kiinni, lihoin 20kg. Töissä koko ajan normaalisti, ei etäilyä eikä mitään itsestä huolehtimisaikoja.
Ei voi laihtua kun mulla on aikuisiän paino vakio, 48kg. Jos tästä 20kg pois ...
Olen hankkinut lihasta ja laihtunut 2 kg. Olen normaalipainoinen.
Rantakunnossa alan olla. Lähtenyt useampi kilo vaikka en juuri ylipainoinen ole ikinä ollut. M47
Vierailija kirjoitti:
Tällä palstalla on paljon naisia jotka on löytänyt sinun kadottamat kilot.
Joo. Tähän osoitteeseen tuli. Mitään en tilannut tai pyytänyt. Tuli vaan kuin Jäätteenmäen fax aikoinaan...
-10 kiloa. Tällä ei kylläkään ole mitään tekemistä Koronan kanssa. Päätin vain vuosi sitten tehdä elämäntaparemontin. Vielä olisi viisi kiloa matkaa normaalipainoon. Hiljaa hyvä tulee.
Vierailija kirjoitti:
Salit oli pitkään kiinni, lihoin 20kg. Töissä koko ajan normaalisti, ei etäilyä eikä mitään itsestä huolehtimisaikoja.
Miksi et tehnyt kotijumppaa tai kahvakuulaharjoituksia?
Eräs mies totesi lihonneensa 'koronan aikana' noin 20 kg. Minulla oli kuva hänestä koronan alkaessa. Oli samankokoinen ellei isompi ennen koronaa! :D :D :D
Aloitin pääsiäisen 2020 jälkeen ja paino on pudonnut nyt pysyvästi 20kg.
Etätyöt mahdollistivat oman ruokavalion ylläpidon ja aikaa jäi paremmin myös lenkkeilyyn. Päätin myös ihan tietoisesti, että haluan koronan epävarmuudessa vellomisen sijaan keskittyä terveyden edistämiseen.
Tosin viimeinen reilu puoli vuotta on ollut melkoista henkistä taistelua (stressiä, konkurssiuhka, sairastelua, huonoa nukkumista), joten nyt olen vuorotellen lihonut ja laihtunut samaa viittä kiloa. Parhaimmillani olin siis minäkin pudottanut reilut 25kg. Ylläpidin syksylläkin edelleenkin niitä samoja terveellisempiä elintapoja, mutta kroppa vain reagoi uupuneena ja rasittuneena eri tavoin.
Olen kuitenkin todella ylpeä, että pystyin pysyvään elämänmuutokseen enkä ole antanut periksi sen suhteen raskainakaan aikoina. Laihtuminen on helpompaa kuin tuloksissa pysyminen, sitä pitää varmasti opetella lopun ikää.
Lihoin 20 kg. 8 kg saatu pois, matka jatkuu
Lihonut 20 kg, fyysinen kunto rapistunut ja melkein olen alkoholisoitunutkin. Lisäksi jouduin työttömäksi ja mielenterveys rakoilee.
Olen 172 cm/65 kg. Paino on pysynyt samassa viimeiset 20 vuotta, pois lukien kolme raskautta. En halua tietää miltä näyttäisin laihduttuani 25 kg.
Pari kolme kiloa, mutta ei se liity koronaan millään tavalla. Olen ollut n. 130kg jo 20 vuotta, ja jostain kumman syystä vaaka näyttää nyt muutaman kilon vähemmän, vaikka yleensä talvella on aina vähän enemmän kuin kesällä, koska talvella en liiku ja kesällä liikun kun teen puutarhatöitä.
Jos laihtuisin 25kg niin hautajaiset pitäisi järjestää. Bmi nyt ja käytännössä ollut aina 22-24 välissä.
Aloin lihoamaan koronan aikana kun salit sun muut meni kiinni.. Sitten hommasin kuntopyörän kotia ja myöhemmin hommattiin vielä juoksumatto, nyt salit taas auki niin tulee liikuttua enemmän ja paino alkanut putoamaan.. 10kg ylimääräistä joista pudonnut nyt 4kg.
Miinus 18 kiloa, ja ihan laihduttamatta, pienillä muutoksilla. Lihasta on kyllä tainnut mennä samalla, kun uimahalli on ollut kiinni, ja kotijumppa on tappavan tylsää.
Tällä palstalla on paljon naisia jotka on löytänyt sinun kadottamat kilot.