Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveruussuhteeseen tullut mukaan tunteita - miten tästä edetään, auttakaa pliis!

Vierailija
02.08.2015 |

Olen tunenut erään miehen jo useamman vuoden, tavattiin joskus lukioaikoina ensimmäisen kerran ja siitä asti on enemmän tai vähemmän pidetty yhteyttä ja vietetty aikaa yhdessä, miehestä on tullut mulle tosi tärkeä ystävä. Ehkä viimeisen vuoden olen tuntenut pientä kasvavaa ihastusta miestä kohtaan. Kesäkuun alussa oltiin aika ison kaveriporukan kanssa mökillä ja erään yön pimeinä tunteina mies kertoi oleensa jo pitkään ihastunut minuun. Minäkin kerroin tunteistani. Tämän mökkireissun jälkeen emme ole tavanneet paljonkaan kahdestaan ja tunnelma on aina ollut jotenkin vaivautunut. En tiedä mitä pitäisi tehdä. Mies ei selvästikään oikein halua puhua aiheesta. Olen tuntenut hänet niin pitkään, että tiedän hyvin, että tunteista puhuminen on hänelle hyvin vaikeaa. Mies kavahtaa ja vaikenee heti, jos keskustelu lipsuu meihin tai seurusteluun yleensä. Minullekin tällaiset asiat ovat aika hankalia, mutta jotenkin tämä asia pitäisi saada selväksi, en pysty jatkamaan näin. Mitä tekisitte? Vai antaisitteko vain olla ja katsoisitte mitä tapahtuu? Pelkään, että ystävyys särkyy, jos ahdistelen miestä liikaa kysymyksislläni ja pohdinnoillani? Elämä on niin vaikeeta :(

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoita sille maili

t. m46

Vierailija
2/5 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytä pillu sile

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

et antanu heti römpsää niin lakkasi kiinostamasta

Vierailija
4/5 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 23:52"]

et antanu heti römpsää niin lakkasi kiinostamasta

[/quote]

Tiedän, että mies on sen verran uskonnollinen, ettéi todellakaan harrasta seksiä ilman seurustelua. Ap

Vierailija
5/5 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika samanlainn tilanne täällä... tosin me tavattiin kavereiden kautta vuosi sitten ja sitten siitä pari kuukautta myöhemmin tavattiin vielä Tinderissä. Menttin "tinder treffeille" joiden jälkeen päädyimme kavereiks. Flirttailua ollut kyllä koko ajan varsinkin hänen puoleltaan mutta itselläni ainakaan ole ollut tunteita ennen juhannusta. Silloin päädyimme suutelemaan ensi kertaa, nukuimme yön lusikassa ja juttelimme syvällisiä. Seuraava yö meni samalla kaavalla. Seuraava viikonloppu meni samalla kaavalla ja pari muutakin viikonloppua, kunnes mies kysyi että mitä tää nyt oikein on. Sanoin että näköjään tykkäänkin hänestä enemmän kuin kaverina ja hän sanoi että hän myös mutta yhdessä totesimme että kannattaako alkaa rikkomaan alkanutta ystävyyttä. Mies totesi että häntä harmittaa kuinka paljon puhun toisesta miehestä ja minä sanoin etten tiedä mitä haluan juuri nyt elämältä. Todettiin että katsotaan mitä käy... Mies myös totesi että minä todennäköisesti pidän hänestä enemmän kuin hän minusta, mitä ikinä tämä tarkoittaakaan... Nyt kuitenkaan ei olla nähty pariin viikkoon, eikä olla viestitelty kunnes tänään mies pisti viestiä ja sovimme että näemme kun hän tulee parin viikon päästä reissusta... Olen ihan super ihastunut mutta samaan aikaan hämilläni... Yleensä haluan puhua asioista mutta nyt en tiedä yhtään mitä haluan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi