Jokainen löytää asian jossa on hyvä.t.ammattivalittaja
Aina nuorena lohduteltiin noin että jokaisella on elämässä joku tarkoitus ja että löytää kyllä aikanaan jonkun asian jossa on hyvä ja sitä kautta työllistyy yms. Vieläkö tällaista paskaa lapsille kerrotaan? itse täytän ensi kuussa 42v eikä ole mitään löytynyt.
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 09:42"]
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 09:39"]
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 09:35"]
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 09:32"]
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 09:23"]
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 09:22"]
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 09:14"]
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 09:12"]
Nyt kyllä puijaat, olethan löytänyt oman "juttusi" se on tämä ainainen valitus.
[/quote] Ei todellakaan ole mun juttuni. Paljonko mä tällä tienaan? nolla euroa. No onneksi yhteiskunta saa mut ja pojan elättää.ap
[/quote]
ainaisen valittajan lisäksi olet myös yhteiskunnan loinen.
[/quote] Tulevaisuudessa olen kyllä myös yhteiskunnan loinen.ap
[/quote]
Tässä olet nyt luetellut kaikki asiat, joissa olet hyvä.
[/quote] Yhteiskunta saa elättää kun ei kerran minulle mitään töitä löydetä. Olen ollut liian kiltti kun en ole yhteiskunnalta rahoja repinyt.ap
[/quote]
ei ole yhteiskunnan tehtävä löytää sinulle töitä! Kunhan valitukseltasi joutaisit, niin ymmärtäisit tuon tosiasian ihan itsekin.
[/quote] Olen kyllä hakenut töitä itsenäisesti ja työkkärin avulla. Mutta tulevaisuudessa saatte te työssäkäyvät sitten elättää.ap
[/quote]
Minä elätän ihan mielelläni. Sun kohdallasi kun on monta työllistymistä estävää asiaa: ikä, koulutuksen puute, pitkä poissaolo työelämästä ja sairaudet. Työt, joita voisit sairauksista huolimatta tehdä, edellyttävät koulutusta ja/tai työkokemusta. Työt, joita voisit tehdä työkokemuksen ja koulutuksen puutteesta huolimatta, edellyttävät terveyttä. Sellaiset työt, joita voisit työkokemuksen, koulutuksen ja terveyden puutteesta huolimatta tehdä, annetaan nuorille. Työnantajien näkökulmasta katsottuna olet hyödytön. Oman perheesi ja vapaaehtoistyön näkökulmasta voit olla hyödyllinenkin, mutta et enää työmarkkinoilla.
kyllä! mun siskon lapsille juuri koulussa opettaja sanoi jotain ton tyylistä kun joku asia jossa siskon lapsi epäonnistu, niin opettaja oli lohduttanut sitä sanomalla noin
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 09:44"]
Sähän olisit saanut sitä kuntouttavaa työtoimintaa jossain pajassta tms. mutta et mennyt, koska se oli mielestäsi noloa. Tämä olisi voinut poikia jotain, mutta nyt et voi koskaan tietää, koska et kokeillut. Tietenkään ei välttämättä, mutta et ottanut edes selvää. Kyllä tämä enemmän kertoo sun asenteestasi.
[/quote] Kyllä olen ollut pajalla työtominnassa eipä poikinut mitään. Ei sellaiset paikat mitään töitä lisää.ap