ostin pitsihörhelöpöksyt - mies suuttui
Mieheni on jo useampaan otteeseen vihjaillut, kuinka hänestä olisi kiva jos käyttäisin seksikkäämpiä alusvaatteita, eli tyyliin punaisia pitsistringejä. Käytän yleensä lahkeellisia, perusmustia "yrheilutyylisiä" pikkupöksyjä, jotka eivät hierrä, kiristä, aiheuta hiivatulehduksia tai muutakaan "haittaa," ja olen miehelleni syyt kertonutkin miksi en mielelläni muihin pukeudu ja ollut asian suhteen ok.
Nyt kerroin ohimennen viestissä käyneeni Victorias secretillä (kosmetiikkaostoksilla) ja mieheni innostui ja kyseli mitä ostin. Kerroin ostaneeni ihan kosmetiikkaa ja mies vaikutti pettyneeltä, johon totesin että jos tahtoo mulle pitsipöksyjä, ostaa ne sitten minulle ihan itse. Sanoi että toivoisi minun pukeutuvan "sensuaalisesti" edes joskus, mutta että kelpaan kyllä näinkin. Hieman ärsyyntyneenä kävin samantien nettishoppaamassa pikkupitsistringejä ja kerroin miehelle että nyt on herran mieliksi pitsistringejä ostettu eikä ollut rahallisestikaan kovin iso uhraus. Miespä otti ja suuttui kunnolla, eikä kuulemma halua niitä koskaan nähdä, sillä ei halua minun UHRAUTUVAN hänen vuokseen.
Mitäs nyt? Mikä helvetti on kun ei mikään kelpaa??
Kommentit (26)
No joo ap tässä nyt itse myöntää olleensa drama queen. Sitten vinkkejä kuinka lepytellä mies? Viestien/puheluiden varassa ollaan sillä mies työmatkalla vielä viikon verran.... - ap
Ap jos et muuten tykkää käyttää niin olisko niin saatanan iso vaiva vaihtaa ennen seksiä jotkut miehen mielestä kivat alkkarit jalkaan?
Nyt lepytät miehen oikein kunnon seksiasuilla ja sidot hänet sänkyyn ja nuolet persreiän ja laitat sinne anustapin ja ratsastat miehellä ja nimittelet isukiksi. Eiköhän se siitä lepy.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 02:13"]
No joo ap tässä nyt itse myöntää olleensa drama queen. Sitten vinkkejä kuinka lepytellä mies? Viestien/puheluiden varassa ollaan sillä mies työmatkalla vielä viikon verran.... - ap
[/quote]
Laita vaikka kuvia missä oot ne pitsihörhelöalusvaatteet päällä.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 01:51"]
No mutta juurihan minä yritinkin pyynnön toteuttaa!! Ai niin. Samassa yhteydessä kun hyvin asiallisesti ensin totesin että mies voi minulle itse ostaa mieleisensä pöksyt jos tahtoo, mies perusteli ettei voi kun ei tiedä kokoani. Vastasin S, johon vastasi ettei kyllä ole S todellakaan vaan isompi! Ja olen siis kylläkin aivan oikeasti S/36 kokoa, hoikka nainen, toki pepussa sopivasti täytettä mutta esim. M-koon housut aivan liian isoja.. Tämä sai minut ärsyyntymään kyllä hieman lisää, myönnän... -ap
[/quote]
Pointti tässä koko hommassa on se, että et osannut vittuilematta ja draamailematta niitä pöksyjä tilata,
vaan teit asiasta helvetillisen numeron. Toivottavasti miehesi tajuaa pihdata ja pitkään =D
Naisten aivoituksia ei vaan voi tajuta, onneksi homona ei tarvitsekaan.