Olen INTP eli nero. Miksi se harmittaa sinua?
Kommentit (35)
Jos joku nero kuluttaa aikaansa täällä, niin eipä se paljon kateutta herätä.
Et ole, nerot eivät tee noin typeriä aloituksia.
Meyer-Briggs pohjautuu paljon Barnum efektiin, joten jokainen voi tuntea ylemmyyttä itsestään jollain tapaa tuloksensa perusteella. Sama horoskooppien kanssa. Tieteellistä pohjaa sillä ei juuri ole.
Neroudella ei tee mitään, jos mistään ei tule valmista. Montako valmiiksi saatettua projektia löytyy?
Ja usko silti huuhaata. Ainakin heikko itsetunto kun pitää hakea persoonan vahvistusta joistakin kaavamaisista luonnekuvauksista kuten lapsille saduissa.
Vierailija kirjoitti:
Älä viitsi trollata. Eivät INTP:t mitään neroja ole, vaan INTJ:t. INTP:t ovat niitä, jotka eivät saa koskaan mitään aikaiseksi (paitsi näemmä vauvapalstalla trollaamista).
t. itsekin INTP, ja naimisissa toisen INTP:n kanssa
INTP on joo se tyyppi joka voi trollata koko ikänsä netissä ja jotenkin oudosti silti onnistuu menestymään tekemättä mitään. Mutta myönnän että INTJt hallitessaan kaikkea ovat fiksumpia ;) sivullinen trolli
Vika kirjain on väärin, olet selvästi J-tyyppi sillä he ovat ilkeitä.
Olen INTJ ja ylivertainen INTP:hen verrattuna.
mitä oot keksinyt, viimeinen hyvä tekosi?
Sellaiset introvertin copet taas. Todellisuudessa sinua vain harmittaa kun ystäviä ei ole.
Jotka tekevät MITÄÄN johtopäätöksiä näiden testien pohjalta EIVÄT ole koskaan neroja. He ovat yksiselitteisesti idiootteja. nämä ovat täysin verrattavissa horoskooppeihin.
ENFP täällä, te kaikki Iillä alkavat kyllä ootte ne raskaita tuppisuita että yök sanon vaan.
Ette varmaan rappussakaan moikkaa naapuria.
Olen kuulemma intj jonkun testin mukaan. Ei vaan kiinnosta pätkääkään mitä se merkitsee.
Vierailija kirjoitti:
ENFP täällä, te kaikki Iillä alkavat kyllä ootte ne raskaita tuppisuita että yök sanon vaan.
Mä taas mielelläni rupattelen kaikkien kanssa. Työskentelen myös mielelläni ryhmässä ja pidän ihmisistä.
Mistä introverttien ylimielisyys kumpuaa, ellei helkutin huonosta itsetunnosta?
Vierailija kirjoitti:
Olen INTJ ja ylivertainen INTP:hen verrattuna.
Tyypillinen INTJ, välittää jostain omasta ylivertaisuudestaan ja luulee että muilla on vastaavia välittämisenkohteita. Mulle ei oo mitään väliä vaikka olisin INTJ:n koira kunhan vaan menestyn mahdollisimman hyvin ja vaivattomasti sitä kautta
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ENFP-trauma, te tuutte koputtelemaan ovelle, soitatte 20 krt peräkkäin ettekä anna sanoa ei tapaamisehdotuksiin!
Koko neron käsite on aikansa elänyt. Jos neroutta vielä jossakin tarvitaan, tekoäly hoitaa sen. Kannattaa alkaa arvostamaan niitä jotka saavat organisaatiossa eniten tuottavaa aikaan. Joko omalla työllä tai delegoimalla.
Sitten on tietysti nämä kummolat jotka ovat johtajuudellaan tehneet todella paljon. No, mitä nyt sitten ovat ?
Älä viitsi trollata. Eivät INTP:t mitään neroja ole, vaan INTJ:t. INTP:t ovat niitä, jotka eivät saa koskaan mitään aikaiseksi (paitsi näemmä vauvapalstalla trollaamista).
t. itsekin INTP, ja naimisissa toisen INTP:n kanssa