Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder-treffeistä

Vierailija
03.08.2015 |

Olen ihan noviisi Tinder-deittailussa ja kysynkin siksi neuvoa. Tapasin pari viikkoa sitten Tinderin kautta miehen ja meillä synkkasi älyttömän hyvin. Vaihdettiin numeroita ja ollaan sit soiteltu ja viestitelty. Viikonloppuna olisi tarkoitus tavata uudestaan. Poistin oman profiilini seuraavana päivänä tapaamisen jälkeen, mutta nyt tuli ilmi, että sen miehen profiili on siellä edelleen ja on ollut siellä aktiivisena. En oikein tiedä mitä ajatella, paitsi että olen aika pahastunut. Onko mulla tähän aihetta, vai pitäisikö vain ajatella, että katsellaan? Tuntuu, ettei se mies voi olla minusta kamalan kiinnostunut kun roikkuu vielä Tinderissä

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian vakavasti ei kannata ottaa vielä tässä vaiheessa. Itsekin tein liian ihastuneena ja keltanokkana ihan saman "virheen". Rennosti vain, ettehän te vielä seurustele, vaan deittailette. Jos mies on siellä vielä teidän mahdollisesti seurustellessannekin, niin silloin on aihetta pahastumiseen. Ja onhan käynyt näitäkin tapauksia (omassa ystäväpiirissänikin), että pari on käynyt siellä vakoilemassa toisiaan, onko toinen ollut online, eikä ollenkaan hakemassa uutta seuraa.

Vierailija
2/9 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se vissiin kosinutkaan vielä ole! Liian ahdistavaa tuollainen, että heti pitäisi olla tosissaan, kun on kerran tavattu.
Odota ne tokat treffit ja katso mitä tapahtuu/miltä tuntuu, kyllä se äkkiä selviää jos on match made in heaven!
Jos se bongailee kavereita/tuttuja sieltä tinderistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja lienee hyvin nuori tai ensikertalainen, mutta anna nyt ainakin 3-5 deitit ja seksin tapahtua ennen kuin alat miettimaan moisia.

Vierailija
4/9 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa tunnustaa mutta olen 40+. Koskaan en ole tämmöistä harrastanut, mutta nyt sitten pitkästä avioliitosta eronneena ja selvinneenä rohkaisin mieleni. Tuntuu vain jotenkin kurjalta ajatella koko juttua. Kai olen jotenkin vanhanaikainen asian suhteen.

Vierailija
5/9 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 17:31"]

Noloa tunnustaa mutta olen 40+. Koskaan en ole tämmöistä harrastanut, mutta nyt sitten pitkästä avioliitosta eronneena ja selvinneenä rohkaisin mieleni. Tuntuu vain jotenkin kurjalta ajatella koko juttua. Kai olen jotenkin vanhanaikainen asian suhteen.

[/quote]

Deittimarkkinat ovat harmi kyllä aika raa'at (etenkin Tinder), kannattaa "kovettaa" vähän itseään ja ottaa rennompi asenne. Myös miehen kanssa puhuminen auttaa. Jos hän on sinun arvoisesi, hän kyllä ymmärtää, mutta jos osoittautuu peluriksi, niin hyvä, että näin aikaisessa vaiheessa jo.

Vierailija
6/9 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 17:01"]

Olen ihan noviisi Tinder-deittailussa ja kysynkin siksi neuvoa. Tapasin pari viikkoa sitten Tinderin kautta miehen ja meillä synkkasi älyttömän hyvin. Vaihdettiin numeroita ja ollaan sit soiteltu ja viestitelty. Viikonloppuna olisi tarkoitus tavata uudestaan. Poistin oman profiilini seuraavana päivänä tapaamisen jälkeen, mutta nyt tuli ilmi, että sen miehen profiili on siellä edelleen ja on ollut siellä aktiivisena. En oikein tiedä mitä ajatella, paitsi että olen aika pahastunut. Onko mulla tähän aihetta, vai pitäisikö vain ajatella, että katsellaan? Tuntuu, ettei se mies voi olla minusta kamalan kiinnostunut kun roikkuu vielä Tinderissä

[/quote]Ei kun se PETÄÄ sua ja sit se soittaa kaikille sun tutuille et PETETTY on ja tekee sata aloitusta tänne PETTÄMISESTÄ! 

Vierailija
7/9 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta miksi jatkaa etsintää, jos tuntuu, että todella kolahti?

Vierailija
8/9 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 18:39"]

Toisaalta miksi jatkaa etsintää, jos tuntuu, että todella kolahti?

[/quote]

Kaikki eivät tiedä sitä yhtä nopeasti.

Vierailija
9/9 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ei olisi pitänyt ruveta koko hommaan, minulla on vähän samanlainen tunne kuin jos unelmatapaamisen jälkeen näkisin miehen ravintolassa yrittämässä jotain toista naista. Olen liian vanha tähän. ap