Pieraisin kaupassa
Luulin että tulisi hiljainen tuhnu mutta tulikin oikein äänekäs pieru. Yksi mies kääntyi käytävällä tuijottamaan minua, ja tölläsi minua koko sen matkan ajan mikä minulla kesti kävellä hänen ohitseen. Olisi tehnyt mieli kysyä häneltä, että vittuakos siinä tuijotat. Pieruni eivät haise, joten siitä ei voinut olla kyse. Tämä mies ei taida selvästikään uskoa, että myös naiset pierevät, pissivät ja kakkivat. Ihan ihme tyyppi.
Kommentit (11)
Hyvä miesten saada oppia. Itsekin töräytän jos tuntuu siltä
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 17:05"]
Pieruni eivät haise, joten siitä ei voinut olla kyse.
[/quote]*kieriskelee naurusta*
Oksetus. Oot sä kyllä ap ällö ihminen
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 17:05"]
Luulin että tulisi hiljainen tuhnu mutta tulikin oikein äänekäs pieru. Yksi mies kääntyi käytävällä tuijottamaan minua, ja tölläsi minua koko sen matkan ajan mikä minulla kesti kävellä hänen ohitseen. Olisi tehnyt mieli kysyä häneltä, että vittuakos siinä tuijotat. Pieruni eivät haise, joten siitä ei voinut olla kyse. Tämä mies ei taida selvästikään uskoa, että myös naiset pierevät, pissivät ja kakkivat. Ihan ihme tyyppi.
[/quote]
Paskalle haiseva kusipää -ihana ihminen.... :)
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 17:17"]
Mitenkäs se toisten huomioiminen?
[/quote]en ole ap, mutta kun on ärtyvä suoli niin on vähän pakkokin välillä päästellä ilmoja. Silloin toisten pitäisi ottaa pikemminkin huomioon minut.
Et ole ainut. Kananmuna pieru tuntuu lemuavan vähän siellä sun täällä. Jotkut päästelevät tuhnuja jatkuvasti ja haisevatkin sitten siltä itseltään.
En usko että siinä oli ihan siitä kyse. Piereskely kun nyt vain on yleisesti paheksuttavaa, etenkin julkisilla paikoilla. Ehkä mies vain ihmetteli, että miten ihmeessä kehtaat piereskellä silloinkin kun muitakin on läsnä