Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua miehenä vähän ujostuttaa käydä alusvaateliikkeessä.

Vierailija
03.08.2015 |

Kirjoitan vähän hassusta aiheesta. Siis aina kun käyn naisten alusasuliikkeessä ostamassa vaimolleni jonkun pienen lahjan, minun valtaa ääretön ujous ja jännittäminen. Samalla tuntuu jännältä ja uteliaalta mieli, eikä siellä tiedä mihin silmänsä pistäisi kun on niin paljon katseltavaa.
Monesti kysynkin myyjältä sitten vähän hädissään jotain esim. uutuuksia. Olisi mukava päästä tällaisesta ujoudesta, voisi rennommin asioida tuontyyppisissä liikkeissä. Auttakaa miestä mäessä jos osaatte.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot sulonen! :D

Mut oieasti, eihän tuollaisessa ole mitään ujosteltavaa. Myydäänhän esim. isommissa kaupoissakin (Prisma, Cittari..) siellä päivittäistavaroiden seassa naisten alusvaatteita. Hävettäiskö sua käydä seksikaupassa? Ihan mielenkiinnosta kysyn, tarkotus ei ole pilkata.

Vierailija
2/22 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vähän hävettää. Parikertaa olen käynyt ja jotain pientä sieltä ostin. Hassua tässä on se, että olen muuten ihan cool mieheksi mutta tuollainen pieni asia häiritsee minua. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti se on mahtavaa yllättää puoliso jollain lahjalla. Ap

Vierailija
4/22 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet mahtava mies!

Vierailija
5/22 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, vaikkakin vähän hassu. Ap

Vierailija
6/22 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että aplla on naista. Naiset vihaa tuollaisia miehia ja ne syrjäytyy.

Vierailija
7/22 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan minulla vaimo, ja hyä onkin.:D Ap

Vierailija
8/22 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä juuri yritin saada tuomaan alushousupaketin kauppareissulla, vaan ei voi tuoda, "mitä ne nyt ajattelee". Turhaan yritin selittää että kyllähän muutkin miehet ostavat naisille lahjaksi alusvaatteita, ja jos joku mies nyt niitä itselleen katselee niin varmaan vähän muunlaisia kuin maxipöksyjä tarjouslaarista.

Vierailija
9/22 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urponysvääjä ap on

Vierailija
10/22 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 16:12"]Urponysvääjä ap on
[/quote]Mikä se on?

Vierailija
11/22 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
12/22 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
13/22 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla lasten isä meni shoppaileen teinityttömme kanssa,löytyi vaatetta,sitten tuli puhelu,kuule pitäskö sun tulla auttaan eihän tuo tyttö tiedä mitään rintsikoista enkä kyllä minäkään :D musta miehet rintsikkaostoksilla on jotenkin hellyttäviä,omani aion opastaa ostaan oikean kokoiset itselleni,tiedän että mielellään ostaisi kun tietäisi koon

Vierailija
14/22 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ei siinä tarvitse ujostella, itse saanut hyvää esimerkillistä palvelua kun neuvoa piti kysyä myyjiltä, naisasiakkaatki on tosi avuliaita heiltäkin voi pyytää apua jos tarvii.

Vierailija
15/22 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä juuri yritin saada tuomaan alushousupaketin kauppareissulla, vaan ei voi tuoda, "mitä ne nyt ajattelee". Turhaan yritin selittää että kyllähän muutkin miehet ostavat naisille lahjaksi alusvaatteita, ja jos joku mies nyt niitä itselleen katselee niin varmaan vähän muunlaisia kuin maxipöksyjä tarjouslaarista.

Hö, itse joudun ostaa kaikkenlaisia naisten alusvaatteita kun ei kumppani itse kauppaan pääse sairauden vuoksi, rintsikoita en ole ostanut mutta kaikkea muuta.

Myyjät on avuliana auttamassa, joku vanhempi naisasiakas voi kulmiensa alta mulkoilla mutta mitä siitä antaa mulkoilla. Niin myös tenaladyt ja muut intiimituotteet joudun ostaa kumppanille, siis aivan kaikkea mitä nainen ikinä tarvitsee.

Vierailija
16/22 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän suurinta osaa miehiä edes vähän nolostuta olla seksikkäiden alusvaatteiden ympäröimänä naismyyjien ja naisasiakkaiden keskellä. Et siis ole hassu vaan normaali, ja koska kuitenkin pystyt asiasi näissäkin liikkeissä hoitamaan, miksi tehdä asiasta sen isompaa ongelmaa.

Vierailija
17/22 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reippaasti vaan ostoksille... :)

Vierailija
18/22 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitan vähän hassusta aiheesta. Siis aina kun käyn naisten alusasuliikkeessä ostamassa vaimolleni jonkun pienen lahjan, minun valtaa ääretön ujous ja jännittäminen. Samalla tuntuu jännältä ja uteliaalta mieli, eikä siellä tiedä mihin silmänsä pistäisi kun on niin paljon katseltavaa.

Monesti kysynkin myyjältä sitten vähän hädissään jotain esim. uutuuksia. Olisi mukava päästä tällaisesta ujoudesta, voisi rennommin asioida tuontyyppisissä liikkeissä. Auttakaa miestä mäessä jos osaatte.

Ensinnäkin se että ei sinne kannata mennä.

Käyt salilla ja vaparissa, mut et sä missään alusvaateosastolla käy. Kai sulle sen puhdas järkikin sen nyt sanoo.

Korkeintaan jotain hupparia tai reisitaskuhousuja voit käydä kattelemassa metsästysliikkeestä.

Ootko mies vai hiiri?

Kaikkien miesten puolesta täytyy vähän neuvoa sua ap vähä.

Vierailija
19/22 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuommoset on just hyviä miehiä. Siis jotka ostaa naiselleen kaikkea kivaa, ja nyt en puhu reisitaskuhousuista enkä huppareista

Vierailija
20/22 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä oot sulonen! :D

Mut oieasti, eihän tuollaisessa ole mitään ujosteltavaa. Myydäänhän esim. isommissa kaupoissakin (Prisma, Cittari..) siellä päivittäistavaroiden seassa naisten alusvaatteita. Hävettäiskö sua käydä seksikaupassa? Ihan mielenkiinnosta kysyn, tarkotus ei ole pilkata.

Ei hävetä seksikaupassa eikä naisten alusvaatteetkaan muuten, mutta niitä kaupassa hiplaavia miehiä pidetään Asko Vilén-tyyppisinä pervoina.