Kumpi kuvien naisista on mielestäsi kauniimpi?
Kommentit (41)
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 22:23"]Onko meillä täällä silmäfriikki?
[/quote]
Just se.. Weird. Varmaan jollain ihmisellä josta se ei pidä, on silmät liian lähellä toisiaan :D Siitä jauhaminen saa ilmeisesti paremmalle mielelle. Kuinkahan kaunis tää itse silmäfriikki on?!
Taitaapi olla ykkönen aika paljon vanhempi.
Kumpikaan ei ole kauniita, mutta kakkonen on vähän enemmän normaalin näköinen.
Ykkösellä kauniit silmät meikattu päin helvettiä
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 22:27"]
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 22:23"]Onko meillä täällä silmäfriikki? [/quote] Just se.. Weird. Varmaan jollain ihmisellä josta se ei pidä, on silmät liian lähellä toisiaan :D Siitä jauhaminen saa ilmeisesti paremmalle mielelle. Kuinkahan kaunis tää itse silmäfriikki on?!
[/quote]
Ei liity tuntemiini ihmisiin tämä. Olen vain lopen kyllästynyt kuulemaan typeriä sanontoja siitä, kuinka "kauneus on katsojan silmässä", "jokainen on omalla tavallaan kaunis". Ei, kaikki eivät ole, kuten tämänkin keskustelun vastauksista voimme päätellä. Ykkösvaihtoehtoa ei valinnut kukaan, eikä tule valitsemaan.
Kaikki ihmiset eivät vaan ole kauniita kenenkään mielestä. Siis jos puhutaan pelkästä ulkonäöstä, ei kiintymysrakkaudesta esim. omaan vaimoon tai äitiin, jolloin on mahdollista pitää toista myös ulkoisesti kauniina.
Älkää käyttäkö enää sanontaa "kauneus on katsojan silmässä", ellette sitten tarkenna, että kaikki katsojat näkevät kauneuden samalla tavalla.
Ap
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 22:30"]Taitaapi olla ykkönen aika paljon vanhempi.
[/quote]
Muutenkin hölmöä vertailla silmiä noilla kuvilla, parempi olisi, että kuvat samasta ihmisestä. Toisessa silmät phitoshopattu lähekkäin oleviksi ja toisessa kauas toisistaan. Nuohan on muutenkin ihan erinäköisiä keskenään.
Kumpikaan ei makuuni, mutta ykkönen jos pitää valita.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 22:34"]
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 22:30"]Taitaapi olla ykkönen aika paljon vanhempi. [/quote] Muutenkin hölmöä vertailla silmiä noilla kuvilla, parempi olisi, että kuvat samasta ihmisestä. Toisessa silmät phitoshopattu lähekkäin oleviksi ja toisessa kauas toisistaan. Nuohan on muutenkin ihan erinäköisiä keskenään.
[/quote]
No tee sinä sellainen muokkaus ja keskustelu, sillä minä en osaa käyttää muokkausohjelmia. Olisi muuten oikeasti hyvä, jos tekisit! Vai osaatko...?
Ap
2, mutta onpa tuo varmaan ykköstä 15 vuotta nuorempikin.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 22:38"]2, mutta onpa tuo varmaan ykköstä 15 vuotta nuorempikin.
[/quote]
Niinpä. Etsi ap jotkut samannäköisemmät ja ikäisemmät vertailtaviksi, muuten aika huono.
Onko ap nykyisen eksällä silmät lähellä toisiaan, vai miksi käy niin tunteisiin ja on tärkeää? :D Vai ovatko omat silmäsi kaukana toisistaan?
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 22:33"]
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 22:27"]
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 22:23"]Onko meillä täällä silmäfriikki? [/quote] Just se.. Weird. Varmaan jollain ihmisellä josta se ei pidä, on silmät liian lähellä toisiaan :D Siitä jauhaminen saa ilmeisesti paremmalle mielelle. Kuinkahan kaunis tää itse silmäfriikki on?!
[/quote]
Ei liity tuntemiini ihmisiin tämä. Olen vain lopen kyllästynyt kuulemaan typeriä sanontoja siitä, kuinka "kauneus on katsojan silmässä", "jokainen on omalla tavallaan kaunis". Ei, kaikki eivät ole, kuten tämänkin keskustelun vastauksista voimme päätellä. Ykkösvaihtoehtoa ei valinnut kukaan, eikä tule valitsemaan.
Kaikki ihmiset eivät vaan ole kauniita kenenkään mielestä. Siis jos puhutaan pelkästä ulkonäöstä, ei kiintymysrakkaudesta esim. omaan vaimoon tai äitiin, jolloin on mahdollista pitää toista myös ulkoisesti kauniina.
Älkää käyttäkö enää sanontaa "kauneus on katsojan silmässä", ellette sitten tarkenna, että kaikki katsojat näkevät kauneuden samalla tavalla.
Ap
[/quote]
AV:n omnipotentti raati myöntää sinulle nimen "Silmis". Voit tästä lähtien allekirjoittaa "Silmät liian lähellä toisiaan on niinq TOSI rumaa" -postauksesi tällä uudella nimelläsi. Ole hyvä!
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 22:39"]
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 22:38"]2, mutta onpa tuo varmaan ykköstä 15 vuotta nuorempikin. [/quote] Niinpä. Etsi ap jotkut samannäköisemmät ja ikäisemmät vertailtaviksi, muuten aika huono.
[/quote]
Eli vanhemmat ihmiset ovat automaattisesti rumempia kuin nuoremmat? Kiitos, sain idean uuteen keskusteluun. Katsotaan kuinka moni siinä on sitä mieltä, että nuorempi on kauniimpi.
Ap
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 22:50"][quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 22:39"]
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 22:38"]2, mutta onpa tuo varmaan ykköstä 15 vuotta nuorempikin. [/quote] Niinpä. Etsi ap jotkut samannäköisemmät ja ikäisemmät vertailtaviksi, muuten aika huono.
[/quote]
Eli vanhemmat ihmiset ovat automaattisesti rumempia kuin nuoremmat? Kiitos, sain idean uuteen keskusteluun. Katsotaan kuinka moni siinä on sitä mieltä, että nuorempi on kauniimpi.
Ap
[/quote]
Minä ainakin! Uskon, että aika moni muukin (ainakin sisimmässään, vaikkei voisi ääneen myöntää). Uskon myös, ettet sinäkään oikeasti pidä lähellä olevia silmiä kamalimpana kauneusvirheenä. Olet vain tyytymätön itseesi ja haluat vain mustamaalata jotakin toista ihmistä tai hänen piirrettään. Olet naurettava ja läpinäkyvä.
numero kaksi selkeästi kauniimpi