Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kynnysmattoko?

Vierailija
02.08.2015 |

Asun pienehköllä paikkakunnalla ja tarjonta on tunnetusti suht rajallista. Olen näissä meikäläisen suhdeharjoituksissa useamman kerran päätynyt siihen osaan, että lopulta tulen henkisesti hyväksikäytetyksi ja nainen jatkaa porskutusta kuin ei mitään. Vaikka tiedostan jo aikaisessa vaiheessa, että näin tässä taitaa käydä, en silti heti kylmästi katkaise tilannetta, koska haluan antaa meille aikaa. Mutta se ei näy kannattavan.

En tiedä onko se vain huonoa tuuria että olen niin usein päätynyt tekemisiin juuri "sellaisten" naisten kanssa, vai onko vallan tavallista, että nainen on mestari pelaamaan aikaa ja tavallaan nuolettamaan haavojaan ja olemaan tyytyväinen siihen ettei tämän enempää tarvitse tehdä? Muutamat on kyllä olleet varattujakin. Nämä ovat kaikista selkeimmin vailla halutuksi tulemista ja oman epävarmuutensa paikkaamista, mut silti?

Koska olen myös tavannut niitä naisia, joille tutustuminen ja suhteen aloittaminen ole ongelma, niin tiedän heitäkin ihania olevan, mutta miten itse haluaisit tulla kohdelluksi miehen puolelta tuollaisessa edellä kuvatussa tilanteessa? Miten kauan miehen pitäisi vain antaa aikaa ja ymmärtää, vai pitäisikö vain kylmästi katkaista välit? Otsikon kynnysmatto on vähän harhaanjohtava, sillä olen aika herkkävaistoinen näissä tilanteissa enkä helposti pompoteltavissa, vaikka muunkin kuvan voi saada.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama onko "kynnysmatto" mies vai nainen. Itse sinun tapauksessasi laittaisin ajoissa poikki, että säästyisi lisäharmeilta.

Vierailija
2/2 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 21:33"]

Ihan sama onko "kynnysmatto" mies vai nainen. Itse sinun tapauksessasi laittaisin ajoissa poikki, että säästyisi lisäharmeilta.

[/quote]

Joo, mun ongelma on vain tässä asiassa juuri se, että kun tarjonta on rajallista ja jos nainen muuten vaikuttaa panostamisen arvoiselta, niin en haluaisi olla liian jyrkkä käänteissäni. Kieltämättä olet täysin oikeassa, helvetin monelta harmilta olisi säästynyt, josko jotain ois jäänyt kokemattakin :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi