Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tykkäätkö hauskoista hassuttelevista miehistä?

Vierailija
05.03.2022 |

Mieheni on vakava ja mä olen se suhteen pelle joka keksii hauskimmat jutut. Alkaa vtuttaa.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimo sanoo mun olevan lapsellinen ja ärsyttävä. Haluaisi vakavan miehen, joka tekee kotitöitä eikä vaadi huomiota höpinöillään. Muita kriteereitä ei taida olla. Seksissä vaimoa on aina ärsyttänyt kaikenlainen leikkimielisyys, lässytys, hempeily ja huumori. Kuulemma miehekäs mies ottaa eikä hölise.

sulla mitään vaimoa ole.

Av-mammojen kuudes aisti. Se ON olemassa.

Oukki doukki eli tiesinhän mä. Ja p.s. ei tarvita kuudetta aistia. Kirjoituksesi jo itsessään paljastavat asioiden oikean tolan.

Tämä oli liian hämärä kommentti jopa av-mammalle.

Vierailija
22/26 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liika nauraminen on luonnevika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että vanhemmiten alatte halveksumaan pellemiehiä, joita nuorena vielä jaksoitte. Heidän huumorinsa alkaakin ärsyttää teitä. Huomaatte olevanne naimisissa ämmän kanssa. Onko kellekkään käynyt näin? Muuttuvatko pellet asiallisemmaksi iän myötä? Vai saako pysyä hassuttelevana, koska nainenkin on? (Lapsiparat...)

Vierailija
24/26 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimo sanoo mun olevan lapsellinen ja ärsyttävä. Haluaisi vakavan miehen, joka tekee kotitöitä eikä vaadi huomiota höpinöillään. Muita kriteereitä ei taida olla. Seksissä vaimoa on aina ärsyttänyt kaikenlainen leikkimielisyys, lässytys, hempeily ja huumori. Kuulemma miehekäs mies ottaa eikä hölise.

sulla mitään vaimoa ole.

Av-mammojen kuudes aisti. Se ON olemassa.

Oukki doukki eli tiesinhän mä. Ja p.s. ei tarvita kuudetta aistia. Kirjoituksesi jo itsessään paljastavat asioiden oikean tolan.

Tämä oli liian hämärä kommentti jopa av-mammalle.

Toki se sinulle on, koska et ole mamma ollenkaan.

Vierailija
25/26 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Pidän tyynistä ja rauhallisista miehistä. 

Vierailija
26/26 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kunhan mies ymmärtää, että kaikelle on aikansa ja paikkansa eikä kaikkia oikeasti asioita ja keskusteluja voi aina kääntää hassutteluksia ja sillä tavalla välttää ne oikeat vakavat aikuisten väliset keskustelut. Samoin pitää ymmärtää tilannetaju ja hienotunteisuus muita ihmisiä kohtaan kaikissa tilanteissa (esim. illanistujaiset, perhejuhlat kuten häät ja hautajaiset) eli ihan joka tilanteessa ei vaan voi hassutella. Eli siis mielelläni ottaisin huumorintajuisen hassuttelevan miehen kunhan hän on myös taitava sosiaalisesti ja ymmärtää missä menee huumorin raja. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi