Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla on tänään viimeinen ryyppyilta tänä vuonna. Antakaa tsemppiä!

Vierailija
02.08.2015 |

Kesä mennyt tissutellessa enemmän tai vähemmän (enemmän) ja ihan nollatoleranssin paikka olisi minulla.

En näköjään osaa pitää rajojani, joten laitan ne rajat sitten ihan nollaan...Helpompi niin.

Muistutelkaa minulle, miksi absolutistin elämä on ihanampaa kuin tissuttelevan juopon.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina valmis liikenteeseen. Ei krapulaa. Ei rahaa alkoholiin ja baareihin. Saa tehtyä enemmän asioita. Lähimmäiset tykkää. Iloinen mieli, ei masennusta ja morkkista. Selkeää ajattelua.

Vierailija
2/9 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juominen on parasta mitä tidän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, pidä toi! Elämästäsi tulee paljon parempaa ja pysyt terveempänä. Alkoholi aiheuttaa älyttömästi turhia syöpätapauksiakin. Pysyt paremman näköisenäkin, alkoholi lihottaa ja turvottaa. Alkoholistit on luusereita, tuskin haluat olla sellainen.

Vierailija
4/9 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on laiffii ilman alkoholiakin. Hauskaa voi pitää ilman jänniä.
t 45 v joka ei ole koskaan ollut kännissä.

Vierailija
5/9 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamut ilman krapulaa, pääsee aamusta vaikka reippaalle kävelylle, ei tarvitse miettiä uskaltaako jo rattiin, raikas olo. Ehtii enemmän kaikkea. Ei morkkiksia, ei masennusta, ei väsytä koko ajan. Yöunen laatu paranee.

Vierailija
6/9 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut yli 2kk ilman ja voin allekirjoittaa mainitut hyvät puolet. Vähintään 6kk vielä olen täysin ilman :)

Vierailija
7/9 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole alkoholisti, mutta join nuorempana vähän turhan paljon. Elämä vei eteenpäin, ja juomingit jäivät taka-alalle, koska oli parempaakin tekemistä. Nykyään ei ole krapulaa, koen enemmän asioita ja osaan nauttia niistä ilman, että känni olisi turruttanut aistini. Muistankin ne mukavat hetket. Kaikkein parasta on se, että minun ei tarvi hävetä itseäni ja tekemisiäni.
Ps. seksi on kivempaa selvinpäin.

Vierailija
8/9 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska elämä

Vierailija
9/9 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi käydä illanvietoissa omalla autolla, eikä tarvitse kytätä bussiaikatauluja tai maksaa hunajaa taksista.