Ystäväni puollusti minua ja miestäni
Joku bodari kävi mieheni päälle ja löi minuakin. Kaveri hakkasi sen äijän oikein kunnolla. Hän harrastaa potkunyrkkeilyä. Siis on nainen.
Kommentit (71)
Tiedätkö kuka on puollustusministerimme nyt ja kuka on puollustusvoimien komentaja tällä erää?
Kuullostaa todella uskottavalta tarinalta...
Puollusti. Vau. Ja ihan nainen on. Kyllä on sankari.
Kuullostaa rohkealta se puollustaja. Ei varmaan bodari isottele enään!
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 14:18"]
Kuullostaa rohkealta se puollustaja. Ei varmaan bodari isottele enään!
[/quote]Tarkoitat varmaan potaria?
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 14:16"]
Kerro lisää :D
[/quote]No olihan se aika hauskaa kun tollainen pieni nainen pätkii ison äijän. Pyysin lopettamaan kun oli aika rumaa jo.ap
Kyllä minäkin olen lyönyt kahta miestä. Olen 158 ja 44. Jalasta lähtee ja kädestäkin.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 14:30"]
Kyllä minäkin olen lyönyt kahta miestä. Olen 158 ja 44. Jalasta lähtee ja kädestäkin.
[/quote]Ihana mimmi olet varmaan.N37
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 14:16"]Väkivalta ei ole ratkaisu.
[/quote]
Ja mitä itse okisit tehnyt? Antanut tyypin vain hyökätä kimppuusi?
Väkivalta on hyväksyttävää itsepuolustukseksi, tai toisten puolustamiseksi.
Onko sun kaverisi Buffy, vai näitkö vain kivan päiväunen siellä Unionin toimistolla torkkuessasi?
Eihän itseään puolustanu vaan hakkas tyypin ilman mitään syytä. Sinä miehesi kanssa olisit saanut hätävarjella itseänne mutta ystävänne ei voi lain mukaan niin tehdä.
Itsestäni ei ole mihinkään eikä varmaan miehestänikään. Onneksi on tommonen kaveri. Se ei pelkää mitään eikä ketään.ap
tekikö kierrepotkun? (vai mikä se oli, joku muistaa!)
se on kuulostaa ei kuullostaa, senkin analfabeetit
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 14:41"]tekikö kierrepotkun? (vai mikä se oli, joku muistaa!)
[/quote]
Roundhouse kick. Chuck osaa.
Sen näin että ensin potkaisi mulille sitten leukaan. Sen jälkeen hakkasi päähän.ap
Väkivalta ei ole ratkaisu.