Aikuisiällä puhjennut matkapahoinvointi
Mikä voi aiheuttaa yhtäkkisen matkapahoinvoinnin puhkeamisen näin aikuisiällä? Ennen pystyin matkustamaan miten päin vaan ja missä kulkuvälineissä vaan, menemään kaikkiin huvipuistolaitteisiin, lukemaan autossa jne. jne. Nykyään autossa matkustaminen on tuskaa, jollei itse aja. Bussi, laiva tai lentokone, uh. Jopa junassa väärinpäin istuminen tekee joskus tiukkaa. Lukemista ei voi enää edes harkita, vaan ainut vaihtoehto on tiukka tuijotus ikkunasta pihalle.. Jotkut sanovat, että vaiva tulee vanhemmiten, mutta olen vasta 23..
Kommentit (7)
Erittäin toimiva yhdistelmä, on rannekkeet, antihistamiinitabletti ja vielä tarvittaessa matkapahoinvointitabletti
Osta luontaistuotekaupasta vahvoja inkiväärikarkkeja tai jopa sokeroitua inkivääriä sellaisenaan. Imeskele matkatessa, pitäisi helpottaa oloa edes vähän.
Minulla alkoi sama lapsen syntymän jälkeen, eli 27 vuotiaana.
En tiedä mistä johtuu, mutta kokeile pahoinvointirannekkeita.
Ärsyttävää! Ei tää nyt voi olla mikään kohtalon sanelema juttu. Ja vie muuten vähän hohtoa reissailusta! Voiko tätä edes mitenkään lääkitä? -ap
Noita rannekkeita saa muuten ebaysta noin eurolla. Täsmälleen samanlaiset maksaa Suomen kaupoissa jopa parikymppiä! Kaverini lapsi käyttää ja on todennut toimiviksi.