Tapailemani miehen äiti soitti minulle, että mies kuulemma haluaisi vakavemman suhteen kanssani, mutta ei uskalla kysyä asiaa.
Siis 38 vuotiaan miehen äiti. Ihmettelin tuntematonta numeroa ja vastasin niin tuota... Olen hämilläni.🤭
Kommentit (37)
Jos ei tosiaan uskalla ite tehdä aloitetta, niin olisi edes laittanut sanansaattajaksi kenet tahansa muun kuin äitinsä
Palveluksena miehelle voit kertoa hänelle miksi et halua enää tapailla. Että et halua suhteeseen äidin kanssa, kuten nyt kävi. Ja että pidit sitä itsestäänselvyytenä, etkä voinut kuvitellakaan, että siitä pitää erikseen sanoa.
Vierailija kirjoitti:
No ei se ole normaali jos laittaa äitin asialle.
Ei kaikki haasteet näy kaiken aikaa ulos päin ellei ole kohtalaisen vaikea vamma. Voi myös olla joku muu esimerkiksi neurologisesti sairas, aivovamma tms.
On olemassa äitejä, jotka laittavat itse itsensä asialle.
Soita sille mammalle, että löysit miehen ja hänen mammanpoika ei kiinnosta
Sanoisin, että tuolla äidillä on ongelmia esim. alkavan muistisairauden ja/tai mielenterveysongelman kanssa. Voi olla vielä siinä vaiheessa, kun pystyy toimimaan, mutta sosiaalinen toiminta muuttuu erikoiseksi. Mies on luultavasti vain maininnut treffeistä ja äiti on ratsannut puhelimen. Kannatta myös äidin juttuihin suhtautua kuin täysiin tarinoihin suhtaudutaan.
Niin tai näin, tee miehelle palvelus ja lähetä viestissä informaatio, jonka äidiltä sait. Miehen kannatta olla tietoinen, millaista äidin käytös on. jos olisi pienikin mahdollisuus, että idin puhuma olisi totta, niin siinäkin tapauksessa äidin käytös on outoa.
Mulla exän äiti soitteli perään ja vakuutteli, että poikansa ei ole pettänyt (olin siis jättänyt exän ihan muista syistä). Ilmeisesti heidän maailmassa suhteet päättyi vain pettämiseen. Krrroin ihan asiallisesti, että tässä on muista asioista kyse ja toivotin hyvää jatkoa.
Exä paljastui patologiseksi, luottotiedottomaksi valehtelijaksi. Halusi hei naimisiin ja lapsen, minä en. Teki nuo sitten seuraavan uhrin kanssa alle vuosi meidän erosta. Ei kestänyt tuokaan liitto.
Laita sinä isäsi soittamaan tapailemasi miehen puupää-äidille, että saattaa olla että hänen tyttärensä harkitsee asiaa, mutta hänen poikansa on ehkäpä viisasta valmistau kielteiseen vastaukseen.
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin, että tuolla äidillä on ongelmia esim. alkavan muistisairauden ja/tai mielenterveysongelman kanssa. Voi olla vielä siinä vaiheessa, kun pystyy toimimaan, mutta sosiaalinen toiminta muuttuu erikoiseksi. Mies on luultavasti vain maininnut treffeistä ja äiti on ratsannut puhelimen. Kannatta myös äidin juttuihin suhtautua kuin täysiin tarinoihin suhtaudutaan.
Niin tai näin, tee miehelle palvelus ja lähetä viestissä informaatio, jonka äidiltä sait. Miehen kannatta olla tietoinen, millaista äidin käytös on. jos olisi pienikin mahdollisuus, että idin puhuma olisi totta, niin siinäkin tapauksessa äidin käytös on outoa.
Tämä = suhtautuisin varauksella asiaan.
Äiti on saattanut ratsata puhelimen/facen/kuulla tutuilta tai missä olette yhteyttä pitäneetkään eli kiertoseitse kautta.
Ja laittaa itse itsensä asialle, edes miehen tietämättä.
Kysy mieheltä, ennen kuin nauratte hervotta yhdessä = mies ei välttämättä edes tiedä, että sinä ja äitinsä tiedätte toisistanne, saati äitinsä jutuista.
T: Ihan normaali nainen, joka juuri tälläiseenkin kykenevien vanhempien takia pitää henkistä etäisyyttä.....
En tajua miksi sellaista asiaa pitäisi edes kysyä? Eikö se vaan itsestään käytännössä tapahdu, jos on tapahtuakseen? Avioliitto sitten eri asia.
Mitä jos ap vaan kysyt netissä tirskumisen sijaan asiaa suoraan mieheltä, kuten ollaan neuvottu? Siitähän se selviää, onko mies vai hiiri eli tietääkö edes mitä äitinsä duunailee selkänsä takana? Miehen vastauksesta sitten teet ne johtopäätelmät, vai mitä?
Sanoit että mies vaikutti normaalilta. Tuli vaan mieleen, että mitä jos äiti haluaa sabotoida poikansa asioita noin, ja tietää hyvin mitä ajattelet. Ei vain halua, että poika saa ketään vaan äiti pysyy tärkeimpänä 😈 ?
Tirsk... tuollainen luuseri ansaitseekin olla yksin, ei varmaan edes ole oikeasti kiltti se mies.
Jep, jep..
Olipa taas niin uskottavaa 🤣🤣