Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos ei pitkään aikaan harrasta seksiä niin vetäytyykö pillu? :D

Vierailija
03.08.2015 |

Kuulostaa tyhmältä mutta itse ainakin olen huomannut että jos en ole vaikka pariin kk harrastanut seksiä niin miehen vehje tuntuu aina todella isolta ja se on vaikea saada sisään.

Kuitenkin jos ollaan miehen kanssa(etäsuhde joten nähdään harvoin) pidemmän aikaa yhdessä niin pillu jotenkin tottuu ja venyy (?) :D

Eli kutistuuko pimpuli aina tauon aikana?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tunne. Eikä tarvita paria kk, viikkokin riittää jos jostain syystä tietää, ettei seksiä ole luvassa. Olen 40 v, joten ei mikään uusi ihmeiden ihme tämä.

Vierailija
2/14 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin hometta ja hämähäkinseittejä voi käyttämättömyydestä tulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Use it or lose it! :)

Vierailija
4/14 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 19:03"]Ainakin hometta ja hämähäkinseittejä voi käyttämättömyydestä tulla.
[/quote]

Hihiiiii

Vierailija
5/14 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan siin Nolot vartalot -sarjassaki ku sen naisen alapää oli alkanut kasvamaan kiinni kun ei mitään sinne oltu työnnetty aikoihin...

Leikkauksen jälkeen muistaakseni sai ohjeeksi käyttää dildoja yms?

Vierailija
6/14 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, itsehän vastasit jo kysymykseen. Ei kai tarvita vauvapalstan etäanalyysia toteamaan todeksi jo sen mitä itse sanoit?

Vierailija
7/14 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 19:04"]No, itsehän vastasit jo kysymykseen. Ei kai tarvita vauvapalstan etäanalyysia toteamaan todeksi jo sen mitä itse sanoit?
[/quote]

Onko sulla pimpsukka ummessa? :P

Vierailija
8/14 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voi löystyäkin. Oon kuin messuhalli, kun ei tarvi enää yhdynnässä puristella pillua ja samalla saada treeniä. Kohdunsuu tippui, peräpukamat valahti, nyt ei ees kehtaa harrastaa seksiä vaikka sais.

Vierailija
9/14 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 19:04"]No, itsehän vastasit jo kysymykseen. Ei kai tarvita vauvapalstan etäanalyysia toteamaan todeksi jo sen mitä itse sanoit?
[/quote]

Halusin kuulla onko muillakin näin, sulla taitaa ainakin löytyä niitä seittejä?

Vierailija
10/14 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin tiukistuu, kun ei ole seksiä pitkään aikaan. Kuukuppikin on vaikeampi tunkea.

Vierailija
11/14 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla mene kuin puoli tuntia, niin se on jo tiukka taas. Mutta naisethan ovat yksilöllisiä. Kun minä pidin ensimmäisen miehen jälkeen taukoa muutaman vuoden niin toisen miehen kanssa oli taas veriset lakanat. Toki voi olla, että se ekalla miehellä oli lyijykynäpenis. Ei sen ekan kanssa niin paljon peniksen paksuuteen kiinnitä huomiota kun sattuu kuitenkin niin paljon.

Vierailija
12/14 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minusta tuntui vähän tuolta, kun harrastin seksiä ensimmäistä kertaa kolmen vuoden tauon jälkeen. Miehen vehje tuntui isommalta ja homma melkein sattui. Sama mies kyseessä kuin aikaisemminkin ja olin tauon aikana käytellyt omin päin "täytteitä", että en voinut umpeenkaan kasvaa.

Vierailija
13/14 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksesta tiedän että kuivaa ja rupsahtaa,saattaa myös kasvaa umpeen.
t.hiekkavittupihtarin mies.

Vierailija
14/14 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se yhdyntä kuukaudenkin seksittömyyden jälkeen sattuu jo. Jos useammin harrastan, niin ei satu ollenkaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme