hottis-daniel: naiset päästävät itsensä läskeiksi
Haha, pakko olla läppä koko sarja (ei-niin-hotteja muijia ja persaukisia mitäänsanomattomia miehiä) mutta tää reväytti erityisesti:
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1438567623085.html
Persjalkainen, lyhyen näköinen mies, jolla vyötärö yhtä leveä kuin hartiatkin ja järkyttävä kaksoisleuka. Wtf.
Olisin itsekin voinut olla nuorena hottis ainakin vartalon puolesta jos tuo on kuuminta naisten mielestä - eikä mulla tollasta pelikaanipussia ole leuan alla vieläkään :DD
Väitän lisäksi panneeni kauniimpia naisia kuin mitä nuo hottis-sarjaan valitut naiset ovat. Ihan baarista tarttuneita.
Kommentit (136)
Hyi yäk..oisi viimeinen mies maailmassa, mihin koskisin..ällö!
Joo, niin on, ruma, tyhmä ja itsekäs. EI kiitos, mikään mies tuo ei oo, ihan neiti
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 12:33"]Isokulliset kiinnostaa aina naisia.
[/quote]
Lol, missä mun naiset on!?!? Penikseni on isohko ja muutenkin hieno. Mutta miten kertoa se naisille? Kerran postasin kuvan, mutta naiset vaan vitsailivat eivätkä kiihottuneet tai ainakaan eivät näyttäneet sitä :/
Hei apua mikä tyyppi! Reps. Kehenköhän tollanenkin sit vetoo, kysynpähän vaan? Ällöttävän ylimielinen, kiertäisin kyllä kaukaa vaikka olis tämän maapallon viimeinen kakslahkeinen.
Pitääkö toi itseään hyvännäköisenä??? Todellakaan ei oo joka mutsin toivevävy. Mikä olikaan tällä ammatti?
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 17:20"]
Voi tätä peppukivun määrää. Hupiohjelmat voi jättää omaan arvoonsa eikä provosoitua. Onhan kaveri silti tikimmässä kunnossa kuin 90% suomalaisista miehistä ja naisista.
[/quote]
Ja sehän se just olennaista ihmisessä onkin.
No kyllä mua suomalaiset naiset himottaa niin perkeleesti.
Tuntuu pahalta jos teille noi naiset on muka rumia. Miltähän itse näytän teidän mielestä, kun en näytä edes niin nätiltä mitä noi naiset? Eipä ihme ettei tulla baareissa iskemään :(
Tollasia ne miehet aina on (tai vaihtoehtoisesti yrittää olla), jotka lähetyy baarissa. Sit vielä ihmetellään, miks naiset antaa niin monelle pakkeja. :D
Hassunkurinen höpönassu tämä Daniel! Muut näkevät naurisnaamaisen, vähän huvittavan pikkukaverin, ja itse Daniel näkee peilistä adoniksen. Sääliksi käy pikkupoikaressukkaa, on niin ressurassu.
Onhan sen puheessa ehkä ihan pieni murunen totuuttakin, mutta jos kaikki suomalaiset naiset ovat niin lihavia yms. niin miksi herra sitten täältä ylipäätään muijaa on enään sitten etsimässä. Taitaa tuonkin sinkkuus johtua luonneviasta xD. Ne kauniit naiset katoaa sen rinnalta ku komeampi mies tulee näkökenttään. Niinkun joku täällä mainitsikin että hartiat ja vyötärö samalla linjalla. Mielipiteitä on monia ja minun mielestäni hän itse muistuttaa podattua (äly)kääpiötä Lumikista ja 7 kääpiöstä :,D.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 15:28"]
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 15:21"][quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 13:03"] [quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 12:53"] Ei mistään suunnasta hyvännäköinen mies. Näyttää tossa kuvassa 165cm pitkältä ja kroppakaan ei ole mitenkään tikissä. Miten tollasella on varaa vaatia mitään tuollaista mitä hän vaatii? Naurettava jätkä. [/quote] Naiset on kyllä aika vitun pihalla. "Kroppa ei oo tikissä". Oletko ikinä käynyt salilla? Tuosta eteenpäin ei pääse kuin steroideilla, tuon eteen pitää vitusti töitä ja 99,9% naisista ei ikinä pääse tuota lähellekään. Naiset on liian laiskoja ja elää täysin harhoissa. Ulkonäköön tai pituuteen en ota kantaa mut kropan eteen on kyllä töitä tehnyt. [/quote] Ei kai pääse eteenpäin jos on tommonen testosteronin puutoksesta kärsivä vaahtosammutin. Luulen kyllä kirjoittajan tarkoittaneen tuota ylimääräistä fläsää erityisesti keskivartalossa, ei lihasten kokoa. [/quote] Naah, kyllä rajat tulee natuna vastaan hyvin nopeasti. Etenkin jos tavoitteena on olla samaan aikaan suhteellisen rasvaton. Tietysti aina löytyy lahjakkuuksia, jotka voivat vähän isommaksi kasvaakin naturaaleina, mutta näitä on luonnollisesti vain vähän.
[/quote]
Ylipäänsä herran typerien juttujen kritisoinnilta hieman putoaa pohja, jos samaan hengenvetoon esittää yhtä pinnallista ja pöljää kommenttia. Eiköhän Danielin ongelma kuitenkin ole jossain muualla kuin "ei-tarpeeksi-tikissä" olevassa kropassa?!
Voi tätä peppukivun määrää. Hupiohjelmat voi jättää omaan arvoonsa eikä provosoitua. Onhan kaveri silti tikimmässä kunnossa kuin 90% suomalaisista miehistä ja naisista.
Hyvässä kunnossa on Daniel. Ja haastattelussa taitaa olla pienessä maistissa, joten osa uhosta selittynee sillä. Ja nyt jos koskaan on Danskun lesoiltava ulkonäöllään, sillä hänellä näyttää rasva kerääntyvän herkästi kasvoihin ja vyötärölle, ja tämä ominaisuus tulee iän myötä vain vahvistumaan. Hänen hiusrajansakin näyttää jo pakenemisen merkkejä, joten senkään puolesta ei ole enää aikaa hukattavaksi. Nyt on esitettävä hottis-Danielia, koska muutaman vuoden päästä hottiksena häntä ei pidä enää oma äitikään.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 16:07"]
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 15:31"]Katotaan 10vuoden päästä minkä näkönen on hottis daniel... [/quote] Todennäköisesti muuttuu parempaan suuntaan kun miehistyy ja lapsenpyöreys hiukan häviää.
[/quote]Todennäköisesti myös luonne muuttuu paremmaksi kun kypsyy aikuiseksi ja todellisuus valkenee hälle itellensäki.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 15:52"]
Kiinnitin huomiota lähinnä ton Danielin ostoihin vauvakasvoihin ja naama jotenki nyki ja ilmeili kuin kehitysvammaisella konsanaan. . Hyhhyhyhyh
[/quote]
Kehitysvammaiset kiittää Sinua!
Katoin aloituksen linkin... missä se hottis on? Näin vain hiukan pönäkän, normaalinnäköisen miehen.
Mä en haluis herätä ton vierestä! Ja en, en ole edes "Hottis"(anna mä nauran hetken :D)-Danin tyyppinen nainen, enkä edes haluaisi olla!! Vaikka onkin blondit hiukset, treenattu kroppa, käteensopivat tissit, bilettäjä ja matkustelija. Silti pysyisin kaukana ällö Danista! Jos mies ei osaa arvostaa kahdenkeskistä laatuaikaa tai mitään muutakaan, mikä kuuluu normaaliin elämään, niin toi ällötys ei tuu koskaa saamaan vakituista koloa. Ei edes mieheltä. Mahtaakohan muuten olla piilohomo??? ;D
Näyttää vähä notredamen kellonsoittajalt. Ton näkönen tyyppi ei voi arvostella kyl kenenkään ulkonäköä. Ja jos äitinsä on muka ylpee pojastaan nii voin vaa kuvitella minkälainen mörkö toi sen äitinsä on. Kasvatus menny vähän pieleen.
Sitä kutsutaan Napoleon syndroomaksi.