Minulla on koon 75 C rinnat
Kommentit (87)
Samoin mulla. Olen erittäin tyytyväinen kokoon. Ei ole niin isot ja huomiotaherättävät että kaikki tuijottaisi vaan puskureita, mutta ei olemattoman pienetkään. Ja push up liiveillä saa tarvittaessa aika näyttävän näköiseksikin.
C-kupit on liian isot makuuni, a tai b-kuppi on sopiva, mutta c jo liian isot ja löllöt joista puuttuu sporttinen terhakkuus.
Et ainakaan kovin siro ihminen ole, kun ympärys rintojen alta noinkin iso. Vai käytätkö väärän kokoisia liivejä kuten 85% suomalaisista naisista?
Olisipa mullakin sellaiset. Rintaliivien ostaminen ei maksaisi mansikoita.
T. 70H
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 13:51"]
C-kupit on liian isot makuuni, a tai b-kuppi on sopiva, mutta c jo liian isot ja löllöt joista puuttuu sporttinen terhakkuus.
[/quote]
Taidat olla niitä joille a-kuppi on pieni ja d-kuppi on jättikokoinen.
Et ainakaan kovin siro ihminen ole, kun ympärys rintojen alta noinkin iso. Vai käytätkö väärän kokoisia liivejä kuten 85% suomalaisista naisista?
[/quote]
Tuohon on toiseksi pienin ympärysmitta mitä kaupoissa yleensä myydään, joten en nyt ymmärrä ihan tuota kommenttia. En ole ap, mutta mulla sama kuppikoko ja aika sirona itseäni pidän. Olen 161-senttinen ja 48-kiloinen...
Nii mullaki on. Mitä sitte? Saman kokost tissit näyttäis olevan noin jokaisella vastaantulevalla. Ihan perus koko siis. Ero tulee siinä kun ottaa liivit pois. Mulla on kahen lapsen jälkeen roikkuvat tissit kun taas jollain muulla saman koon omaavalla voi olla tosi terhakat ja kiinteet. Jälkimmäiset paremmat.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 13:53"]
[/quote]
Tuohon on toiseksi pienin ympärysmitta mitä kaupoissa yleensä myydään, joten en nyt ymmärrä ihan tuota kommenttia. En ole ap, mutta mulla sama kuppikoko ja aika sirona itseäni pidän. Olen 161-senttinen ja 48-kiloinen...
[/quote]
Mikä on ympärysmittasi rinnan alta?
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 13:51"]Olisipa mullakin sellaiset. Rintaliivien ostaminen ei maksaisi mansikoita.
T. 70H
[/quote]
Komppaan
T. 75J
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 13:53"][quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 13:51"]
[/quote]
Taidat olla niitä joille a-kuppi on pieni ja d-kuppi on jättikokoinen.
[/quote]
Nimenomaan. Tää häiskä ei kyllä tiiä tisseistä mitään. Hahhah :D
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 13:55"]
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 13:51"]Olisipa mullakin sellaiset. Rintaliivien ostaminen ei maksaisi mansikoita. T. 70H [/quote] Komppaan T. 75J
[/quote]
Kohta tähän tulee niitä jotka kyselee ostatko changesta rintaliivisi :)
70H
Mikähän on ollut Ap:idea?
Hohhohhhoijaa!
Normit.