Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hottis-daniel: naiset päästävät itsensä läskeiksi

Vierailija
03.08.2015 |

Haha, pakko olla läppä koko sarja (ei-niin-hotteja muijia ja persaukisia mitäänsanomattomia miehiä) mutta tää reväytti erityisesti:

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1438567623085.html

Persjalkainen, lyhyen näköinen mies, jolla vyötärö yhtä leveä kuin hartiatkin ja järkyttävä kaksoisleuka. Wtf.
Olisin itsekin voinut olla nuorena hottis ainakin vartalon puolesta jos tuo on kuuminta naisten mielestä - eikä mulla tollasta pelikaanipussia ole leuan alla vieläkään :DD

Väitän lisäksi panneeni kauniimpia naisia kuin mitä nuo hottis-sarjaan valitut naiset ovat. Ihan baarista tarttuneita.

Kommentit (136)

Vierailija
41/136 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 12:43"]

Mikä helvatan fakta tuo on, että lihava on jotenkin "päästänyt" itsensä lihomaan? Mä oon ollut dieetillä viimeiset 20 vuotta ja en todellakaan ole mässäillyt. Huono omatunto on jopa kakkupalasta synttäreillä. Silti oon ylipainoinen ja en todellakaan vapaaehtoisesti.

[/quote]

Tää on niin totta. En mäkään ole mässäillyt itseäni lihavaksi, en syö pikaruokaa tai muutenkaan epäterveellisesti. Lihaa en syö ollenkaan, joten syön kasvispainotteisesti sekä kalaa. Liikun ja ulkoilen päivittäin. En juo limuja tai mehuja, vaan vettä ja vissyjä. En käytä enää alkoholia ollenkaan. Tupakoinnin lopetin pari vuotta sitten. Silti olen ylipainoinen enkä laihdu vaikka ruokavalio on terveellinen. Enkä tosiaan vedä mitään jättiannoksia, normaalipainoiset työkaverit syö ihan samankokoisia annoksia eivätkä liho/laihdu.

Vierailija
42/136 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 13:07"]

Toi tyyppi veti ton juttunsa niin överiks, että tuli lähinnä mieleen joku sketsihahmo :D Sitä hän luultavasti onkin...

[/quote]

joku Putous tuli mullakin ensimmäisenä mieleen. Harjakainenkin on hotimpi kun tuo Daniboy...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/136 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen, että kuinka se Dani tietää, että mitä numeroa naiset luulee olevansa? "Luulee olevansa kymppi, vaikka on vaan joku seiska" Osaako se lukea ajatuksia, vai kysyykö se niiltä muijilta, että mitä numeroa luulet olevas? Ja minkähän arvosanan tämä herra antaisi itselleen? :D

Vierailija
44/136 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kroppa ihan ok mutta toi naama :(

Vierailija
45/136 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Innolla odotan Toosa-teeveen versiota tästä :D:D

Vierailija
46/136 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin pitkä toi oikein on? Näyttää kuvassa joltain 150-senttiseltä...

Vierailija
47/136 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyl harvinaisen ruma jätkä.

Vierailija
48/136 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää ihan Game of thronesin king Joffreylta.

Vierailija
49/136 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Propsit danille. Kaikilla naistenmiehillä on jättileuka jos ei ole jättilompakkoa... tällä ei ole kumpaakaan ja silti pökkii kuin viimeistä päivää :O

Vierailija
50/136 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras tapa reagoida on jättää hottis-Danielin provot lukematta ja katsoa telkkarista vaikka Hercule Poirotteja tositeeveepaskan sijaan. 

Daniel on niin napataatta, että tarvitsee keittiötikkaat rotvallinkin ylittämiseen. Ja ihmekös tuo että äiti on pojastaan ylypee, on varmaan syntynyt saman Kouvolan Amarillon tampuurissa kuin äitekin.

Vierailija
51/136 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Semmone Cee, aika jepa" :'DD

Vierailija
52/136 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin suurella suulla pitäisi omistaa edes hemmetin paksu lompakko, silloin saattais niitä "kymppi" naisia saada.. Vain oikeesti rikkaalla pn varaa puhua tommoista, jos ei muut avut riitä..

Vierailija
53/136 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko toi jonkun mielestä jotenkin erityisen hyvännäköinen? Lisäksi ruman luonteen näkee jo herran koko olemuksesta. Voin ihan rehellisesti sanoa, että ei kelpaisi, vaikken itsekään mikään kedon kaunein kukkanen ole.

Vierailija
54/136 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kenestä tuo ääliö oikein puhuu? Kaikista naisistako? Myös minun ystävästäni, jota äskettäin kävin sairaalassa katsomassa, kun hän oli kuihduttanut itsensä lähes kuoliaaksi - ja silti vielä pelkää lihomista - koska läskihän nyt on kerta kaikkiaan kamalinta, mitä naiselle voi ikinä tapahtua???!!! Kiitti vaan tällekin pässille näistä kommenteista, tällaista ystäväni juuri kaipaakin vielä lisää... voi v****....!

Vierailija
55/136 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 12:42"]Itsellänsä naama on kuin petolinnun perse eikä sisäinen kauneus ja älykkyys juuri loista, päin vastoin. Siinä ei hyvä kroppa paljon lohduta :/

Kai tuo on läppä koko sarja, ei kai noin dorkia ihmisiä ole olemassakaan, täytyy olla kyllä todella vääristynyt minäkuva?
Ajattelevat, ettei kumppania ole löytynyt koska ovat niin ihkuja? :D
Kuka noita edes huolii pitkään parisuhteeseen? :D
[/quote]

Älä viitsi Daniel alapeukuttaa..

Vierailija
56/136 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 13:30"]

Ihmettelen, että kuinka se Dani tietää, että mitä numeroa naiset luulee olevansa? "Luulee olevansa kymppi, vaikka on vaan joku seiska" Osaako se lukea ajatuksia, vai kysyykö se niiltä muijilta, että mitä numeroa luulet olevas? Ja minkähän arvosanan tämä herra antaisi itselleen? :D

[/quote]No kympin tietysti! Vaikka itse on seiska..

Vierailija
57/136 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miksi teitä liikuttaa Danielin halut ja toiveet. En itse ainakaan seukkaisi sen kanssa tai menisi sänkyyn niin mulle aivan sama, mikä sen naisihanne on. Toivottavasti löytää etsimänsä.

Vierailija
58/136 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Daniel kuvaili haastattelussa itseään arvosanalla 10++, eikä hänelle riitä naisessa yhtään pienempi arvosana. Radiohaastattelussa hän korosti, että ulkonäkö on naisessa pääasia.

:D toi on jo noloo vaikka olisi käsikirjotettu. Kuka on niin epätoivonen et lähtee tollasee paskaan mukaan ja nolaa itsensä koko suomen edessä. Ei kukaan halua parisuhteeseen tollasen tyhjäpään kanssa. Jätkä itse kun on vielä tollanen kaikkien naisten unelma uuh 160 cm päärynävartaloinen läsö narsisti poika. Ja ei ei osunut hänen höpinät omaan nilkkaan. Olen kaunis ja 20 cm häntä pidempi :)

Vierailija
59/136 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi kaikkihan on provoilua näkyvyyden saamiseksi. Mitäpä siitä tukehtumaan.

Vierailija
60/136 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka päissään tuo on, hah tuota naamanvääntelyä ;D Vähän naismainen naama.