Olen lesbo, haluatko kysyä jotain
Kommentit (34)
Onko alaston mies kaunis?
-Mies 29v + 1v-
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 01:17"]Eikai sulla vaan ole lävistyksiä?
[/quote]
No voi kuule on. Pari huulikorua, kielikoru, septum ja niebuhr. Lantiostakin löytyy muutama.
Olen hetero, haluatko kysyä jotain?:)
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 01:24"]
[/quote]Onko alaston nainen kaunis?
-Mies 29v + 1v-
lesbot kuolemaan saatanan pimpinnuolijat ette tee mitään tällä planeetalla
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 01:12"][quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 01:08"]Mitä ajattelet biseksuaaleista? Olen kihloissa oleva 21-vuotias bi, olen vähän hämmentynyt suuntauksestani kun kiinnostukseni miehiin on romanttista, sellaista kumppanuuden kaipaamista ja seksikin kivaa kun taas naisiin en ihastu niinkään mutta koen vain himoa ja halua, paljon enemmän kun miehiin..
[/quote]
Iha sama mulle onko bi vai lesbo. Kunhan olet tyytyväinen suhteeseen.
[/quote]
Voi kuule bi ei ole kolmea minuuttia tyytyväinen oli se kummantahansa sukupuolen seurassa. Bi pettää aina.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 01:21"]Onko alaston mies kaunis?
-Mies 29v + 1v-
[/quote]
Ei ***** ole.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 01:25"][quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 01:24"]
[/quote]Onko alaston nainen kaunis?
-Mies 29v + 1v-
[/quote]
Onhan se, jos kropasta on huolehdittu. Ei hetero meinaa sitä, että naisen kroppa olisi naisen silmissä ruma.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 01:31"]Mikä on penistietoutesi?
[/quote]
En ole perehtyny, alkaa suorastaan oksettamaan. Mitä mun pitäs siitä lesbona tietää?
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 01:24"]Olen hetero, haluatko kysyä jotain?:)
[/quote]
Mites miehes voi?
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 01:36"]Ootko saatananpalvoja?
[/quote]
En ole, mutta satanismista olen kiinnostunut. Satanismi on mielestäni enemmänkin filosofia mitä uskonto.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 01:16"]No ootpa tylsä. Et vastaa mihinkään kunnolla. Etkö voi edes kertoa nykyistä työtäsi? Millainen olet itse, tyyli, luonne, ulkonäkö, taidemaku? Tykkäätkö urheilusta?
[/quote]
Olen varmasti monia ärsyttävä ihminen. Viihdyn pimeässä/hämärässä, asunnossani on harvemmin valot päällä. Tyyliltäni olen gootti ja sen huomaa musiikki, vaate, sisustus ja taide mausta. Suorastaan vihaan urheilua nykyään, mutta silti olen hieman alipainoinen. Ulkonäkö on joidenkin mukaan pelottava, lävistyksiä ja tatuointeja löytyy.