Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ostin pitsihörhelöpöksyt - mies suuttui

Vierailija
03.08.2015 |

Mieheni on jo useampaan otteeseen vihjaillut, kuinka hänestä olisi kiva jos käyttäisin seksikkäämpiä alusvaatteita, eli tyyliin punaisia pitsistringejä. Käytän yleensä lahkeellisia, perusmustia "yrheilutyylisiä" pikkupöksyjä, jotka eivät hierrä, kiristä, aiheuta hiivatulehduksia tai muutakaan "haittaa," ja olen miehelleni syyt kertonutkin miksi en mielelläni muihin pukeudu ja ollut asian suhteen ok.
Nyt kerroin ohimennen viestissä käyneeni Victorias secretillä (kosmetiikkaostoksilla) ja mieheni innostui ja kyseli mitä ostin. Kerroin ostaneeni ihan kosmetiikkaa ja mies vaikutti pettyneeltä, johon totesin että jos tahtoo mulle pitsipöksyjä, ostaa ne sitten minulle ihan itse. Sanoi että toivoisi minun pukeutuvan "sensuaalisesti" edes joskus, mutta että kelpaan kyllä näinkin. Hieman ärsyyntyneenä kävin samantien nettishoppaamassa pikkupitsistringejä ja kerroin miehelle että nyt on herran mieliksi pitsistringejä ostettu eikä ollut rahallisestikaan kovin iso uhraus. Miespä otti ja suuttui kunnolla, eikä kuulemma halua niitä koskaan nähdä, sillä ei halua minun UHRAUTUVAN hänen vuokseen.
Mitäs nyt? Mikä helvetti on kun ei mikään kelpaa??

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa, nyt tiedät miltä miehistä tuntuu elää naisten kanssa.

Vierailija
2/26 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sensuaalisesti"...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sensuaalisesti! En kestä :D

Vierailija
4/26 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ilmoitat asiat vittuilutyylillä, niin kyllä tuo kyrpii. "Minä nyt niin mieliksesi tilasin"

Vierailija
5/26 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, "sensuaalisesti." Perusteli myös että "jotkut naiset tykkää pukeutua seksikkäästi" mutta hänelle on kuulemma ihan sama miten pukeudun. Kummasti vain muutamaan otteeseen vihjaillut asiasta miten olisi mukava esimerkiksi juurikin punaiset pitsistringit....

Vierailija
6/26 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen siis ap

Vierailija
7/26 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäisin vielä että mies ei siis ole mikään "pervotyyppinen" edes :D -ap

Vierailija
8/26 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos! Nyt voin mennä näiden naurujen jälkeen tyytyväisenä nukkumaan, hyvin sensuaalisesti :)

Vierailija
9/26 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Voi välillä olla vähän "sensuellimpaa" päällä. Naiselliset muotosi ansaitsevat arvoisensa korostajan" suora lainaus miehen viestistä :D -ap

Vierailija
10/26 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies esittää! Ihan pahimman luokan pervoilua tollainen sensuaalisuus!!!

Vierailija
11/26 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin myös että ostinpa moiset pöksyt häntä miellyttääkseni, mutta ei, hän ei halua että JOUDUN häntä miellyttämään???

Vierailija
12/26 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllä siis taas ap

Vierailija
13/26 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitsipöksyjä löytyy myös hipsterimallisia http://change.com/fi/florence-160.html  http://change.com/fi/florence-11.html tuohon tyyliin, jos et tykkää stringeistä. Onhan nuo vähän sensuaalisempia kuin peruspöksyt.

Vierailija
14/26 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko oikeasti noin tyhmä, etkä ymmärrä miehesi suuttumusta??

Kyllä minullakin menisi maku jos olisin miehelle ehdotellut jotain ja sitten hän ilmottaisi vihaisena että nyt oon sun mieliksi tehnyt näin.

Vierailija
15/26 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan kyllä ymmärrän suuttumuksen, mutta kun asiasta ollaan aiemminkin keskusteltu, ja olen perustellut miksi en moisia mielelläni käytä... - ap

Vierailija
16/26 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 01:40"]Tavallaan kyllä ymmärrän suuttumuksen, mutta kun asiasta ollaan aiemminkin keskusteltu, ja olen perustellut miksi en moisia mielelläni käytä... - ap
[/quote] No miksi ei voi joskus yllättää miestä, ei ne pöksyt kauaa jaloissa pysy, joten tuskin se nyt niin kamalaa on.

Vierailija
17/26 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 01:40"]

Tavallaan kyllä ymmärrän suuttumuksen, mutta kun asiasta ollaan aiemminkin keskusteltu, ja olen perustellut miksi en moisia mielelläni käytä... - ap

[/quote]

Olet siis tyypillinen itsekäs paska, jota myös naiseksi kutsutaan.

Vierailija
18/26 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 01:40"]Tavallaan kyllä ymmärrän suuttumuksen, mutta kun asiasta ollaan aiemminkin keskusteltu, ja olen perustellut miksi en moisia mielelläni käytä... - ap
[/quote] Sitten olet mieluummin toteuttamatta koko pyyntöä kuin että hoidat asian noin typerästi.

Vierailija
19/26 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 01:33"]

Pitsipöksyjä löytyy myös hipsterimallisia http://change.com/fi/florence-160.html  http://change.com/fi/florence-11.html tuohon tyyliin, jos et tykkää stringeistä. Onhan nuo vähän sensuaalisempia kuin peruspöksyt.

[/quote]

Onpa rumat :D OT. mistä kannattaisi tilata edullisia pitsipöksyjä?

Vierailija
20/26 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta juurihan minä yritinkin pyynnön toteuttaa!! Ai niin. Samassa yhteydessä kun hyvin asiallisesti ensin totesin että mies voi minulle itse ostaa mieleisensä pöksyt jos tahtoo, mies perusteli ettei voi kun ei tiedä kokoani. Vastasin S, johon vastasi ettei kyllä ole S todellakaan vaan isompi! Ja olen siis kylläkin aivan oikeasti S/36 kokoa, hoikka nainen, toki pepussa sopivasti täytettä mutta esim. M-koon housut aivan liian isoja.. Tämä sai minut ärsyyntymään kyllä hieman lisää, myönnän... -ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän