Voiko suutari tehdä tällaisen tempun?
Minulla on aitonahkaiset kenkulit, jotka valite nousevat kantapäistä, koska niissä ei ole nauhakiinnitystä. Ovat tosi matalavartiset kenkulit eli vartta pitäisi muokata ja lisätä nauhat. Mutta kykeneekö edes suutari tällaiseen temppuun?
Olisin toki palauttanut kenkulit aikoinaan, jos olisin huomannut asian. Mutta vaikuttivat oikein hyviltä silloin. Jalassahan nuo ovat supermukavat, siksi en haluaisi myydä.
Kommentit (16)
Suutarit ei tee kenkuleille mitään, nauravat, jos viet sinne nauhoitukseen. Kenkuleista huolehtii levy-yhtiöt nykyisin. Valitse joko lastu- tai tuulensuojalevy-yhtiö ja lähetä kenkulit sinne.
Vie näytille. Ja pliis, älä puhu kenkuleista.
Suutarit, jotka tekevät kenkiä tekevät mitä vain. Mutta käsityöllä on hinta ja siihen menee aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Suutarit, jotka tekevät kenkiä tekevät mitä vain. Mutta käsityöllä on hinta ja siihen menee aikaa.
Hirvittävän yllättävää, että se maksaa. Nahkakenkuleilla pärjää vuosia, joten...
Kysy usealta suutarilta, ehkä myös jo eläkkeelle jääneiltä. Toinen vaihtoehto on kysyä nahkakenkien valmistajalta, siis tehtaalta tai sitten etsiä sellainen tekijä(yritys), joka tekee kengät asiakkaan mittojen mukaan alusta asti. Kenties ulkomailla?
Vierailija kirjoitti:
Kysy usealta suutarilta, ehkä myös jo eläkkeelle jääneiltä. Toinen vaihtoehto on kysyä nahkakenkien valmistajalta, siis tehtaalta tai sitten etsiä sellainen tekijä(yritys), joka tekee kengät asiakkaan mittojen mukaan alusta asti. Kenties ulkomailla?
Luuletko oikeasti, että lähden ulkomaille kenkuleiden takia? 🤨🤨
Toki minä myyn nuo ja ostan paremmat tilalle, jos niitä ei voi kohtuullisella hinnalla "korjata." Ovat vaan niin mukavat jalassa, että harmittaisi myydä. Mutta en minä ala niitä vuosikaupalla kotonakaan säilömään tyhjän panttina.
Mitkä helevetin* KENKULIT! KENKULIT!
lässyttää kuin lapselle.
Vierailija kirjoitti:
Mitkä helevetin* KENKULIT! KENKULIT!
lässyttää kuin lapselle.
Ei lapselle saa lässyttää :)
Vierailija kirjoitti:
Puhelin katkoo sanoja.
Valitettavasti***
Miksei se kenkuleita katkonut?
AP, tunkuli ne kenkulit vaikka pyllyliin. Älä piinaa viattomia ihmisiä lässyli sanolaillasi.
Puhelin katkoo sanoja.
Valitettavasti***