Olen lesbo, haluatko kysyä jotain
Otsikko.
Kommentit (34)
Ootko se rekkamieslepakko vai se pantavan näköinen pitkätukkainen ja kauniskin.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 00:32"]Millaiset naiset ovat sinun tyyppiä? Ulkonäkö ja luonne :)
[/quote]
Vähän synkemmät yleensä viehättää.
ap
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 00:33"]Millaista seksiä harrastat ja mistä pidät?
[/quote][quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 00:35"]Oletko sinkku ja minkä ikäinen olet? :)
T: toinen lesbo
[/quote]
Vain yhdenillanjuttuja ollut nyt, kaikki paitsi anaali ja liialliset fetissit menee. Oon 21.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 00:49"]Ootko se rekkamieslepakko vai se pantavan näköinen pitkätukkainen ja kauniskin.
[/quote]
Ei mulla pitkää tukkaa ole ellen jätä sitä laittamatta. Korkokenkiä jopa joskus käytän vaikka yleensä platformit jalassa.
ap
Lähetäänkö bisselle? -Toinen lesbo
Kuka oli pantavin L-koodissa? Millaiset naiset kiehtovat ulkonäöllisesti ensimmäisenä? Mitä teet työksesi? Kävitkö amiksen vai lukion?
Mitä ajattelet biseksuaaleista? Olen kihloissa oleva 21-vuotias bi, olen vähän hämmentynyt suuntauksestani kun kiinnostukseni miehiin on romanttista, sellaista kumppanuuden kaipaamista ja seksikin kivaa kun taas naisiin en ihastu niinkään mutta koen vain himoa ja halua, paljon enemmän kun miehiin..
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 01:05"]Lähetäänkö bisselle? -Toinen lesbo
Kuka oli pantavin L-koodissa? Millaiset naiset kiehtovat ulkonäöllisesti ensimmäisenä? Mitä teet työksesi? Kävitkö amiksen vai lukion?
[/quote]
En l-koodista oo koskaan kauheesti välittäny. Eniten miellyttää gootit, mutta kaikki käy. Opiskelen edelleen.
Lähen ellen ole kännissä.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 01:08"]Mitä ajattelet biseksuaaleista? Olen kihloissa oleva 21-vuotias bi, olen vähän hämmentynyt suuntauksestani kun kiinnostukseni miehiin on romanttista, sellaista kumppanuuden kaipaamista ja seksikin kivaa kun taas naisiin en ihastu niinkään mutta koen vain himoa ja halua, paljon enemmän kun miehiin..
[/quote]
Iha sama mulle onko bi vai lesbo. Kunhan olet tyytyväinen suhteeseen.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 01:10"][quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 01:05"]Lähetäänkö bisselle? -Toinen lesbo
[/quote]
En l-koodista oo koskaan kauheesti välittäny. Eniten miellyttää gootit, mutta kaikki käy. Opiskelen edelleen.
[/quote] Mitä opiskelet?
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 01:12"][quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 01:10"][quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 01:05"]Lähetäänkö bisselle? -Toinen lesbo
[/quote]
[/quote] Mitä opiskelet?
[/quote]
Sen kertominen paljastaa liikaa.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 01:14"]En halua.
[/quote]
Et halua mitä?
No ootpa tylsä. Et vastaa mihinkään kunnolla. Etkö voi edes kertoa nykyistä työtäsi? Millainen olet itse, tyyli, luonne, ulkonäkö, taidemaku? Tykkäätkö urheilusta?
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 01:12"][quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 01:08"]Mitä ajattelet biseksuaaleista? Olen kihloissa oleva 21-vuotias bi, olen vähän hämmentynyt suuntauksestani kun kiinnostukseni miehiin on romanttista, sellaista kumppanuuden kaipaamista ja seksikin kivaa kun taas naisiin en ihastu niinkään mutta koen vain himoa ja halua, paljon enemmän kun miehiin..
[/quote]
Iha sama mulle onko bi vai lesbo. Kunhan olet tyytyväinen suhteeseen.
[/quote] Lähinnä suhteessa, tämä on ollut minulle siksi hankalaa, että ennen mieheni tapaamista seurustelin naisen kanssa, mutta en vain rakastunut tai edes ihastunut täysillä, tykästyin ja tykkäsin seksistä. Tämä suhde päättyi naisen kommenttiin "biseksuaalit on vain heteroita jotka tahtoo satuttaa, olisi pitänyt kuunnella viisaampia". Se satutti. Myöhemmin huomasin tällaistä asennetta muilta naisilta. Tosin asia ei ole enää ajankohtainen kun olen rakastunut mieheeni ja osaan pitää housut jalassa vaikka tapaisin kuinka kuuman naisen.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 01:14"][quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 01:12"][quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 01:10"][quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 01:05"]Lähetäänkö bisselle? -Toinen lesbo
[/quote]
[/quote] Mitä opiskelet?
[/quote]
Sen kertominen paljastaa liikaa.
[/quote] No edes karkeasti: esim. humanistisia tieteitä, käytöstieteitä, luonnontieteitä, jotain lääketieteen alaa tai farmasiaa, kauppa/oikeustieteen, insinööritieteitä tai jos amk niin sote, hum., kaup. tai ammattikoulutus samalla tyylillä.
Millaiset naiset ovat sinun tyyppiä? Ulkonäkö ja luonne :)