Lue keskustelun säännöt.
Pääkaupunkiseutuviha
03.08.2015 |
Tuntuu, että täällä kehä kolmosen ulkopuolella pk-seutua ja sen mainostusta ja sen pakkohyoetystä ei katsota hyvällä. Enkä katso minäkään. Kaikki ajetaan Helsinkiin, työt, ihmiset, ihan kaikki.
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 11:46"]
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 11:41"]On aivan normaalia, että periferiassa asuvat tuntevat vihamielisyyttä pääkaupunkiseutua kohtaan. Sama ilmiö näkyy kaikissa Euroopan maissa. En ottaisi siitä stressiä. [/quote] Oma kommenttisi kiteyttää hyvin syyn vihaan: tuo lapsellinen ylimielisyys... Vai että ihan periferiassa... Suomessa on muitakin kaupunkeja kuin Helsinki, tiesitkö? Ja kyse nyt ei ehkä kuitenkaan ole vihasta, vaan ärsytyksestä siitä, että kaikki uutisointi keskittyy pk-seudun asioihin. Kateutta se ei ainakaan ole, Helsinki on viimeinen paikka minne muuttaisin.
[/quote] Ylimielistä, jos pitää asuinpaikastaan? Ok. Jep jep. Periferia on ihan normaali sana.