Onko välinpitämätön aviomies ihastunut sinuun "uudelleen"?
Onko kellään kertoa esimerkkiä pitkästä suhteesta/avioliitosta, jossa mies on ollut (jo kenties pitkäänkin) välinpitämätön tms. Tämä on voinut tietysti tarkoittaa pettämistäkin tai vaan sellaista että nainen siinä suhteessa on vaan huonekalu/kodinkone ja miehen käytös sen mukaista.
Syinä voi olla mitä tahansa, se ei tässä ole se juttu, mutta onko kenekäännsuhde muuttunut niin että jostain syystä, esim. vaikka siksi että "näkymätön" nainen on viimein alkanut elää omaa elämäänsä niin sanotusti (vaikka onkin pysynyt suhteessa, ja taas syyt voivat olla moninaiset....), olisi mies yhtäkkiä ihastunut uudelleen?
Jos näin on käynyt, oletko pystynyt aloittamaan alusta tai antamaan anteeksi, vai päättyikö suhde kun tunsit itsesi vahvemmaksi - ja mieskin siis tavallaan ihastui uuteen sinuun.
Kommentit (12)
Todennäköisesti olet se mihin mies ihastui alunperin ja tuli onnelliseksi kun palasit takaisin...
Ei vaan ennemminkin sellainen kuvio, että mies ei pitänyt ihanteenaan alun perin mutta suhde jatkui silti. Ja sitten toinen osapuoli muuttui, tai ehkä tosiaan tuli omaksi itsekseen ja mies ihastui siihen. Mutta välissä siis huonoja aikoja, jossa olisit ollut miehen mielestä vääränlainen.
ap
On. Pihtaamalla. Kun vähän joutui näkemään vaivaa seksin eteen niin johan alkoi kiinnostaa. Kamalaa, kun miehet luulevat aina tietävänsä mitä haluavat. Seksiin kyllästyy, jos sitä on liian usein!
No mutta jos pitää miehestään niin hyvä asia kai tuo olisi. Miksi ei olisi?
en usko että pystyisin alkamaan alusta, jos esim. syy miehen nuivaan suhtautumiseen olisi ollut joku pinnallinen juttu kuten vaikka muuama kilo, erilainen tukanmalli tms. eli jos nuo asiat muuttaisivat suhtautumista huonosta hyväksi niin huonompi homma. toki saa olla tyytyväinen jos puoliso muuttu edukseen, mutta ei toista saa kohdella huonosti vaikka meikissä olisi parantamisen varaa.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 23:08"]
No mutta jos pitää miehestään niin hyvä asia kai tuo olisi. Miksi ei olisi?
[/quote]
Entä jos välinpitämättömänä kautenaan mies olisi ollut töykeä tms.? ap
No olisin jättänyt ukon jo aikanaan enkä odottanut mitään uudelleen ihastumista.
Niin moni täällä valittelee huonoa suhdettaan eikä kuitenkaan juurikaan kommentteja, olen kai sitten ainoa joka tämmöistä miettii? ap
Heh, just perjantaina tuli huomattua kun lähden tyttökavereiden kanssa ulos ja tulen juovuksissa kotiin (tosi harvoin!) hän odottaa kulli tanassa ihan sama mitä kello on. Aamulla antaa mun nukkua, tekee kotityöt ja vie lapsen ulos pariksi tunniksi. Tekee krapularuokaa mulle ja onniin huomaavainen ja kiltti. Ihme juttu, seksiä on myös tarjolla vaikka koko päivän. Tämä toistuu aina kun olen käynyt ulkona. Luulekohan se että harkitsen vaihtamista johonkin niihin luusereihin jotka kytee siellä kapakassa? En todellakaan, vaikka vähän väljähtänyttä meillä välillä on..
Joo. Seurusteluvaiheesaa oli. Kalvaa vieläkin, vaikka nyt ollaan naimisissa. Pelkään, että tulee uudelleen
up