Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Antaako teidän teinit halata

Vierailija
10.07.2015 |

tai silittää yms? Minkä ikäisiä?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

14 vuotias on välillä hyvinkin kainalossa viihtyvä, sanon 12 vuotias miniteini. Tottakai he osaavat myös kaikki muut temput, rääkymiset, ovien paiskomiset ja turhat itkut. Tyttöjä ovat molemmat.

Vierailija
2/15 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon heitä tähän maailmaan puskenu yhteensä reilun kahen vuorokauden ajan joten mulla on ikuinen halaamisoikeus heihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehen tyttö on 16 ja kyllä ne aina halaa kun mies lähtee töihin. Muutenkin ihailen sitä miten heillä on ihan mahtava suhde.

Vierailija
4/15 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö 13-vuotias on tosi ihana, tekee vapaaehtoisesti kotitöitä, kokkaa ja siivoaa. Tosin on kietonut isänsä pikkusormensa ympärille ja saa kaiken mitä ymmärtää pyytää. Yritän hillitä huonolla menestyksellä. =)

Vierailija
5/15 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

17-vuotias poika, ei halua halailla muita kuin tyttöystäväänsä.

Vierailija
6/15 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halasin meidän 14-vuotiasta poikaa, joka tapansa mukaan luimisteli ja kyyristeli pää syvällä hartioiden välissä sen näköisenä, että olisi mieluumin vaikka Pohjoisnavalla. Totesin leikilläni, että lastenpsykologi sanoi että vanhempien pitää halata teinejään, vaikka ne ei siitä tykkääkään. "Miten niin ei muka tykätä?" poika kysyi niin vilpittömän hämmästyneenä, että uskon hänen olleen tosissaan. Joten ilmeisesti teinien kehonkielen tulkitseminen ei olekaan niin yksinkertaista kuin olen luullut.

Vierailija
7/15 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 20:19"]Tyttö 13-vuotias on tosi ihana, tekee vapaaehtoisesti kotitöitä, kokkaa ja siivoaa. Tosin on kietonut isänsä pikkusormensa ympärille ja saa kaiken mitä ymmärtää pyytää. Yritän hillitä huonolla menestyksellä. =)
[/quote]

Tässä ei kysytty tekeekö teinit kotitöitä taikka saavatko he kaiken mitä haluavat.

Vierailija
8/15 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme pervoja te av mammat. Kun haluatte halailla omia lapsia. Hyi hävetkää.

Vierailija
9/15 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun teinipoika tunkee jäynän varjolla samaan 1,5 peffan nojatuoliin ja haluaa katsoa kanssani nettivideoita (söpöjä eläimiä). Tulkitsen sen myös läheisyyden kaipuuksi.

Viimeksi on ollut ihan sylitapaus puolisen vuotta sitten, kun loukkasi itsensä treeneissä ja kun pääsin sairaalaan. Oli jo isänsä sylissä ja kun minä tulin paikalle, sitten minun sylissäni.

Vierailija
10/15 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 20:29"]

[/quote]

Kovasti hävetään, mutta ei silti lopeteta :-)

Vierailija
11/15 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 20:19"]Tyttö 13-vuotias on tosi ihana, tekee vapaaehtoisesti kotitöitä, kokkaa ja siivoaa. Tosin on kietonut isänsä pikkusormensa ympärille ja saa kaiken mitä ymmärtää pyytää. Yritän hillitä huonolla menestyksellä. =) [/quote] Tässä ei kysytty tekeekö teinit kotitöitä taikka saavatko he kaiken mitä haluavat.

[/quote]

Mitä luulet, antaako kunnon kotityttö vanhempien halata tai silittää vrt. narkkiteini? Ilmiselvää.

Vierailija
12/15 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 20:16"]

Oon heitä tähän maailmaan puskenu yhteensä reilun kahen vuorokauden ajan joten mulla on ikuinen halaamisoikeus heihin.

[/quote]

Ei ne lapsesi ole pyytäneet tulla tähän maailmaan. Myös heillä on oikeudet, joita tulee kunnioittaa. Jos lapsi ei halua halausta, niin ei sitä pidä pakolla ryhtyä halimaan.

Vierailija
13/15 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 20:32"][quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 20:29"]

[/quote]

Kovasti hävetään, mutta ei silti lopeteta :-)
[/quote]
Halaile puita.
T. make 14v

Vierailija
14/15 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tykkää halata. Minä en :( 16-vuotias.

Vierailija
15/15 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 20:34"]

[quote author="Vierailija" time="10.07.2015 klo 20:19"]Tyttö 13-vuotias on tosi ihana, tekee vapaaehtoisesti kotitöitä, kokkaa ja siivoaa. Tosin on kietonut isänsä pikkusormensa ympärille ja saa kaiken mitä ymmärtää pyytää. Yritän hillitä huonolla menestyksellä. =) [/quote] Tässä ei kysytty tekeekö teinit kotitöitä taikka saavatko he kaiken mitä haluavat.

[/quote]

Mitä luulet, antaako kunnon kotityttö vanhempien halata tai silittää vrt. narkkiteini? Ilmiselvää.

[/quote]

Ihan samalla tavalla ovat hellyydenkipeitä molemmat. Ilmiselvää. Ihmisiä ovat molemmat. Vieläpä niin, että sen narkkiteinin paksun nahan alta löytyy pelokas ja helläsydäminen pikkulapsi, joka tarvitsee vanhempien apua takaisin kaidalle tielle.