Tapailemani miehen äiti soitti minulle, että mies kuulemma haluaisi vakavemman suhteen kanssani, mutta ei uskalla kysyä asiaa.
Siis 38 vuotiaan miehen äiti. Ihmettelin tuntematonta numeroa ja vastasin niin tuota... Olen hämilläni.🤭
Kommentit (37)
Niin yhdet treffit takana ja mies onnistui vaikuttamaan normaalilta ainakin sen tunnin. Keskustelu oli kyllä aika köyhää ja pintapuolista.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Hän sanoi myös, että poikansa täysin kokematon. Ei ole seurustellut ikinä.
Ap
*tirsk* mikä luuseri.. jätä se!😂
Minun äitini on soitellut ihmisille asioistani vaikka en todellakaan ole sitä pyytänyt. Tietenkin olen läksyni oppinut enkä ole enää pitkiin aikoihin kertonut hänelle mitään. Että, välttämättä vika ei ole miehessä vaan ihan vaan siinä äidissä. Miehen ei tietenkään pitäisi kertoa asioistaan tuollaiselle äidille.
Monet lievästi kehvat läpäisevät normaalit koulut ja osaavat vaikuttaa yllättävän normaaleilta välillä. Kuitenkin pidempää seuratessa huomaa kyllä, että jokin on vialla.
Ehkä mies oli vain pirteä silloin, mutta voi olla ihan toisellainen esimerkiksi vähän väsyneenä.
Tänää kakkonen tyrkylle niin johan alkaa tapahtumaan!
No ei se ole normaali jos laittaa äitin asialle.
Ei kaikki haasteet näy kaiken aikaa ulos päin ellei ole kohtalaisen vaikea vamma. Voi myös olla joku muu esimerkiksi neurologisesti sairas, aivovamma tms.
Oli syy mikä hyvänsä, niin ei. Ei. EI!
Jätä se, ei tuossa muuta voi.
Osta sille sakset ja pyydä leikkaamaan essun nauhat.
Oikeesti: saat mammanpojan vaivoiksesi, jos jatkat!
Vierailija kirjoitti:
Osta sille sakset ja pyydä leikkaamaan essun nauhat.
Oikeesti: saat mammanpojan vaivoiksesi, jos jatkat!
Ja mikä pahinta, sen mamman.
Joo, ei ole kyllä ihan normaalia yksien treffien jälkeen kertoa äidilleen treffikumppanin nimeä, että saisi selvitettyä puhelinnumeron. Itse olen n. 35v sinkkunainen, olen äitini kanssa läheinen ja saatan kyllä jutella äidille, että treffailen, ja saatan heittää jotain speksejä, kuten "tää on sellanen kuuma, purjehtiva DI-mies", mutta nimistä puhuttaisiin vasta, jos ois vakavaa.
Mutta jos mies olisikin normaali (tuskin on), niin tuollainen äiti on kyllä aika cockblock, ihmekään jos ole koskaan ketään saanu :D
Tekisi mieli sanoa 0/10 jos ei olisi omakohtaista kokemusta.
Vierailija kirjoitti:
Monet lievästi kehvat läpäisevät normaalit koulut ja osaavat vaikuttaa yllättävän normaaleilta välillä. Kuitenkin pidempää seuratessa huomaa kyllä, että jokin on vialla.
Ehkä mies oli vain pirteä silloin, mutta voi olla ihan toisellainen esimerkiksi vähän väsyneenä.
Sinä ap tiedät kun kuulut näihin.
Kun sua näin kovasti naurattaa että pitää tulla tänne kertomaan niin kyllä kai sinä hyvä ihminen tiedät mitä tehdä.
Huh huh.
Kylläpä pitää kiirettä mies.
Kunnon pulloraketti, lähtee vinhaan ja viheltäen kohtisuoraan ylös.
Hän sanoi myös, että poikansa täysin kokematon. Ei ole seurustellut ikinä.
Ap