Outo haju asunnossa
Tänään on tullut todella outo, pissamainen haju asuntoon. Itsellä ei terraarioeläimiä kummempaa elimistöä ole ja terraario on vastikään putsattu. Haju on pahimmillaan olohuoneessa. Kyseessä 70-luvun kerrostalo. Naapurissa asuu juoppolalli, mietin voiko hänen asunnossaan vaan sitten olla niin kauhea haju että tulee seinän läpi, olkkarin seinä on siis nimenomaan välissä.
Kommentit (15)
Juoppo on siirtynyt autuaammille juopottelumaille? Haiseeko rapussa?
Voisiko sitä kysyä isännöitsijältä, jos haju ei häivy poies. Ei varmaankaan ole kivaa mennä asiaa itse kyselemään naapurilta.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 22:49"]
Juoppo on siirtynyt autuaammille juopottelumaille? Haiseeko rapussa?
[/quote] Rapussa ei haise ja asunnosta kuuluu vieno puheensorina. Ap
Juopon pissa alkaa valua rakenteisiin. Pidähän sateenvarjo hollilla, sillä kohta alkaa ripostelemaan.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 22:52"]
Juopon pissa alkaa valua rakenteisiin. Pidähän sateenvarjo hollilla, sillä kohta alkaa ripostelemaan.
[/quote] Hyyi älä sano noin :( Ap
Viemäri haisee?
Haju tulee deekun puolelta hormin kautta?
Vähä aikaa sittenhän oli muistaakseni IL:ssä joku videolinkki amerikkalaisesta miehestä jonka seinä alkoi "erittämään" punaista nestettä. Ensin yritti pyyhkiä pois, mutta kun väri tuli aina vaan uudestaan niin sitten selvisi että naapuri oli siirtynyt paremmille metsästysmaille.
Jokin eläin on kuollut asuntoon. Parvekkeelta lentänyt lintu tms.
Pilaantunut kukkavesi haisee inhottavalle.
Viemäriä minäkin pohdin, olin näet pari kuukautta poissa kun asuin sukulaisilla ja viemäri tuoksahti kun tulin takaisin, tähän auttoi tosin veden valuttaminen. Ap
Kävelet unissasi ja kuseskelet lattialle?
Ota yhteyttä huoltoyhtiöön. Viemärissä voi olla löyhkäävä hiusmöykky.
Jos sil on jääny tv päälle ja ite ukko kupsahtanu.
Minäkin huomasin sellaisen kirpputorimaisen tunkkaisen hajun äsken. Sitten tajusin että se tulee omista kainaloista.
Toissayönä kusit unissasi vaatekaappiin. Näin kesällä se alkaa haista nopeasti.
Enkä siis kyseistä hajua ole koskaan ennen huomannut vaikka olen tässä vuoden asunut. Ap